Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

xKanGur - zdjęcie

xKanGur

Rejestracja: 26.01.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.01.2011 17:42
-----

#11249 Proste przerabianie DEM/AVI

Napisane przez xKanGur w 26.07.2008 23:39

1. Ściągamy frapsa (najlepiej już zarejestrowaną wersje, bo nie zarejestrowana nagrywa max 30sek)
2. Odpalamy frapsa, ustawiamy gdzie ma zapisywać filmy (jak najwięcej wolnego miejsca:)) i minimalizujemy go do traya
3. Włączamy demko, i jeżeli chcemy żeby zaczął nagrywać to wciskamy F9 i tym samym guzikiem zatrzymujemy nagrywanie (tą akcje (nagrywanie i stop nagrywania), można używać bez ograniczeń na 1 demku)
4. 'Obrabiamy'xD film (łączymy w części). Ja polecam wbudowany w :xP: SP2 program Windows Movie Maker
5. Wrzucamy na youtube i cieszymy się:D

PS. Ostrzegam, że minuta nagranego filmu w frapsie zajmuje od 800mb-2gb (w zależności od ustawień)

Poradnik w całości napisany przeze mnie (xKanGur).
Proszę nie kopiować i nie wrzucać tego poradnika na żadne inne fora.
  • +
  • -
  • 2


#1996 liblist.gam ??

Napisane przez xKanGur w 06.03.2008 16:04

Liblist jest to plik z którego startuje metamod a z metamoda amxmodx

Przykład (dla linuxa)

game "Counter-Strike"
url_info "www.AnarchyServvv.eu"
url_dl ""
version "1.6"
size "184000000"
svonly "0"
secure "0"
type "multiplayer_only"
cldll "1"
hlversion "1111"
nomodels "1"
nohimodel "1"
mpentity "info_player_start"
#gamedll_linux "dlls/cs_i386.so"
gamedll_linux "addons/metamod/dlls/metamod_i386.so"
trainmap "tr_1"


i zapisujemy w notatniku jako liblist.gam i wklejamy do cstrike
  • +
  • -
  • 1