Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

koxcir - zdjęcie

koxcir

Rejestracja: 21.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.08.2013 14:46
-----

#448760 Jak dodać lvl dla klasy,na początek,bez potrzeby nabijania expa.

Napisane przez Cinasek w 19.08.2012 21:40

W kodzie klasy masz na początku

new const zdrowie   = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
I tam edytujesz ile ma mieć na początku.


:facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Szukasz cod_class_enabled i tam dajesz taki kodzik


if(cod_get_user_level(id) < Jaki lvl)
cod_set_user_level(id,Jaki lvl)


Nie doczytałem, że 5 k :P
W tym przypadku:
if(cod_get_user_level(id) < 5000)
cod_set_user_level(id,5000)

  • +
  • -
  • 1


#446837 Szukam pluginu na ukrywanie broni po smieci, rate ,interp.

Napisane przez Lodowy Pingwin w 15.08.2012 17:50

1.http://amxx.pl/topic/21331-poprawne-rate-wymusza-i-sprawdza-ex-interp-cl-updaterate-oraz-rate/

Szukam następujących pluginów

1.Wymuszanie interpu
2.Wymuszanie Rate
3.Ukrywanie BRONI po śmierci gracza
4.Dobry i sprawdzony strażnik pingu (który kickuje) .
5.Pluginu który likwiduje czas rundy (czyli można się nawalać cały czas bez końca )


4.

Załączony plik  hpk.sma   2,01 KB  36 Ilość pobrań
  hpk.amxx


5.
/* AMX Mod X
*   No Objectives
*
* (c) Copyright 2007 by VEN
*
* This file is provided as is (no warranties)
*
*	DESCRIPTION
*		Plugin allow to remove all map objectives or objectives of certain type.
*		Round timer will be disbled for maps that doesn't contain any objectives.
*
*	CVARS
*		no_objectives (flags: acde, default: acde, "": disable the plugin)
*			a - remove "as" (vip assasination) objectives
*			c - remove "cs" (hostage rescue) objectives
*			d - remove "de" (bomb defuse) objectives
*			e - remove "es" (T escape) objectives
*		Note: map change on CVar change required.
*
*	VERSIONS
*		0.3
*			- added support for all objective entities
*			- fixed: timer wasn't shown on multi objective maps if objectives wasn't completely removed
*			- improvements in objective modes routine
*		0.2
*			- disabled round timer
*			- added no_objectives CVar
*		0.1
*			- initial version
*/
// plugin's main information
#define PLUGIN_NAME "No Objectives"
#define PLUGIN_VERSION "0.3"
#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
new const g_objective_ents[][] = {
	"func_bomb_target",
	"info_bomb_target",
	"hostage_entity",
	"monster_scientist",
	"func_hostage_rescue",
	"info_hostage_rescue",
	"info_vip_start",
	"func_vip_safetyzone",
	"func_escapezone"
}
#define OBJTYPE_AS (1<<0)
#define OBJTYPE_CS (1<<2)
#define OBJTYPE_DE (1<<3)
#define OBJTYPE_ES (1<<4)
#define OBJTYPE_ALL (OBJTYPE_AS | OBJTYPE_CS | OBJTYPE_DE | OBJTYPE_ES)
#define CVAR_NAME "no_objectives"
#define CVAR_DEFAULT OBJTYPE_ALL
new const g_objective_type[] = {
	OBJTYPE_DE,
	OBJTYPE_DE,
	OBJTYPE_CS,
	OBJTYPE_CS,
	OBJTYPE_CS,
	OBJTYPE_CS,
	OBJTYPE_AS,
	OBJTYPE_AS,
	OBJTYPE_ES
}
new const bool:g_objective_prim[] = {
	true,
	true,
	true,
	false,
	false,
	false,
	false,
	true,
	true
}
#define HIDE_ROUND_TIMER (1<<4)
new g_msgid_hideweapon
new g_pcvar_no_objectives
new g_no_objectives = CVAR_DEFAULT & OBJTYPE_ALL
public plugin_precache() {
	if ((g_pcvar_no_objectives = get_cvar_pointer(CVAR_NAME))) {
		new cvar_val[8]
		get_pcvar_string(g_pcvar_no_objectives, cvar_val, sizeof cvar_val - 1)
		g_no_objectives = read_flags(cvar_val) & OBJTYPE_ALL
	}
	if (g_no_objectives)
		register_forward(FM_Spawn, "forward_spawn")
}
public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)
	if (!g_pcvar_no_objectives) {
		new cvar_defval[8]
		get_flags(CVAR_DEFAULT, cvar_defval, sizeof cvar_defval - 1)
		register_cvar(CVAR_NAME, cvar_defval)
	}
	if (is_objective_map())
		return
	g_msgid_hideweapon = get_user_msgid("HideWeapon")
	register_message(g_msgid_hideweapon, "message_hide_weapon")
	register_event("ResetHUD", "event_hud_reset", "b")
	set_msg_block(get_user_msgid("RoundTime"), BLOCK_SET)
}
public forward_spawn(ent) {
	if (!pev_valid(ent))
		return FMRES_IGNORED
	static classname[32], i
	pev(ent, pev_classname, classname, sizeof classname - 1)
	for (i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
		if (equal(classname, g_objective_ents[i])) {
			if (!(g_no_objectives & g_objective_type[i]))
				return FMRES_IGNORED
			engfunc(EngFunc_RemoveEntity, ent)
			return FMRES_SUPERCEDE
		}
	}
	return FMRES_IGNORED
}
public message_hide_weapon() {
	set_msg_arg_int(1, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(1) | HIDE_ROUND_TIMER)
}
public event_hud_reset(id) {
	message_begin(MSG_ONE, g_msgid_hideweapon, _, id)
	write_byte(HIDE_ROUND_TIMER)
	message_end()
}
bool:is_objective_map() {
	new const classname[] = "classname"
	for (new i = 0; i < sizeof g_objective_ents; ++i) {
		if (g_objective_prim[i] && engfunc(EngFunc_FindEntityByString, FM_NULLENT, classname, g_objective_ents[i]))
			return true
	}
	return false
}

  • +
  • -
  • 1


#446791 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba o przerobienie menu

Napisane przez TheRock w 15.08.2012 15:36

Crash! a co nie działa ?

Lokiec a czemu podpisujesz się nie pod swoimi pracami?
jedynie edytowałeś 2 nazwy i już menu by lokiec hmm ciekawe ale nie ma co się kłócić bo to tylko menu
  • +
  • -
  • 1


#446792 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba o przerobienie menu

Napisane przez Crash!. w 15.08.2012 15:38

TheRock
Wklejam to do scripting, resztę do data/lang
Restartuję serwer i nic
  • +
  • -
  • 1


#446796 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba o przerobienie menu

Napisane przez TheRock w 15.08.2012 15:45

Pierw to skompiluj a pliki te txt wrzuć do cstrike
  • +
  • -
  • 1


#446504 Harry Potter Mod

Napisane przez DarkGL w 14.08.2012 22:33

jest unikalny i niespotykany

^D^
  • +
  • -
  • 3


#446490 [ROZWIĄZANE] Pytanie związane z HTLV ,początkujacy .

Napisane przez glutex w 14.08.2012 21:58

Domyślam się, że masz serwer na Ownserver.pl.

Wykupujesz serwer HLTV (tak samo jak kupowałeś serwer gry) o ilości slotów takiej jaką posiada serwer gry.

Dołączona grafika

Potem podpinasz HLTV pod serwer gry - dokładnie co i jak masz dobrze wytłumaczone w panelu.

Dołączona grafika

Pamiętaj, że HLTV zajmie Ci jeden slot serwera gry. Stronę z demami także będziesz miał podaną w panelu.

Dołączona grafika

Musisz pamietać o jednej istotnej rzeczy. Serwer HLTV nie wyłacza się automatycznie zataz po zatrzymaniu usługi (tak jak to ma miejsce w przypadku serwerów gry). Gdy chcesz zmieniać konfigurację HLTV, wyłaczasz serwer w panelu i czekasz aż zniknie z listy graczy serwera gry - dopiero w tym momencie serwer jest wyłączony.
  • +
  • -
  • 1


#444721 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobieniu pluginu /premium

Napisane przez Andrzejek w 11.08.2012 19:04

Łap

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#442915 [ROZWIĄZANE] pytanie co do nowego wyglądu statystyk,jak zrobić itd ?

Napisane przez Ojciec Dyrektor w 08.08.2012 21:03

HTML + http://www.przemo.or...p=377652#377652
lub skorzystaj z gotowych kodów, dostępnych na przemo.org
  • +
  • -
  • 1


#443204 2 Perki "Semtex" i "Zestaw Semtexowy"

Napisane przez Hleb w 09.08.2012 12:45

Perki te zostały oparte o plugin Sticky Nades autorstwa VEN

Sticky Nades - AlliedModders

Granat typu "Semtex" istnieje naprawdę w MW2

Dołączona grafika

Nazwa I Perku: Semtex
Opis perku: Dostajesz 2-3 granaty HE, które kleją się do wszystkiego (również do graczy)

Nazwa II Perku: Zestaw Semtexowy
Opis perku: Dostajesz 2-3 zestawy granatów (HE, FLASH i SMOKE), które kleją się do wszystkiego (również do graczy)

UWAGA: nie warto rzucić smoke'a z zestawu w ścianę czy w gracza, bo nie wybuchnie.

Dołączona grafika

Semtex:
Załączony plik  codperk_semtex.sma   1,86 KB  196 Ilość pobrań
  codperk_semtex.amxx

Zestaw Semtexowy
Załączony plik  codperk_zestawsemtexowy.sma   2,57 KB  111 Ilość pobrań
  codperk_zestawsemtexowy.amxx
  • +
  • -
  • 17


#442371 Perk mający 1 osoba na mapę

Napisane przez d0naciak w 07.08.2012 21:38

koxcir, ja wczesniej przerbilem oddawanie ze mozna oddawac :D tylko bez przeróbki nie pracowal by plugin tak jak powinien
  • +
  • -
  • 1


#442343 Perk mający 1 osoba na mapę

Napisane przez d0naciak w 07.08.2012 21:01

nad plugin_init() dodaj
new item = 0;


zamien cod_perk_enabled(id) na
public cod_perk_enabled(id)
{
if(item)
return COD_STOP;

item = 1;
//zawartosc cod_perk_enabled
return COD_CONTINUE;
}


public cod_perk_disabled(id) zamien na
public cod_perk_disabled(id)
{
item = 0;
//zawartosc cod_perk_disabled
}

  • +
  • -
  • 3


#442347 Perk mający 1 osoba na mapę

Napisane przez d0naciak w 07.08.2012 21:08

masz racje, edytowalem takze wersje oddawania perka, aby wspolpracowala z takim itemem

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2


#441575 Pytanie dotyczące botów na forum.jak sie zabezpieczyć??

Napisane przez Michaś w 06.08.2012 14:36

Jak masz phpbb by Przemo to powinien mieć taką opcję w panelu administratora.... A jeżeli nie to poszukaj na jego stronie w pluginach na pewno ma....
  • +
  • -
  • 1


#441199 [ROZWIĄZANE] Pytanie dotyczące compile.exe czy coś takiego

Napisane przez dasiek w 05.08.2012 18:17

Jeśli chodzi o compile.exe to jak zaznaczysz wszystkie 100 perków i przeciągniesz je na compile.exe to automatycznie skompiluje do folderu compiled. jesli o to Ci chodziło.
  • +
  • -
  • 1