Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

mathiasmm - zdjęcie

mathiasmm

Rejestracja: 20.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 17.06.2015 13:08
-----

Moje tematy

Konwertowanie modelu z CS:S - AWP

22.08.2012 09:39

Cześć. Kiedyś znalazłem angielski tutorial dotyczący konwersji modelu HL2 do HL1. Jednak przy modelach AWP itp. mam taki problem:
Dołączona grafika
Ma ktoś pomysł co z tym zrobić? :P

Całkowicie niewidoczna klasa, 1 HP, 1/1 z noża (LPM & PPM)

12.08.2012 09:38

Witajcie. Wczoraj na szybko w generatorze chciałem stworzyć niewidoczną klasę, która ma zawsze 1 HP i 1/1 z noża LPM jak i PPM, ale coś mi nie wyszło. Tutaj kod:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
#include <fun>
	   
new const nazwa[]   = "(PREMIUM) Wirus";
new const opis[]    = "ma 1 hp, jest calkowicie niewidoczny i zwiekszona grawitacje.";
new const bronie    = (1<<CSW_USP);
new const zdrowie   = 0;
new const kondycja  = 100;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;
   
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
register_event("Health", "Health", "be")
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenCios");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[(PREMIUM) Wirus] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 0);
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 690.0/800.0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_defuse(id, 1);
ma_klase[id] = true;
set_user_health(id, 1);
  
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
   
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
  entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 690.0/800.0);
}

public fwTakeDamage_JedenCios(id, ent, attacker)
{
if(is_user_alive(attacker) && ma_klase[attacker] && get_user_weapon(attacker) == CSW_KNIFE)
{
  cs_set_user_armor(id, 0, CS_ARMOR_NONE);
  SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(id) + 1));
  return HAM_HANDLED;
}
return HAM_IGNORED;
}
public Health(id)
{
	    if(ma_klase[id] && is_user_alive(id) && read_data(1) > 1)
	    {
			    set_user_health(id, 1);
	    }
}
Mógłby ktoś ją dla mnie naprawić i napisać, gdzie zrobiłem błąd? :)
Pozdrawiam.