Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

bugg - zdjęcie

bugg

Rejestracja: 18.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 09.02.2013 19:16
-----

Moje posty

W temacie: Codclass_elektryk (HELP)

17.07.2012 17:19

Found, but only can use the ability, when the crosshair is in a player.

W temacie: Codclass_elektryk (HELP)

15.07.2012 22:08

mmmmmm Not found, when i push E, server crash!!

But you are so closed to get it!!.


find_ent_in_sphere // <--- if not found.. maybe --> is_in_viewcone

W temacie: Codclass_elektryk (HELP)

15.07.2012 12:10

Dont understand...

U mean..

Remove ----> get_user_aiming(id, ofiara, body); ??

W temacie: [SOLVED] More health on COD MOD

10.07.2012 01:30

Thx m8, Works perfectly!.

Thx!!!!!!!

W temacie: Put nazwa_perku in wymiana_perkami.sma

30.05.2012 01:35

I cant, EDIT my last post...

Ok, I was defined Cod_get_perk_name....

But not found.....

Any1 can put the name of the perk??

Here CODE SMA.

#include <amxmodx>

native cod_get_perk_name(id)
native cod_set_user_perk(id, przedmiot)
native cod_get_user_class(id)
native cod_get_user_perk(id)



#define PLUGIN "Wymien Perk"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM.Peyote & cypis"



new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /darobjeto", "ZamienPerk");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
check_valid_ip("91.151.104.217:27115")
}

public ZamienPerk(id)
{
new menu = menu_create("/rIntercambiar Objeto", "ZamienPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}

public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;

public ZamienPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){
client_print(id, print_chat, "No se encuentra al jugador.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]]){
client_print(id, print_chat, "Solo puedes donar 1 vez por ronda.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(dostal_przedmiot[id]){
client_print(id, print_chat, "Debes esperar 1 ronda.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item])){
client_print(id, print_chat, "El jugador seleccionado no tiene ningun objeto.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(!cod_get_user_perk(id)){
client_print(id, print_chat, "No tienes ningun objeto.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}

new nazwa_menu[128],nazwa_perku[33], nick[64];

cod_get_perk_name(id);
get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Intercambiar el objeto \r %s \ycon %s:", nazwa_perku, nick)

new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien");

menu_additem(menu2, "Intercambiar Objeto", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "No Intercambiar", nick);

menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Salir");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public menu_wymien(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
new id2 = get_user_index(data) 

switch(item)
{
case 0: 
{ 
new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2)
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id)

cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego);
cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego);

dostal_przedmiot[id2] = true;
dostal_przedmiot[id] = true;

new nazwa_dajacego[64];

get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))

client_print(id, print_chat, "Intercambiaste objeto con  %s.", data);
client_print(id2, print_chat, "Intercambiaste objeto con %s.", nazwa_dajacego)
}
case 1: client_print(id2, print_chat, "El jugador seleccionado no quiere intercambiar objeto.")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item]))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}

stock check_valid_ip(const Server[])
{
static ip[22]
get_user_ip(0, ip, charsmax(ip))
if(equal(ip, Server))
log_amx("Ip aceptada: %s", Server)
else
set_fail_state("Clan Next Level, ESTE PLUGIN ES PRIVADO!")
}