Powinno działać.
zmiana.sma 2,33 KB 57 Ilość pobrań
zmiana.amxx
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Jenot
w 30.04.2013 10:56
Napisane przez Jenot
w 30.04.2013 14:42
Napisane przez dasiek
w 16.02.2013 20:39
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <fakemeta> #define PLUGIN "Menu z Nozami" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "Blacker" new zmiana[33]; new nazwy[][256]={ "CocaCola", "Krwawy", "Ognisty", "Złoty", "Unikalny", "Reggae" } new modele[][256]={ "models/news/v_knife.mdl", "models/news/krew.mdl", "models/news/ogien.mdl", "models/news/zloto.mdl", "models/news/unikalny.mdl", "models/news/jamajka.mdl" } public plugin_init(){ register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR); register_clcmd("say /noz", "xmenu"); register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=29") } public client_connected(id){ zmiana[id] = -1; } public Event_Change(id){ if(get_user_weapon(id) == 29 && zmiana[id] != -1){ set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]); } } public xmenu(id){ new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie"); for(new i = 0 ;i<sizeof(nazwy);i++){ menu_additem(menu,nazwy[i]) } menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL); menu_display(id, menu, 0); } public wybieranie(id, menu, item){ if (item == MENU_EXIT){ menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; } zmiana[id] = item; menu_destroy(menu); return PLUGIN_HANDLED; }Klamra na końcu + Ostanie elementy Tablicy nie mogą zapowiadać następnego
Napisane przez Amaroq
w 24.12.2012 20:10
#include <amxmodx>U mnie mapa zmienia się normalnie sprawdźcie czy macie włączony plugin nextmap.amxx, jeśli dalej nie działa podajcie error logi.
#include <cstrike>
new maxPlayers;
new runda;
new wygrane_ct;
new wygrane_tt;
new ilosc_reset;
public plugin_init()
{
register_plugin("Zmiana", "1.0", "FD_GODPL");
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("Restart", 2, "1=Game_Commencing");
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_logevent("ShowScore", 2, "1=Round_Start");
}
public ct_win()
wygrane_ct++;
public t_win()
wygrane_tt++;
public plugin_cfg()
maxPlayers = get_maxplayers();
public ShowScore()
{
if(runda == 14)
info();
}
public info()
{
for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.57, 0.17, 2, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, -1)
show_hudmessage(i, "Wyniki Po 12 Rundach Nastepujace: TT - %d, CT - %d", wygrane_tt, wygrane_ct);
}
wygrane_ct = 0;
wygrane_tt = 0;
}
public NewRound()
{
runda++;
switch(runda)
{
case 13: ChangeTeam();
case 26: ZmienMape();
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZmienMape()
{
new mapa[30];
get_cvar_string("amx_nextmap", mapa, charsmax(mapa));
server_cmd("changelevel %s", mapa);
}
public Restart()
runda = 0;
public ChangeTeam()
{
for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
if(!is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED)
continue;
cs_set_user_team(i, cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T);
cs_user_spawn(i);
}
set_task(1.0, "Resetuj", _, _, _, "b");
ilosc_reset = 4;
return PLUGIN_CONTINUE
}
public Resetuj()
{
ilosc_reset--;
set_cvar_num("sv_restartround", 1);
if(ilosc_reset <= 0)
{
remove_task(0);
set_cvar_num("sv_restartround", 0);
client_print(0, print_chat, "[----GAME LIVE !----]");
runda = 13;
return PLUGIN_CONTINUE
}
client_print(0, print_chat, "[----Gramy po %d resetach----]", ilosc_reset);
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisane przez Amaroq
w 24.12.2012 13:48
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
new maxPlayers;
new runda;
new bool:restart;
public plugin_init()
{
register_plugin("Zmiana", "1.0", "FD_GODPL");
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("Restart", 2, "1=Game_Commencing");
}
public plugin_cfg()
maxPlayers = get_maxplayers();
public NewRound()
{
if(restart)
{
server_cmd("amx_cvar sv_restartround 0");
restart = false;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
runda++;
switch(runda)
{
case 13: ChangeTeam();
case 25: ZmienMape();
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public ZmienMape()
{
new mapa[30];
get_cvar_string("amx_nextmap", mapa, charsmax(mapa));
server_cmd("changelevel %s", mapa);
}
public Restart()
runda = 0;
public ChangeTeam()
{
for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
if(!is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED)
continue;
cs_set_user_team(i, cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T);
cs_user_spawn(i);
}
server_cmd("amx_cvar sv_restartround 1");
restart = true;
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisane przez Waf3l
w 24.12.2012 14:54