Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Vixenek - zdjęcie

Vixenek

Rejestracja: 17.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 10.05.2013 15:04
-----

#538863 Edycja Plugin TP

Napisane przez Jenot w 30.04.2013 10:56

Powinno działać.

Załączony plik  zmiana.sma   2,33 KB  57 Ilość pobrań
  zmiana.amxx


  • +
  • -
  • 1


#538931 Edycja Plugin TP

Napisane przez Jenot w 30.04.2013 14:42

Zobaczy czy działa.

Załączony plik  zmiana.sma   3,01 KB  56 Ilość pobrań
  zmiana.amxx


  • +
  • -
  • 1


#516183 [ROZWIĄZANE] Problem z skompilowaniem pluginu z nozami

Napisane przez dasiek w 16.02.2013 20:39

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Menu z Nozami"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Blacker"
new zmiana[33];
new nazwy[][256]={
				"CocaCola",
				"Krwawy",
				"Ognisty",
				"Złoty",
				"Unikalny",
				"Reggae"
}
new modele[][256]={
				"models/news/v_knife.mdl",
				"models/news/krew.mdl",
				"models/news/ogien.mdl",
				"models/news/zloto.mdl",
				"models/news/unikalny.mdl",
				"models/news/jamajka.mdl"
}
public plugin_init(){
				register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);			
				register_clcmd("say /noz", "xmenu");
				register_event("CurWeapon", "Event_Change", "be", "1=29")
			  
}
public client_connected(id){
				zmiana[id] = -1;
}
public Event_Change(id){
				if(get_user_weapon(id) ==  29 && zmiana[id] != -1){
								set_pev(id, pev_viewmodel2, modele[zmiana[id]]);
				}
}
public xmenu(id){
				new menu = menu_create("Wybierz swoj noz:", "wybieranie");
				for(new i = 0 ;i<sizeof(nazwy);i++){
								menu_additem(menu,nazwy[i])
				}
			  
			  
				menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
			  
				menu_display(id, menu, 0);
}
public wybieranie(id, menu, item){
				if (item == MENU_EXIT){
								menu_destroy(menu);
								return PLUGIN_HANDLED;
				}
			  
				zmiana[id] = item;
				menu_destroy(menu);
				return PLUGIN_HANDLED;
}
Klamra na końcu + Ostanie elementy Tablicy nie mogą zapowiadać następnego ;)
  • +
  • -
  • 1


#493291 Mr 12.zmiana teamu i automatyczna zmiana mapy

Napisane przez Amaroq w 24.12.2012 20:10

Do sprawdzenia
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new maxPlayers;
new runda;
new wygrane_ct;
new wygrane_tt;
new ilosc_reset;

public plugin_init()
{
register_plugin("Zmiana", "1.0", "FD_GODPL");
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("Restart", 2, "1=Game_Commencing");
register_event("SendAudio", "ct_win", "a", "2&%!MRAD_ctwin");
register_event("SendAudio", "t_win", "a", "2&%!MRAD_terwin");
register_logevent("ShowScore", 2, "1=Round_Start");
}

public ct_win()
wygrane_ct++;

public t_win()
wygrane_tt++;

public plugin_cfg()
maxPlayers = get_maxplayers();

public ShowScore()
{
if(runda == 14)
info();
}

public info()
{
for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, 0.57, 0.17, 2, 6.0, 5.0, 0.1, 0.2, -1)
show_hudmessage(i, "Wyniki Po 12 Rundach Nastepujace: TT - %d, CT - %d", wygrane_tt, wygrane_ct);
}
wygrane_ct = 0;
wygrane_tt = 0;
}

public NewRound()
{
runda++;

switch(runda)
{
case 13: ChangeTeam();

case 26: ZmienMape();
}

return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ZmienMape()
{
new mapa[30];
get_cvar_string("amx_nextmap", mapa, charsmax(mapa));
server_cmd("changelevel %s", mapa);
}

public Restart()
runda = 0;

public ChangeTeam()
{
for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
if(!is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED)
continue;

cs_set_user_team(i, cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T);
cs_user_spawn(i);
}
set_task(1.0, "Resetuj", _, _, _, "b");
ilosc_reset = 4;
return PLUGIN_CONTINUE
}

public Resetuj()
{
ilosc_reset--;

set_cvar_num("sv_restartround", 1);

if(ilosc_reset <= 0)
{
remove_task(0);
set_cvar_num("sv_restartround", 0);
client_print(0, print_chat, "[----GAME LIVE !----]");
runda = 13;
return PLUGIN_CONTINUE
}

client_print(0, print_chat, "[----Gramy po %d resetach----]", ilosc_reset);

return PLUGIN_CONTINUE
}
U mnie mapa zmienia się normalnie sprawdźcie czy macie włączony plugin nextmap.amxx, jeśli dalej nie działa podajcie error logi.
  • +
  • -
  • 1


#493191 Mr 12.zmiana teamu i automatyczna zmiana mapy

Napisane przez Amaroq w 24.12.2012 13:48

Do sprawdzenia
#include <amxmodx>
#include <cstrike>

new maxPlayers;
new runda;
new bool:restart;

public plugin_init()
{
register_plugin("Zmiana", "1.0", "FD_GODPL");
register_event("HLTV", "NewRound", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("Restart", 2, "1=Game_Commencing");
}

public plugin_cfg()
maxPlayers = get_maxplayers();

public NewRound()
{
if(restart)
{
server_cmd("amx_cvar sv_restartround 0");
restart = false;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
runda++;

switch(runda)
{
case 13: ChangeTeam();

case 25: ZmienMape();
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

public ZmienMape()
{
new mapa[30];
get_cvar_string("amx_nextmap", mapa, charsmax(mapa));
server_cmd("changelevel %s", mapa);
}

public Restart()
runda = 0;

public ChangeTeam()
{
for(new i=1;i<=maxPlayers;i++)
{
if(!is_user_connected(i) || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_SPECTATOR || cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_UNASSIGNED)
continue;

cs_set_user_team(i, cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT : CS_TEAM_T);
cs_user_spawn(i);
}
server_cmd("amx_cvar sv_restartround 1");
restart = true;
return PLUGIN_CONTINUE
}

  • +
  • -
  • 2


#493221 Mr 12.zmiana teamu i automatyczna zmiana mapy

Napisane przez Waf3l w 24.12.2012 14:54

Po 12 rundach zmienia teamy, ale jak zmieni teamy to po 12 rundach nic się nie dzieje, gra toczy się dalej.... Jest nas sporo osób co chce ten plugin, więc poleci duża repka ;P
  • +
  • -
  • 1