Jesli chcesz miec serwer only steam nie potrzebujesz modułu reunion, więc go usun.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
faken
Rejestracja: 13.04.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 14.09.2024 21:06




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 192
- Odwiedzin: 7 590
- Tytuł: Profesjonalista
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Warszawa
Kontakt
#773163 ReHLDS only steam reunion
Napisane przez faken
w 25.01.2022 21:12
#770308 Team select - problem z kompilacja
Napisane przez faken
w 04.02.2021 12:48
#770058 [ROZWIĄZANE] Blad
Napisane przez faken
w 25.01.2021 13:09
#770016 Dwa prefixy w jednym pluginie
Napisane przez faken
w 23.01.2021 14:48
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
if(is_user_connected(id) && get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY){
new szTmp[192], szTmp2[192];
get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
new szPrefix[64] = "^x04[Admin]";
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
set_msg_arg_string(2, szTmp2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[192], szTmp2[192];
get_msg_arg_string(2, szTmp, charsmax(szTmp));
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), " ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp);
}
else{
new szPlayerName[64];
get_user_name(id, szPlayerName, charsmax(szPlayerName));
get_msg_arg_string(4, szTmp, charsmax(szTmp)); //4. argument zawiera treść wysłanej wiadomości
set_msg_arg_string(4, ""); //Musimy go wyzerować, gdyż gra wykorzysta wiadomość podwójnie co może skutkować crash'em 191+ znaków.
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPrefix);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x03 ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szPlayerName);
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), "^x01 : ");
add(szTmp2, charsmax(szTmp2), szTmp)
}
set_msg_arg_string(2, szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Spróbuj ![]()
#769774 Mini lag gdy wciskam klawisz mikrofonu
Napisane przez faken
w 13.01.2021 23:28
#769751 [ROZWIĄZANE] GAG/MUTE
Napisane przez faken
w 12.01.2021 20:37
#769717 [ROZWIĄZANE] [ZP] Problem %s
Napisane przez faken
w 11.01.2021 21:38
Taki problem maja gracze z clientem non-steam, wgraj to https://goldsrc.ru/threads/4261/i zresetuj caly serwer.
#769499 Poszukuje Paczki Bf4
Napisane przez faken
w 29.12.2020 22:42
Mały odkop ale ma ktoś teraz na zbyciu taką packze BF4?
https://www48.zippys...u144/file.html
Trzymaj ![]()
#769123 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu
Napisane przez faken
w 05.12.2020 14:45
#768342 Spowolnienie na surfie
Napisane przez faken
w 25.09.2020 21:46
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <cstrike>
#include <hamsandwich>
#define AUTHOR "Lopol2010"
#define PLUGIN "Surf Fix"
#define VERSION "1.6"
#define TRACE_HULL_HEIGHT 0.01
new isAlive[33]
public plugin_init()
{
register_plugin ( PLUGIN, VERSION, AUTHOR )
register_forward( FM_CmdStart, "OnCmdStart" )
RegisterHam( Ham_Spawn, "player", "fw_PlayerSpawn", 1 )
RegisterHam( Ham_Killed, "player", "fw_PlayerKilled", 1 )
}
public client_disconnected( id )
{
isAlive[id] = false
}
public fw_PlayerSpawn( id )
{
// Filter out false Ham_Spawn triggers
if ( !is_user_alive( id ) || !cs_get_user_team( id ) )
return;
isAlive[id] = true
}
public fw_PlayerKilled( id /*, attacker, shouldgib*/ )
{
isAlive[id] = false
}
public OnCmdStart( id /*, handle, seed*/ )
{
if(!isAlive[id])
{
return
}
static Float:playerOrigin[3], Float:lastGoodVelocity[33][3], Float:basevelocity[3], Float:velocity[3], Float:velocity_unchanged[3]
pev(id, pev_velocity, velocity)
velocity_unchanged = velocity
// Check if basevelocity affects velocity
if(!is_vector_zero(velocity))
{
pev(id, pev_basevelocity, basevelocity)
if (!is_vector_zero(basevelocity))
{
velocity[0] = floatabs(velocity[0]) - floatabs(basevelocity[0])
velocity[1] = floatabs(velocity[1]) - floatabs(basevelocity[1])
}
}
// Player might got surf bug
if(is_vector_zero(velocity) && !is_vector_zero(lastGoodVelocity[id]))
{
if(is_player_on_slope(id))
{
set_pev(id, pev_velocity, lastGoodVelocity[id])
pev(id, pev_origin, playerOrigin)
playerOrigin[2] = playerOrigin[2] + UNSTUCK_HEIGHT
set_pev(id, pev_origin, playerOrigin)
}
}
else
{
lastGoodVelocity[id] = velocity_unchanged
}
}
public bool:is_vector_zero(const Float:v[3])
{
return v[0] == 0.0 && v[1] == 0.0
}
// Slope with any angle
public bool:is_player_on_slope(id)
{
static Float:planeNormal[3], Float:traceHullEnd[3], Float:playerOrigin[3]
static Float:rampAngle, hull
pev(id, pev_origin, playerOrigin)
traceHullEnd[0] = playerOrigin[0]
traceHullEnd[1] = playerOrigin[1]
traceHullEnd[2] = playerOrigin[2] - TRACE_HULL_HEIGHT
hull = pev(id, pev_flags) & FL_DUCKING ? HULL_HEAD : HULL_HUMAN
engfunc(EngFunc_TraceHull, playerOrigin, traceHullEnd, IGNORE_MONSTERS | IGNORE_MISSILE, hull, id, 0)
get_tr2(0, TR_vecPlaneNormal, planeNormal)
rampAngle = planeNormal[2]
return rampAngle != 0.0 && rampAngle != 1.0
}
Znalazłem taki plugin na pendrive, nie testowałem może Ci pomoże.
#768124 [ROZWIĄZANE] Szukam pluginu
Napisane przez faken
w 21.08.2020 18:45
#767727 %s zamiast tekstu
Napisane przez faken
w 13.07.2020 15:09
#767472 Teleport do innego gracza
Napisane przez faken
w 21.06.2020 21:33
#767271 Teleport na respa
Napisane przez faken
w 07.06.2020 10:42
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <engine>
new Array:g_aSpawnPoints;
new g_iTotalSpawns;
public plugin_init()
{
register_clcmd("say /tp", "TeleportToSpawn");
g_aSpawnPoints = ArrayCreate(5);
new iEnt = -1
while((iEnt = find_ent_by_class(iEnt, "info_player_start")))
{
ArrayPushCell(g_aSpawnPoints, iEnt);
g_iTotalSpawns++;
}
}
public GetRandomSpawn(Float:fOrigin[3])
{
new iEnt = ArrayGetCell(g_aSpawnPoints, random(g_iTotalSpawns));
pev(iEnt, pev_origin, fOrigin);
}
public TeleportToSpawn(id)
{
new Float:fOrigin[3];
GetRandomSpawn(fOrigin);
set_pev(id, pev_origin, fOrigin);
}
Masz funkcję, a teraz zrób sobie pod JB ![]()
#767226 Blokada skoku
Napisane przez faken
w 04.06.2020 18:41
#include < amxmodx >
#include < engine >
#include < hamsandwich >
#pragma semicolon 1
#define PLUGIN "Block jump"
#define VERSION "1.0"
public plugin_init( )
{
register_plugin( PLUGIN, VERSION, "ksaju" );
RegisterHam( Ham_Player_Jump, "player", "PlayerJump", true );
}
public PlayerJump( id )
{
static iOldButtons;
iOldButtons = entity_get_int( id, EV_INT_oldbuttons );
if( !( iOldButtons & IN_JUMP ) && entity_get_int( id, EV_INT_flags ) & FL_ONGROUND )
{
entity_set_int( id, EV_INT_oldbuttons, iOldButtons | IN_JUMP );
}
}
Sprobuj ![]()
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: faken
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość
