Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PeTrO - zdjęcie

PeTrO

Rejestracja: 10.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.02.2013 18:17
*****

#688 Alternative End Round Sounds

Napisane przez bicek w 30.01.2008 11:03

Alternative End Round Sounds
Opis Pluginu:
Alternative End Round Sounds to kontynuacja pluginu roundsounds czyli muzyka na koniec rundy. Plugin działa z plikami *.mp3 jak i *.wav zaleca się stosowanie plików .mp3 z .wav jest więcej problemów. Plugin ma dużo funkcji i jest bardzo prosty w obsłudze.

Instalacja:
Zawartość archiwum wrzucamy do addons/amxmodx do plugins.ini dopisujemy
alt_end_round_sounds.amxx
do folderu soundmisc wrzucamy nasza muzykę i konfigurujemy plugin.

Konfiguracja:
plik roundsound.ini:
ten plik odpowiada za listę utworów które mają się odtwarzać po każdej rundzie, oddzielne dla ct i tt

utwory dopisujesz w następujący sposób
składnia: "plik z muzyką" "drużyna"
"sound/misc/ctwinnar2.wav" "CT"
"sound/misc/twinnar2.wav" "T"

plik prefix-prefixmap.ini:
plik edytujemy tylko wtedy gdy chcemy mieć inną muzykę do wybranych grup map np. zmieniasz nazwę pliku z prefix-prefixmap.ini na cs_.ini i dodajesz wybrana listę
utworów tą samą metodą co w roundsound.ini, od tej pory na wszystkich mapach cs_ będą grane utwory które są wpisane w ten plik.

plik mapname.ini:
praktycznie taka sama zasada działania jak prefix-prefixmap.ini tylko, że plik odpowiada za konkretną mapę, zmieniasz nazwę pliku na de_dus.ini i dopisujesz tam swoją listę utworów do mapy de_dust.

Cvar'y:
ers_enabled <iNum> //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle <iNum> //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy) 0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads <iTime> // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache <iMaxTeam or iMax_T-iMax_CT> //ilość plików muzycznych na drużynę, przykład:
gdy do obu drużyn przypisane są po dwa utwory:
erc_random_precache "2"
lub gdy dla Terro są przypisana 2 pliki a dla CT 3 pliki:
erc_random_precache "2-3"

Załączone pliki




#188507 Nowa rozgrzewka z mp3 (runda rozgrzewkowa)

Napisane przez kasza w 14.11.2010 11:19

inneinformacje.png
Jest to rozgrzewka na granaty w trybie DM. (by R3X )
cvary.png


restart_time - długość rozgrzewki 
restart_timer_pozx - pozycja licznika X
restart_timer_pozy - pozycja licznika Y
restart_weapondelay - co ile mamy otrzymywać H3
restart_spawndelay - co ile mamy się spawnić

wymaganemoduly.png


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>

instalacja.png
Standard.

konfiguracja.png

Do pluginu należy wrzucić muzykę o nazwie sarestart.mp3 do folderu /misc
Daję tu przykładowy dźwięk na 1 minutę
Plugin należy kompilować lokalnie, a do tego potrzebny jest fakemeta_util Załączony plik  fakemeta_util.inc   24,41 KB  1600 Ilość pobrań

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 14


#498318 Paczka 4Fun by Ice72

Napisane przez Ice72 w 06.01.2013 17:31

opis
W Paczce Znajdują Się takie oto pluginy :
Spoiler

Plugins.ini:
; Admin Base - Always one has to be activated
admin.amxx					  ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx					  ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)
; Basic
admincmd.amxx					  ; basic admin console commands
adminhelp.amxx					  ; help command for admin console commands
;adminslots.amxx			  ; slot reservation
multilingual.amxx				  ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx					  ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx					  ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx					  ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx					  ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx					  ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx					  ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
adminchat.amxx					  ; console chat commands
antiflood.amxx					  ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx					  ; displays a scrolling message
imessage.amxx					  ; displays information messages
adminvote.amxx					  ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx					  ; displays next map in mapcycle
timeleft.amxx					  ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx					  ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx					  ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx					  ; restrict weapons menu
statsx.amxx					  ; stats on death or round end (CSX Module required!)
miscstats.amxx					  ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx				  ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx				  ; AMX Mod backwards compatibility layer

; Custom - Add 3rd party plugins here

spree.amxx							; Najlepszy Gracz Rundy,
pokazuj.amxx						  ; Pokazuje Informacje O Serwerze,
skull.amxx							; Model Czaszki Po Zabiciu Przeciwnika,
realnadedrops.amxx					; Po Zabiciu Przeciwnika Zostaja Po Nim Granaty I Bron (Granaty Nie Wybuchaja),
best_player.amxx					  ; Pokazje Najlepszego Gracza Mapy,
grenade_trail.amxx					; Pasek Na Lini Granatu,
descriptive_fire_in_the_hole.amxx	 ; Informacja O Rzuconym Granacie,
abd.amxx							  ; Pokazuje Zadane Obrazenia,
join_leave.amxx					   ; Pokazuje Kto Przychodzi I Kto Odchodzi Z Serwera,
deathinfo.amxx						; Informacja Kogo Zabiles/Przez Kogo Zostales Zabity,
flash.amxx							; Pokazuje Kto Nas Oslepil/Kogo Oslepilismi,
adminlisten.amxx					  ; Admin Widzi Wszystko Co Pisze Sie Na Serwerze,
c4.amxx							   ; Licznik C4,
dontsayips.amxx					   ; Zakaz Pisania Ip Serwerow Na Czacie,
resetscore.amxx					   ; Po Wpisaniu Komendy Mozna Zresetowac Swoje Statystyki,
nademodes.amxx						; Granaty Z Mocami,
afkbombtransfer.amxx				  ; Przerzuca Bombe Gdy Gracz Jest Afk,
ultimate_sounds.amxx				  ; Dzwieki Typu Headshot,Multikill,
ptb.amxx							  ; Przerzuca Graczy Gdy Druzyny Sa Nie Rowne,  
ad_manager_array.amxx				 ; Reklamy W Say,
GHW_Adrenaline_Mod.amxx			   ; /Booster	
parachute.amxx						; Spadochron Cs,
dib3.amxx							 ; Miejsce W Ktorym Nas Zabito,
sillyc4.amxx						  ; Przylepiajaca Sie Bomba,
regulamin.amxx						; Regulamin Serwera,
wynik.amxx debug					  ; Pokazuje Ktora Druzyna Prowadzi,
Voices_Management.amxx				; Ustala Z Kim Mozna Gadac,
doublejump.amxx					   ; Podwojny Skok,
afkkisss.amxx						 ; Pokazuje Kto Jest AFK,  
amx_ssban.amxx						; Do Robienia SS'ow,
colored_flashbangs.amxx			   ; Kolorowe Flashe,
flashbang.amxx						; Gdy Kogos Oslepisz On Krzyczy,
unbanmenu.amxx						; Menu Do UB,
;snieg.amxx				  ; Snieg Na serwerze,
;Christmas_C4.amxx					 ; Swiateczna Paka,
show_ips.amxx						 ; Pokazuje IP,
kill_assist.amxx					  ; Assysta Przy Zabicu,
czarne_niebo.amxx					 ; Czarne Niebo W Nocy,
polski_cs.amxx						; Polski Cs,
;alt_end_round_sound.amxx			  ; Muzyka Pod Koniec Rundy,


cvary
//Do pluginów: [abd.amxx]

amx_bulletdamage_recieved "1" // 1 - włącza, 0 - wyłacza pokazywanie otrzymanych obrażeń.
amx_bulletdamage "1" // 0 - plugin wyłączony, 1 - pokazuje zadane obrażenia, 2 - pokazuje zadane obrażenia, ale nie przez ściane


//// [afkkisss.amxx]


afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany.
afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony.
afk_minplayers 8 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin.
afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK.
afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny.
afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany.
afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje.
afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu.
afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK.
afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec.
afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ).


//// [alt_end_round_sound.amxx]


Cvar'y:
ers_enabled  //czy plugin ma działać 0 - wyłączony / 1 - właczony, oryginalnie 1

ers_player_toggle  //komenda "/roundsound" (dzięki tej komendzie każdy gracz będzie mógł wyłączyć i włączyć sobie muzykę na koniec rundy)  0 - wyłączona / 1 - właczona, oryginalnie 1

erc_time_ads  // czas w sekundach co ile ma wyświetlać w czacie  informacje o "/roundsound" 0 - wyłączony, oryginalnie 120

erc_random_precache  //ilość plików muzycznych na drużynę,


//// [pokazuj.amxx]


amx_forum "Wpisz Nazwe Swojego Forum"


//// [best_player.amxx]


amx_frags_multi "2" // wartość przez którą mnożymy fragi
amx_number_round "3" // ilość rozegranych rund po których będzie pokazywać najlepszego gracza


//// [grenade_trail.amxx]


grenade_tr 2 ( Optymalnie: 2 )
0 - wcale
1 - wybrane kolory
2 - odmienny/własny/specyficzny - nie jestem pewien
3 - teamu/druzyny
grenade_he "255000000" ustaw kolor dla granatu HE (255 000 000 - czerowny)
grenade_fb "000000255" ustaw kolor dla Flashbang (000 000 255 - niebieski)
grenade_sg "000255000" ustaw kolor dla Smokegrenade (000 255 000 - zielony)


//// [amx_plant_bonus.amxx]


amx_plant_bonus 300 - podstawowo 150


//// [parachute.amxx]


sv_parachute "1"   - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu


//// [resetscore.amxx]


sv_rsdisplay 0 - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na 1, pokaże się informacja kto zresetował sobie statystyki
sv_rsadvertise 0 - (Domyślnie 0) Jeśli ustawimy to na  1,  będzie pokazywała się informacja jak zresetować sobie staty. Informacja pokaże się także w momencie wejścia gracza na serwer.


//// [dib3.amxx]


amx_dib_holdtime 200 // czas wyświetlania promienia w 0.1s (200 = 20 sekund)
amx_dib_width 10 // szerokość promienia
amx_dib_cross 30 // wielkość krzyżyków na końcach promieni
amx_dib_color 000255000 // RGB - kolor promienia (000255000 - zielony, 255000000 - czerwony, 000000255 - niebieski, itp.)


//// [colored_flashbang.amxx]


amx_fb_mode 2 ( Domyślnie: 1 )
- 0: Wyłączony.
- 1: Wyświetla zawsze jeden kolor (podany w komendach niżej ˇ).
- 2: Losowe kolory.
amx_fb_r - Red ( Default: 255 )
amx_fb_g - Green ( Default: 25 )
amx_fb_b - Blue ( Default: 25 )


//// [HA-Stations.amxx]


HA_maxhealth 40 - How much health is in a HealthStation for everyone [number of HP] (0-100) (Default: 40 HP)
HA_maxplayerhealth 100 - Set the maximum amount of health a player can charge [100 - 255] (Default: 255 HP)
HA_healthpersec 4 - Set the amount of HP a player get per chargecycle [1 - ?] (Default: 4 HP should be 8-12 HP per second)
HA_maxarmor 40 - How much armor is in a ArmorStation for everyone [number of AP] (0-100) (Default: 40 AP)
HA_maxplayerarmor 140 - Set the maximum amount of armor a player can charge [100 - 255] (Default: 255 AP)
HA_armorpersec 4 - Set the amount of AP a player get per chargecycle [1 - ?] (Default: 4 AP should be 8-12 AP per second)
HA_healthreloadtime 45 - How long the player have to wait till he can use the same HealthStation again [number in seconds](Default: 30 sec)
HA_armorreloadtime 45 - How long the player have to wait till he can use the same ArmorStation again [number in seconds] (Default: 30 sec)
HA_gloweffect 1 - Let the HealthStations glow red and the ArmorStations glow blue [0|1] (on|off) (Default: 1)


//// [deagsmapmanager.amxx]


* dmap_strict 0 (default 0)
	  * If this is set to 1, only maps in the mapcycle can be nominated for the vote

	* enforce_timelimit 0  (default 0)
	  * changes map STRICTLY on timelimit, when this is set to 1.


	  -Added in 2.40
	* emptymap_allowed 0 (default of 0) (Much more stable to disable/enable the feature this way)
	  * To enable/disable this feature

	* amx_emptymap (mapname) (default "") (Leaving it blank will Disable this feature also)
	  * For whatever map you want your server to switch to when nobody is on after reading the staytime cvar

	* amx_staytime 300 (in seconds) (default 300)
	  * How long before the plugin changes the map.

	* amx_idletime 5 1 (in hours) (default 5)
	  * How many hours a player can be connected to the server before being considered idle.

	* nominations_allowed (default 1)
	  * Enable/Disable Accepting nominations

	* weapon_delay
	  * On aim maps and small maps, you can enable/disable "Waiting for vote to allow buying of weapons" on fy, aim type of maps

//// [voices_managment.amxx]


vm_alives 0 < 0|1|2 > (def: 1)
żywi gracze słyszą: 0-żywych z team'u, 1-wszystkich żywych, 2-wszystkich graczy

vm_deads 2 < 0|1|2 > (def: 2)
martwi gracze słyszą: 0-martwych z team'u, 1-wszystkich martwych, 2-wszystkich graczy


//// [GHW_Adrenaline_Mod.amxx]


adrenaline_toggle 1
//1=włączony 0=wyłączony
//(Domyślnie: 1)


//adrenaline_amount 20
Ilość adrenaliny za 1 zabicie.
//(Domyślnie: 20)


adrenaline_max 200
//Max ilość adrenaliny jaką możesz uzbierać - po jakiej ilości możesz użyć komendy na dodatkowy przywilej
//(Domyślnie: 100)


adrenaline_speed  650
//Predkość po otrzymaniu przywileju szybszego biegania
//(Domyślnie: 650.0)


adrenaline_sound 1
//Odgrywa dźwięk kiedy wykorzystujesz swoją adrenalinę.
//(1=tak 0=nie) (Domyślnie: 1)


adrenaline_sound 2
//Odgrywa dźwięk kiedy uzbierasz maksymalną ilość adrenaliny
//(1=tak 0=nie) (Domyślnie: 1)


//// [kill_assist.amxx]


amx_killassist_enable 1 (domyślnie: 1)
0 - Wyłączony/Włączony / 1 - z DeathMsg / 2 - Włącz wiadomości na HUD

amx_killassist_mindamage 49 (domyślnie: 50)
Ile obrażeń musi zadać drugi gracz aby był współsprawcą zabicia

amx_killassist_givefrags 1 (domyślnie: 1)
Czy dać graczowi asystującemu fragi

amx_killassist_givemoney 300 (domyślnie: 300)
Czy dać graczowi asystującemu pieniądze za zabicie, 0 - nie daje, 1 lub więcej odpowiada za to ile ma dawać pieniędzy

amx_killassist_onlyalive 1 (domyślnie: 0)
Czy tylko żywi gracze mogą być współsprawcami przy zabiciu innych graczy

inne informacje
Paczka Stworzona przeze mnie Zakaz kopiowania jej na inne fora bez mojej zgody.

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 11


#215248 Easy End Round Sounds

Napisane przez DarkGL w 12.02.2011 21:59

opis.png

Nowa wersja http://amxx.pl/topic...end-round-sound

Pewnie niektórzy powiedzą że jest już coś takiego a no jest biggrin.gif
czym wyróżnia się ten plugin ?

  • Optymalny
  • Opcja pokazywania playlisty
  • Łatwość dodawania nowych utworów (żadnego dodawania do pliku .ini plugin sam to robi !)
  • Cvary pozwalają naprawdę dużo zmienić wink.gif
  • Informacje dla graczy o granym utworze (4 sposoby wysyłania wiadomości można je łączyć smile.gif )
  • Obsluga wav i mp3 (moga byc pomieszane)
  • Możliwość wyboru czy plugin ma iść po kolei czy losować grany utwór

piszcie co dodać/zmienić w pluginie
@Update

  • Drobny bug

@Update2

  • Naprawa drobnego bugu
  • Dodanie możliwości wybrania kanałów wysyłania wiadomości o granym utworze
  • Poprawki estetyczne

@Update 3

  • Dodanie menu przy komendzie /roundsound
  • Dodanie możliwości tworzenia playlisty przez usera (roundsound_playlist_on)

@Update 4

  • Filtracja utwórów wcześniej wczytywało wszystko nie tylko pliki mp3/wav

@Update 5

  • Nazwy plikow moga mieć w sobie spacje wczesniej nie mogly

@Update 6

  • Naprawa bugów

@Update 7

  • Drobne Zmiany

cvary.png



//tag widoczny przy komunikatach wysyłanych przez plugin
roundsound_tag AMXX.PL
//w jaki sposob ma wysylac informacje o granym utworze a - center b - hud c - status text mozna laczyc np ab - pokaże w hudzie i center jeśli podamy nic nie wyświetli sie nigdzie
roundsound_information_play abc
//jak czesto ma sie pojawiac info o dostepnych komendach ustawienie na 0 wyłącza pokazywanie informacji
roundsound_information_show 300
//sciezka do folderu z muzyka dla CT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_ct_path misc/CT
//sciezka do folderu z muzyka dla TT podajemy bez sound/ wazna jest wielkosc liter
roundsound_tt_path misc/TT
// 0 - nie mozna uzyc komendy /playlista 1 - mozna plugin sam generuje playliste 2 - mozna admin musi stworzyc playliste (folder configs pliki ctplaylist.txt i ttplaylist.txt)
roundsound_playlist_on 1
//czy mozna uzyc komendy /roundsound pozwalajace na graczowi na wylaczenie/wlaczenie dla siebie roundsounda
roundsound_roundsound_on 1
//ma odgrywac utwory po kolei czy losowo 0 - po kolei 1 - losowo
roundsound_mode 0

komendy.png
w czacie
/roundsound
i
/playlista
inneinformacje.png
Dodawanie utworow do grania odbywa sie poprzez wrzucenie pliku do folderów do których podalismy sciezke w cvarach inlove.gif
Jeśli chcemy wysyłać poprzez tutor musimy wrzucić pliki która są w archiwum tutor.rar smile.gif
ss.png
thumb_amxx_1297543853__beztytulu.jpg
thumb_amxx_1297544008__cs_assault0001.jp
thumb_amxx_1297699983__de_contra0000.jpg
thumb_amxx_1297617656__cs_assault0001.jp
(włączone wszystkie flagi tutor został usunięty)
download.png
Załączony plik  sound.rar   2,27 MB  9563 Ilość pobrań

Załączony plik  roundsound.sma   10,21 KB  9465 Ilość pobrań
  roundsound.amxx


  • +
  • -
  • 92


#403271 Wyłączanie serwera

Napisane przez Pro-Skill w 28.04.2012 18:39

L 04/28/2012 - 09:56:20: -------- Mapchange to de_tuscan --------
L 04/28/2012 - 12:10:55: -------- Mapchange to de_dust2 --------


L 04/28/2012 - 17:33:13: -------- Mapchange to de_tuscan --------
L 04/28/2012 - 17:42:41: -------- Mapchange to de_dust2 --------

Możliwy problem z mapą de_tuscan.
Powód? 1.Crash podczas tej mapy i serwer stop przez 2h az do reczego odpalenia.
2. Crash a poźniejszy samo-restart serwera. (czas mapy to 11min)

Podaj jakieś lepsze info to coś innego wywnioskujemy.
  • +
  • -
  • 1


#396256 Jak zmniejszyć wbijanei kondycji

Napisane przez dasiek w 12.04.2012 19:02

w ZastosujAtrubuty(id) w Sma Silnika coda masz coś takiego

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)*1.3;

dodaj np tak

szybkosc_gracza[id] = STANDARDOWA_SZYBKOSC+PobierzKondycje(id, 1, 1, 1)/2*1.3;

Prędkość będzie mniejsza (przykładowo)- punkty będą 2razy mniejsze ;)
  • +
  • -
  • 1


#340816 Jak zmienić dmg z rakiet ?

Napisane przez radim w 28.12.2011 09:21

Boże, trzeba wam to jeszcze raz wytłumaczyć!
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
55.0 są to stałe obrażenia

0.9 jest to czynnik inteligencji, czyli obrażenia, które będą dodawane z każdym punktem inteligencji. Jeżeli chcesz aby za 1 punkt inteligencji dodawało 1 dmg to zamiast 09 wpisujesz 1.0 !
  • +
  • -
  • 1