Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

krzemo - zdjęcie

krzemo

Rejestracja: 08.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.06.2012 14:51
-----

#416586 Proźba o 2 klasy :)

Napisane przez sCerR..*! w 01.06.2012 17:19

Jeśli te klasy mają być do Cod Nowy to proszę:

Kapitan (Premium) - ADMIN_LEVEL_E
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "Kapitan (Premium)";
new const opis[]	= "Ma 1/1 z Scout";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
  client_print(id, print_chat, "[Kapitan (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
  
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!(damagebits & DMG_BULLET))
				return HAM_IGNORED;
			  
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}


WhiteDead (Premium) - ADMIN_LEVEL_H
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "WhiteDead (Premium)";
new const opis[]	= "Ma 1/1 z AWP";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
[b]public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[WhiteDead (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
  
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!(damagebits & DMG_BULLET))
				return HAM_IGNORED;
			  
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1