Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Proźba o 2 klasy :)


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 krzemo

    Nowy

  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Jagodnik
Offline

Napisano 01.06.2012 17:05

Witam
Chciał bym poprosić o napisanie 2 klas :

Kapitan (Premium)
Bronie : Scout (1/1), M4A1, Deagle, 2x Flash, HE
Zdrowie : 20
Wytrzymałość : 15
Inteligencja : 5
Kondycja : 20

WhiteDead (Premium)
Bronie : AWP (1/1), AK47, Deagle, 2x Flash, HE
Zdrowie : 20
Wytrzymałość : 10
Inteligencja : 0
Kondycja :30

Ja mam problemy z tym 1/1, dlatego prośił bym o plik SMA.

Pozdrawiam i dziękuje
  • +
  • -
  • 0

#2 sCerR..*!

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 75
Zaawansowany

  • Postów:225
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 01.06.2012 17:19

Jeśli te klasy mają być do Cod Nowy to proszę:

Kapitan (Premium) - ADMIN_LEVEL_E
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "Kapitan (Premium)";
new const opis[]	= "Ma 1/1 z Scout";
new const bronie	= (1<<CSW_SCOUT)|(1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 20;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 15;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_E))
{
  client_print(id, print_chat, "[Kapitan (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
  
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!(damagebits & DMG_BULLET))
				return HAM_IGNORED;
			  
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && random_num(1,1) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}


WhiteDead (Premium) - ADMIN_LEVEL_H
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <fun>
	  
new const nazwa[]   = "WhiteDead (Premium)";
new const opis[]	= "Ma 1/1 z AWP";
new const bronie	= (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FLASHBANG)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_AK47);
new const zdrowie   = 20;
new const kondycja  = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;
  
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "sCerR*!");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
[b]public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
  client_print(id, print_chat, "[WhiteDead (Premium)] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
  return COD_STOP;
}
give_item(id, "weapon_hegrenade");
give_item(id, "weapon_flashbang");
give_item(id, "weapon_flashbang");
  
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_connected(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!ma_klase[idattacker])
				return HAM_IGNORED;
	  
		if(!(damagebits & DMG_BULLET))
				return HAM_IGNORED;
			  
		if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,1) == 1)
				cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
	  
		return HAM_IGNORED;
}

Użytkownik sCerR..*! edytował ten post 01.06.2012 17:22

  • +
  • -
  • 1

#3 krzemo

    Nowy

  • Autor tematu
  • Pijawka

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:2
  • Imię:Dominik
  • Lokalizacja:Jagodnik
Offline

Napisano 01.06.2012 17:35

Niestety Kapitan ma jakiś błąd, oczywiście + leci za WhiteDead.
A tu wycinka z kompilatora :
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

codclass_kapitan.sma(18) : error 017: undefined symbol "RegisterHam"
codclass_kapitan.sma(18) : warning 215: expression has no effect
codclass_kapitan.sma(18) : warning 215: expression has no effect
codclass_kapitan.sma(18) : error 001: expected token: ";", but found ")"
codclass_kapitan.sma(18) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_kapitan.sma(18) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych