@UP
dziękuję ślicznie.
właśnie tego używałem i tak mi się działo.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
chakoya'
Rejestracja: 03.04.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.04.2012 00:05





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 6
- Odwiedzin: 600
- Tytuł: Nowy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Nie podano
-
Lokalizacja
Lublin
Kontakt
Moje posty
W temacie: [ROZWIĄZANE] Skompiluje mi ktoś .sma do .amxx?
07.04.2012 15:28
W temacie: [ROZWIĄZANE] Ciekawe kto jest w stanie zrobić taką klasę.
06.04.2012 22:31
dziękuję ślicznie 
mógłbym prosić cię o gg?

mógłbym prosić cię o gg?
W temacie: Poprawienie 3 klas, jestem w tym zielony. PŁACĘ 6 PLUSÓW
06.04.2012 19:16
Przepraszam za double ale nie mogę edytować posta, dodam sma. w code.
Strzelec Weteran:
Szturmowiec Weteran:
Nieuchwytny Żołnierz:
Jeżeli mógłbym prosić to moglibyście dodać do tej klasy niewidzialność na nożu.
Strzelec Weteran:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <fakemeta> #include <fun> new const nazwa[] = "Strzelec Weteran [VIP]"; new const opis[] = "Ma +4 obrazen z M4A1, 2 dodatkowe skoki w powietrzu i nie slychac jak biega"; new const bronie = (1<<CSW_HEGRENADE)|(1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 45; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Strzelec Weteran] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } give_item(id, "weapon_hegrenade"); ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
Szturmowiec Weteran:
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Szturmowiec Weteran [VIP]"; new const opis[] = "Ma +4 obrazen z AK47, 2 dodatkowe skoki w powietrzu i nie slychac jak biega"; new const bronie = 1<<CSW_AK47|1<<CSW_DEAGLE; new const zdrowie = 45; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Malinaaa"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaTMP"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Szturmowiec Weteran] Nie posiadasz VIP, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public cod_class_enabled(id) { set_user_footsteps(id, 1); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_user_footsteps(id, 0); ma_klase[id] = false; } public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1 && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }
Nieuchwytny Żołnierz:
Jeżeli mógłbym prosić to moglibyście dodać do tej klasy niewidzialność na nożu.
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Nieuchwytny Zolnierz [VIP]"; new const opis[] = "Ma +2 obrazen z MP5, dodatkowy skok w powietrzu."; new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 45; new const kondycja = 10; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 10; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Malinaaa"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ObrazeniaTMP"); } public cod_class_enabled(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) { client_print(id, print_chat, "[Nieuchwytny Zolnierz] Nie posiadasz VIP, aby uzywac tej klasy.") return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) ma_klase[id] = false; public ObrazeniaTMP(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_MP5NAVI && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 4.0, 0.00, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 1; return FMRES_IGNORED; }
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Posty: chakoya'
- Regulamin