Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

PisaR98 - zdjęcie

PisaR98

Rejestracja: 02.04.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 23.05.2012 18:14
-----

Moje tematy

Pomoc przy COD

02.04.2012 17:37

Witam. Jestem nowym użytkownikiem i chciał bym zalożyć server, ale nie wiem czy dobrze zrobilem ten plugin na klase (przykład). Ta klasa miała mieć 1/4 z m3 i dostawać autopompe ale nie wiem czy jest dobrze jeśli nie to proszę o pomoc.


#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Rusher";
new const opis[] = "1/4 z m3 dostaje autopompe";
new const bronie = 1<<CSW_M3 | 1<<CSW_XM1014;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 10;


public plugin_init(RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"))
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);

if(weapon == CSW_M3 && damage > 20.0 && random_num(1,4) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

}

return HAM_IGNORED;
}