Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

TIGER2142 - zdjęcie

TIGER2142

Rejestracja: 28.10.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 20.06.2014 00:04
-----

#366595 Pozycja czyli get_user_origin + set

Napisane przez TIGER2142 w 18.02.2012 12:11

origin[0]+=50 //zmieniamy pozycje Z o +50 czyli do góry.
origin[0]=origin[0]+50 //<<LUB(działa tak samo). Zmieniamy pozycje Z o +50 czyli do góry.


Raczej pozycje X ;>
  • +
  • -
  • 1


#308220 [ROZWIĄZANE] Mała modyfikacja bullet_damage

Napisane przez TIGER2142 w 15.10.2011 13:37

Mój błąd :D Wyżej poprawiona wersja.
  • +
  • -
  • 1


#308153 [ROZWIĄZANE] Mała modyfikacja bullet_damage

Napisane przez TIGER2142 w 15.10.2011 12:15

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta_util>
#define PLUGIN "Advanced Bullet Damage"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"
new g_type, g_enabled, g_hudmsg1, g_hudmsg2
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")
register_event("HLTV", "on_new_round", "a", "1=0", "2=0")

g_type = register_cvar("amx_bulletdamage","1")

g_hudmsg1 = CreateHudSyncObj()
g_hudmsg2 = CreateHudSyncObj()
}
public on_new_round()
{
g_enabled = get_pcvar_num(g_type)
}
public on_damage(id)
{
if(g_enabled)
{
static attacker; attacker = get_user_attacker(id)
static damage; damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 4.0, 0.1, 0.1, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_hudmsg2, "%i^n", damage)

if(is_user_connected(attacker) )
{
switch(g_enabled)
{
case 1: {
if( get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H )
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
case 2: {
if( fm_is_ent_visible(attacker,id) )
{
set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 4.0, 0.02, 0.02, -1)
ShowSyncHudMsg(attacker, g_hudmsg1, "%i^n", damage)
}
}
}
}
}
}


amx_bulletdamage ustaw na 2
  • +
  • -
  • 1


#276008 Set exp - nie daje expa tylko ustawia

Napisane przez TIGER2142 w 31.07.2011 11:50

Trzymaj :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#219690 Nowy plugin Błędy i jak to zmienić (Exp Mod)

Napisane przez TIGER2142 w 26.02.2011 23:28

Teraz powinno byc dobrze :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#219676 Nowy plugin Błędy i jak to zmienić (Exp Mod)

Napisane przez TIGER2142 w 26.02.2011 22:26

Powinno dzialac 4 mi sie nie chcialo robic xD

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1