Chyba wiesz co i jak
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
DjCraft
Rejestracja: 18.03.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.08.2012 13:02




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 36
- Odwiedzin: 3 258
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: 28 lat
- Urodziny: Październik 7, 1997
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Ketrzyn
-1
Nowy
Narzędzia użytkownika
Ostatnio byli
#438982 [ROZWIĄZANE] Przerobienie silnika nowego CoD Mod-a
Napisane przez glut
w 01.08.2012 07:41
Ok zrobiłem 
Chyba wiesz co i jak
Chyba wiesz co i jak
#437360 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Prośba o 1 klasę DjCraft
Napisane przez Hleb
w 28.07.2012 13:39
#429268 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Przerobienie silnika CoD Mod
Napisane przez
PrO^^KoKSu
w 06.07.2012 17:46
Trzymaj i licze na +
Jak nie działa to tu masz gotowca:
Jak nie działa to tu masz gotowca:
http://amxx.pl/topic/63359-2-sloty-na-perk/
Załączone pliki
-
QTM_CodMod.sma 61,11 KB 41 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
#189630 Call of Duty: MW Mod [UPDATE]
Napisane przez QTM. Peyote
w 18.11.2010 18:56
Nowa wersja modyfikacji Call of Duty: MW. Główną zmianą jest budowa moda. Teraz wszystkie perki(przedmioty) i klasy są oddzielnymi pluginami. Podziękowania dla: MieTeK - za grafa. Szyfrant - za testa.
say /klasa - Otwiera menu wyboru klasy. say /klasy - Otwiera menu opisów klas. say /perk - Pokazuje informacje o posiadanym perku. say /perki - Otwiera menu opisów perków. say /wyrzuc - Wyrzuca aktualny perk. say /reset - Resetuje statystyki. say /statystyki - Pokazuje aktualne statystyki. say /pomoc - Tajne.
cod_killxp 10 - Doswiadczenie za zabojstwo. cod_winxp 50 - Doswiadczenie za wygrana. cod_damagexp 1 - Doswiadczenie za 20 obrazen. cod_savetype 1 - Typ zapisu 1- Nick 2-SteamID 3-IP. cod_maxlevel 200 - Maksymalny poziom. cod_levelratio 35 - Ustawia ile doswiadczenia potrzebne do zdobycia 1 poziomu. cod_weaponsblocking 1 - blokowanie podnoszenia broni
Kopiujemy zawartość folderu cstrike z CodMod.rar do folderu cstrike na serwerze.Nic nie trzeba dopisywać do plugins.ini!
(Tylko dla skrypterów)
forward cod_perk_changed(id, perk); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany perku ------------------------------*/ forward cod_class_changed(id, klasa); /*------------------------------ Forward wysylany do wszystkich pluginów w momencie zmiany klasy ------------------------------*/ forward cod_perk_enabled(id, wartosc); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie dezaktywacji ------------------------------*/ forward cod_perk_used(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowany jest perk w momencie uzycia perku ------------------------------*/ forward cod_class_enabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie aktywacji ------------------------------*/ forward cod_class_disabled(id); /*------------------------------ Forward wysylany do pluginu z ktorego zarejestrowana jest kasa w momencie dezaktywacji ------------------------------*/
(Tylko dla skrypterów)
native cod_get_user_xp(id); /*------------------------------ Zwraca doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_level(id); /*------------------------------ Zwraca poziom gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_points(id) /*------------------------------ Zwraca punkty gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_xp(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia doswiadczenie gracza ------------------------------*/ native cod_get_user_class(id); /*------------------------------ Zwraca klase gracza ------------------------------*/ native cod_set_user_class(id, klasa, zmien=0); /*------------------------------ Ustawia klase gracza, jezeli zmien=1 zmienia ja natychmiast ------------------------------*/ native cod_get_user_perk(id, &wartosc=0); /*------------------------------ Zwraca perk gracza, oraz przypisuje zmiennej wartosc wartosc perku ------------------------------*/ native cod_set_user_perk(id, perk, wartosc=-1, pokaz_info=1); /*------------------------------ Ustawia perk gracza. Jezeli wartosc = -1, wartosc perku bedzie losowa. Jezeli perk = -1 perk bedzie losowy ------------------------------*/ native cod_get_user_health(id, zdrowie_zdobyte=1, zdrowie_klasy=1, zdrowie_bonusowe=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_health(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_get_user_intelligence(id, inteligencja_zdobyta=1, inteligencja_klasy=1, inteligencja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_intelligence(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_get_user_trim(id, kondycja_zdobyta=1, kondycja_klasy=1, kondycja_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_trim(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_get_user_stamina(id, wytrzymalosc_zdobyta=1, wytrzymalosc_klasy=1, wytrzymalosc_bonusowa=1); /*------------------------------ Zwraca punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_set_user_bonus_stamina(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia dodatkowe punkty statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_points_to_health(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki zdrowie ------------------------------*/ native cod_points_to_intelligence(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki inteligencja ------------------------------*/ native cod_points_to_trim(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki kondycja ------------------------------*/ native cod_points_to_stamina(id, ilosc); /*------------------------------ Przydziela punkty do statystyki wytrzymalosc ------------------------------*/ native cod_inflict_damage(atakujacy, ofiara, Float:obrazenia, Float:czynnik_inteligencji=1.0, byt_uszkadzajacy=0, dodatkowe_flagi=0); /*------------------------------ Zadaje obrazenia z uwzglednieniem inteligencji ------------------------------*/ native cod_get_perkid(const nazwa_perku[]); /*------------------------------ Zwaca numer perku o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_perks_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc perkow ------------------------------*/ native cod_get_perk_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_perk_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis perku do Return ------------------------------*/ native cod_get_classid(const nazwa_klasy[]); /*------------------------------ Zwaca numer klasy o podanej nazwie ------------------------------*/ native cod_get_classes_num(); /*------------------------------ Zwaca ilosc klas ------------------------------*/ native cod_get_class_name(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje nazwe klasy do Return ------------------------------*/ native cod_get_class_desc(perk, Return[], len); /*------------------------------ Kopiuje opis klasy do Return ------------------------------*/ native cod_give_weapon(id, bron); /*------------------------------ Daje okreslona bron oraz pozwala na jej posiadanie ------------------------------*/ native cod_take_weapon(id, bron); /*------------------------------ Zabiera okreslona bron oraz zabrania jej posiadania ------------------------------*/ native cod_set_user_shield(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia tarcze gracza. ------------------------------*/ native cod_set_user_nightvision(id, wartosc); /*------------------------------ Ustawia noktowizor gracza. ------------------------------*/ native cod_register_perk(const nazwa[], const opis[], min_wartosc=0, max_wartosc=0); /*------------------------------ Rejestruje nowy perk oraz zwraca jego numer ------------------------------*/ native cod_register_class(const nazwa[], const opis[], bronie, punkty_zdrowia, punkty_kondycji, punkty_inteligencji, punkty_wytrzymalosci); /*------------------------------ Rejestruje nowa klase oraz zwraca jej numer ------------------------------*/ native cod_get_level_xp(poziom); /*------------------------------ Zwraca ilosc potrzebnego doswiadczenia do przejscia danego poziomu ------------------------------*/
----------------> Link
CodMod.rar 965,15 KB 39732 Ilość pobrańPoprawiona wersja zapisu do pliku vault -> [cod nowy] Call of Duty: MW Mod %5BUPDATE%5D - post #328
Ostatnie zmiany:
- Naprawione natywy cod_get_class_name i cod_get_class_desc i błąd z pojawiającą się informacją o zdobyciu poziomu.05.01.11-17:03
- Usunięte bugi crashujące serwer, dodane 5 nowych natywów, blokowanie podnoszenia broni w stylu starego CodModa12.12.10-17:00
- Dodane param_convert do get_perk_name/desc i get_class_name/desc oraz dodane poprzednie zmiany do *.amxx24.11.10-20:03
- Naprawiony błąd z brakiem fraga za zabicie z rakiety, miny i dynamitu21.11.10-19:07
- Usunięty client_cmd z pętli i dodany natyw cod_get_user_level21.11.10-12:07
- Naprawiony perk notatki sapera i poprawiona funkcja UstawPerk19.11.10-12:35
- Naprawiony natyw cod_get_perkid19.11.10-21:44
- Usunięty bug z niewłaściwą losową wartością perku. Od teraz cod_perk_enabled wysyła numer perku, a cod_class_enabled numer klasy19.11.10-18:51
- Dodana klasa Admirał(dawny Rambo) i naprawiony perk Tajemnica Generała.[sup]19.11.10-16:06
- Poprawiony plik "codmod.inc" i małe zmiany. [sup]19.11.10-15:00
#409932 Unikalny plik QTM_CodMod !
Napisane przez Mr. Dziwny
w 13.05.2012 13:38
#409863 Unikalny plik QTM_CodMod !
Napisane przez KomandoR
w 13.05.2012 12:19
#398241 Prosba o Cod menu
Napisane przez Misiaczek ;c
w 17.04.2012 09:40
#398128 Prosba o Cod menu
Napisane przez l3szcz
w 16.04.2012 20:59
Proszę
Załączone pliki
-
cod_menu.sma 1,49 KB 114 Ilość pobrań
cod_menu.amxx
-
menu_admina.sma 1,08 KB 89 Ilość pobrań
menu_admina.amxx
#307752 Generator klas COD Mod
Napisane przez R3X
w 14.10.2011 18:40
Przygotowaliśmy dla Was Generator klas (link również w menu Dodatki AMXX)
Wypełnij formularz i pobierz własną klasę do nowego Cod moda. Oprócz wyboru broni i statystyk klasy możliwe jest też dołączanie różnych dodatków. Na razie jest ich kilka, niedługo będą kolejne.
Mam nadzieję, że się przyda
Wypełnij formularz i pobierz własną klasę do nowego Cod moda. Oprócz wyboru broni i statystyk klasy możliwe jest też dołączanie różnych dodatków. Na razie jest ich kilka, niedługo będą kolejne.
Mam nadzieję, że się przyda
#197962 Dodawanie frakcji
Napisane przez Lopez.
w 20.12.2010 16:22
Pierwsze co robimy to dodajemy nową tablicę np. pod:
dodajemy
zawsze pierwsze musi być Brak potem po przecinkach podajemy nazwy frakcji po ostaniej frakcji przecinka nie ma ilość jest dowolna ale nie przesadzajmy bo potem będzie dużo roboty
dobrze idziemy dalej
dodajemy
dodajemy tablice :
to tutaj ustalamy do której frakcji należy klasa i tak w tym przykładzie Snajper należy do polaków a Komandos do Rosjan
Następnie musimy podmienić funkcje
na tą
i dodać tą

i na koniec musimy podmienić
na
no i kompilujemy i praca skończona
źródło : www.darkgl.amxx.pl
[uwaga=DarkGL]Drobna poprawka[/uwaga]
new const nazwy_klas[][] = {"Brak",
"Snajper",
"Komandos",
"Strzelec wyborowy",
"Obronca",
"Medyk",
"Wsparcie ogniowe",
"Saper",
"Demolitions",
"Rusher",
"Rambo (Klasa Premium)"
};
dodajemy
new const frakcje[][]={
"Brak",
"Polacy",
"Rosjanie"
}zawsze pierwsze musi być Brak potem po przecinkach podajemy nazwy frakcji po ostaniej frakcji przecinka nie ma ilość jest dowolna ale nie przesadzajmy bo potem będzie dużo roboty
dobrze idziemy dalej
dodajemy
enum { NONE = 0,polacy,rosjanie}dodajemy tablice :
new const nalezy_do[]={
NONE,
polacy,
rosjanie,
polacy,
rosjanie,
polacy,
polacy,
rosjanie,
polacy,
polacy,
rosjanie
}
to tutaj ustalamy do której frakcji należy klasa i tak w tym przykładzie Snajper należy do polaków a Komandos do Rosjan
Następnie musimy podmienić funkcje
public WybierzKlase(id)
na tą
public WybierzKlase(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz frakcje:", "Wybierzfrakcje_Handle");
for(new i = 1;i<sizeof(frakcje);i++){
menu_additem(menu, frakcje[i]);
}
menu_display(id, menu);
}
i dodać tą
public Wybierzfrakcje_Handle(id, menu2, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
frakcja_gracza[id] = item;
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle");
new klasa[50];
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
if(nalezy_do[i] == item){
WczytajDane(id, i);
format(klasa, 49, "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]);
menu_additem(menu, klasa);
}
}
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
#if defined BOTY
if(is_user_bot2(id))
WybierzKlase_Handle(id, menu, random(sizeof nazwy_klas-1));
#endif
return PLUGIN_CONTINUE;
}
w zmiennych globalnych musimy jeszcze dodaćnew frakcja_gracza[33]możemy pod np new const nalezy_do
i na koniec musimy podmienić
WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
na
public WybierzKlase_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
item++;
new ile = 0;
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
{
if(nalezy_do[i] == frakcja_gracza[id]){
ile++;
}
if(ile == item){
item = i;
break;
}
}
if(item == klasa_gracza[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == Rambo && !(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Nie masz uprawnien aby kozystac z klasy premium.");
WybierzKlase(id);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(klasa_gracza[id])
{
nowa_klasa_gracza[id] = item;
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Klasa zostanie zmieniona w nastepnej rundzie.");
}
else
{
klasa_gracza[id] = item;
WczytajDane(id, klasa_gracza[id]);
Odrodzenie(id);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
no i kompilujemy i praca skończona
źródło : www.darkgl.amxx.pl
[uwaga=DarkGL]Drobna poprawka[/uwaga]
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: DjCraft
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość

raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.