Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Loca1981 - zdjęcie

Loca1981

Rejestracja: 18.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.01.2013 19:35
-----

Moje posty

W temacie: Wybór klas premium

29.08.2012 22:34

No, ale w pewnej kwestii jakoś to jest jednak jakiś bug, ponieważ nie powinno być tak, że wywala gracza z serwera. Mój silnik jest też po modyfikacjach, także nie wiem, może coś namieszałam. Hmm no w porządku, jeśli to rzecz normalna to dziękuje.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Pozycjonowanie menu

18.06.2012 19:24

Dziękuje za pomoc, można zamknąć.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Pozycjonowanie menu

17.06.2012 18:29

W handlerze gdzie mam to umieścić? (dodałam na początku) resztę zrobiłam jak napisałeś. Silnik się kompiluje, ale z błędami:

QTM_CodMod.sma(572) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(573) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(600) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(602) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(656) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(658) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(709) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(716) : warning 217: loose indentation QTM_CodMod.sma(718) : warning 217: loose indentation



Natomiast na serwerze jest jak było. W załączniku daje edytowany kod silnika, mógłbyś zobaczyć co jest źle?

W temacie: [ROZWIĄZANE] Pozycjonowanie menu

17.06.2012 17:21

public WybierzKlase(id) { new menu = menu_create("Wybierz klase:", "WybierzKlase_Handle"); new klasa[50]; for(new i=1; i <= ilosc_klas; i++) { WczytajDane(id, i); format(klasa, charsmax(klasa), "%s \yPoziom: %i", nazwy_klas[i], poziom_gracza[id]); menu_additem(menu, klasa); }

Tu mam wycinek kodu z silnika, mógłbyś mi napisać jak mam to zrobić?

W temacie: Error logi po dodaniu mapy

13.05.2012 08:32

ref