Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

gravis19988 - zdjęcie

gravis19988

Rejestracja: 14.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.11.2020 13:32
-----

Moje tematy

Bany

29.11.2019 20:44

Witam

Mam na serwerze zainstalowane extreme_bancfg2.amxx i działa on pięknie (testowałem i reinstalacja cs'a , zmiana ip nie zwalnia z bana[restart neta]) ale kolega pisze ze ma bana , chociaż mu nie dawałem go, odbanowałem po ip itp, nie pomogło, wbił na serw (opóźnienie w wyrzucaniem jest tam kilka sekund) dałem mu bana na cfg, odbanowałem i dalej jest ban, oco tu chodzi, nie ma go na liście nigdzie

Dziękuję z góry i pozdrawiam 

 

Pytanie odnośnie wyskakującego nicku

24.11.2019 14:38

Witam

Mam wgrany na serwer plugin 

AMXX] BF2 Rank Mod PL

 

i mam pytanie, jak wyłączyć aby nie pokazywało nicku przeciwnego gracza po najechaniu (tak jak na zdjęciu, TEST był robiony na HLTV, dlatego nie widać przeciwnika)

jest tak dopiero po wgraniu tego pluginu, wcześniej tak nie wyskakiwało

dodam że dopisałem do serwer.cfg 

mp_payerid 2

 A oto cvary pluginiu bf2.

 

/////////////////////////
// BF2 Cvary
//
 
bf2_active 1 // Plugin w��czony(1)/wy��czony(0)
bf2_badges 1 // W��cz system odznak(1)/wy��cz system odznak(0)
bf2_awp 0 // Jak gracz ma odznake snajpera to ma dostawa� za darmo AWP cz SCOUT'a? (0 - scout/1 - awp)
bf2_xpmultiplier 0.1 // Wielko�� jaka ma by� do nast�pnej rangi. (z 0.1 to jest: 15 trzeba zabi� aby mie� range 1, 20 000 zabi� aby by� w top randze)
bf2_icon_time 1.5 // Czas w jakim maj� si� wy�wietla� ikony nad graczami (info o randze) jak na nich nacelujesz
bf2_flag_kills 2 // TYCZY SI� PLUGINU CS FLAGS Ile punkt�w za przej�cie flagi
bf2_flag_round_kills 0 // TYCZY SI� PLUGINU CS FLAGS Ile punkt�w za wygran� runde
bf2_flag_match_kills 0 // TYCZY SI� PLUGINU CS FLAGS Ile punkt�w za wygrany mecz
//bf2_flag_min_players
bf2_help_url "http://amxx.pl/bf2/bf2webdocs/"// dokumentacja
bf2_badgepowers 0 // W��cz(1)/Wy��cz(0) moce dla odznak
 
bf2_hud_options "ab"
 
//a Wy�wietl �ycia/Pancerz/Bro� jak nacelujesz na swojego z teamu
//b Wy�wietl Range jak nacelujesz na swojego z teamu
//c Wy�wietl Range jak nacelujesz na wroga
//d Nie wy�wietlaj informacji jak wr�g jest niewidzialny (dana odznaka umo�liwia niewidzialno��)
//e Wy�wietl graficzn� Rang� nad g�owami graczy
 
//
// BF2 Cvary KONIEC
/////////////////////////

 

 

bf2_hud_options "ab" usunąłem "c" i nie pokazuje rangi no ale nick dalej, i trochę to jest irytujące 

Vip

24.11.2019 11:16

Witam, zrobiłem sobie vip'a generatorem {https://amxx.pl/vipgenerator}, i jest problem bo nie działa, ktoś może wie czemu?, moduły itp mam odblokowane, mam na servie silnik rehlds, czy to przez to ? i jeszcze 1 pytanko, informacje z /vip to po prostu utworzyć dokument tekstowy "vip" i wgrac do data/lang ?

Dziękuje z góry za pomoc, pozdrawiam 

 

 



#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <csx>
#include <engine>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
 
forward amxbans_admin_connect(id);
 
new Array:g_Array, CsArmorType:armortype, bool:g_Vip[33], gRound=0, g_Hudmsg,
maxPlayers;
 
new const clips[]={0, 13, -0, 10, 1, 7, 0, 30, 30, 1, 30, 20, 25, 30, 35, 25, 12, 20, 10, 30, 100, 8, 30, 30, 20, 2, 7, 30, 30, 0, 50};
new const g_Langcmd[][]={"say /vips","say_team /vips","say /vipy","say_team /vipy"};
new const g_Prefix[] = "Vip Chat";
 
public plugin_init(){
register_plugin("VIP Ultimate", "12.3.0.2", "benio101 & speedkill");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "SpawnedEventPre", 1);
register_event("HLTV", "event_new_round", "a", "1=0", "2=0");
register_logevent("GameCommencing", 2, "1=Game_Commencing");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "VipStatus");
g_Array=ArrayCreate(64,32);
for(new i;i<sizeof g_Langcmd;i++){
register_clcmd(g_Langcmd[i], "ShowVips");
}
register_clcmd("say /vip", "ShowMotd");
set_task(60.0, "ShowAdv",.flags = "b");
register_clcmd("say_team", "VipChat");
register_message(get_user_msgid("SayText"),"handleSayText");
g_Hudmsg=CreateHudSyncObj();
register_logevent("RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public client_authorized(id){
if(get_user_flags(id) & 524288 == 524288){
client_authorized_vip(id);
}
}
public client_authorized_vip(id){
g_Vip[id]=true;
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new szName[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, szName, charsmax(szName));
 
if(equal(g_Name, szName)){
return 0;
}
}
ArrayPushString(g_Array,g_Name);
set_hudmessage(24, 190, 220, 0.25, 0.2, 0, 6.0, 6.0);
ShowSyncHudMsg(0, g_Hudmsg, "Vip %s wbija na serwer !",g_Name);
 
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_disconnect(id){
if(g_Vip[id]){
client_disconnect_vip(id);
}
}
public client_disconnect_vip(id){
g_Vip[id]=false;
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
new g_Size = ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
public SpawnedEventPre(id){
if(g_Vip[id]){
if(is_user_alive(id)){
SpawnedEventPreVip(id);
}
}
}
public SpawnedEventPreVip(id){
cs_set_user_armor(id, min(cs_get_user_armor(id,armortype)+100, 150), armortype);
new henum=(user_has_weapon(id,CSW_HEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_HEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
++henum;
new fbnum=(user_has_weapon(id,CSW_FLASHBANG)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_FLASHBANG):0);
give_item(id, "weapon_flashbang");
++fbnum;
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FLASHBANG, 2);
new sgnum=(user_has_weapon(id,CSW_SMOKEGRENADE)?cs_get_user_bpammo(id,CSW_SMOKEGRENADE):0);
give_item(id, "weapon_smokegrenade");
++sgnum;
recharge(id);
new g_Model[64];
formatex(g_Model,charsmax(g_Model),"%s",get_user_team(id) == 1 ? "VipTT" : "VipCT");
cs_set_user_model(id,g_Model);
if(gRound>=2){
cs_set_user_money(id, min(cs_get_user_money(id)+1000, 20000), 1);
}
if(get_user_team(id)==2){
give_item(id, "item_thighpack");
}
}
public event_new_round(){
++gRound;
}
public GameCommencing(){
gRound=0;
}
public recharge(id){
new wid=get_user_weapon(id);
if(wid){
new weaponname[32], weid;
get_weaponname(wid, weaponname, 31);
weid=find_ent_by_owner(-1, weaponname, id);
if(weid){
cs_set_weapon_ammo(weid, clips[wid]);
}
}
}
public DeathMsg(){
new killer=read_data(1);
new victim=read_data(2);
 
if(is_user_alive(killer) && g_Vip[killer] && get_user_team(killer) != get_user_team(victim)){
DeathMsgVip(killer,victim,read_data(3));
}
}
public DeathMsgVip(kid,vid,hs){
set_user_health(kid, min(get_user_health(kid)+(hs?15:10),130));
cs_set_user_money(kid, cs_get_user_money(kid)+(hs?500:300));
}
public VipStatus(){
new id=get_msg_arg_int(1);
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, get_msg_arg_int(2)|4);
}
}
public ShowVips(id){
new g_Name[64],g_Message[192];
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
 
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
add(g_Message, charsmax(g_Message), g_Name);
 
if(i == g_Size - 1){
add(g_Message, charsmax(g_Message), ".");
}
else{
add(g_Message, charsmax(g_Message), ", ");
}
}
ColorChat(id,GREEN,"^x03Vipy ^x04na ^x03serwerze: ^x04%s", g_Message);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public client_infochanged(id){
if(g_Vip[id]){
new szName[64];
get_user_info(id,"name",szName,charsmax(szName));
 
new Name[64];
get_user_name(id,Name,charsmax(Name));
 
if(!equal(szName,Name)){
ArrayPushString(g_Array,szName);
 
new g_Size=ArraySize(g_Array);
new g_Name[64];
for(new i = 0; i < g_Size; i++){
ArrayGetString(g_Array, i, g_Name, charsmax(g_Name));
 
if(equal(g_Name,Name)){
ArrayDeleteItem(g_Array,i);
break;
}
}
}
}
}
public plugin_end(){
ArrayDestroy(g_Array);
}
public ShowMotd(id){
show_motd(id, "vip.txt", "Informacje o vipie");
}
public ShowAdv(){
ColorChat(0, NORMAL, "[VIP]^x04 Chcesz dowiedziec sie co posiada vip ? Napisz na say'u /vip");
}
public VipChat(id){
if(g_Vip[id]){
new g_Msg[256],
g_Text[256];
 
read_args(g_Msg,charsmax(g_Msg));
remove_quotes(g_Msg);
 
if(g_Msg[0] == '*' && g_Msg[1]){
new g_Name[64];
get_user_name(id,g_Name,charsmax(g_Name));
 
formatex(g_Text,charsmax(g_Text),"^x01(%s) ^x03%s : ^x04%s",g_Prefix, g_Name, g_Msg[1]);
 
for(new i=1;i<33;i++){
if(is_user_connected(i) && g_Vip[i])
ColorChat(i, GREEN, "%s", g_Text);
}
return PLUGIN_HANDLED_MAIN;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public handleSayText(msgId,msgDest,msgEnt){
new id = get_msg_arg_int(1);
 
if(is_user_connected(id) && g_Vip[id]){
new szTmp[256],szTmp2[256];
get_msg_arg_string(2,szTmp, charsmax(szTmp))
 
new szPrefix[64] = "^x04[VIP]";
 
if(!equal(szTmp,"#Cstrike_Chat_All")){
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2)," ");
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szTmp);
}
else{
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),szPrefix);
add(szTmp2,charsmax(szTmp2),"^x03 %s1^x01 :  %s2");
}
set_msg_arg_string(2,szTmp2);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public bomb_planted(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public bomb_defused(id){
if(is_user_alive(id) && g_Vip[id]){
cs_set_user_money(id,cs_get_user_money(id) + 300);
}
}
public plugin_precache(){
precache_model("models/player/VipCT/VipCT.mdl");
precache_model("models/player/VipTT/VipTT.mdl");
}
public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();
}
public RoundEnd(){
for(new i = 1; i <= maxPlayers; i++){
if(is_user_alive(i) && g_Vip[i]){
cs_set_user_money(i,cs_get_user_money(i) + 500);
}
}
}
public amxbans_admin_connect(id){
client_authorized(id);
}

 

 

 

Pytanie odnośnie modeli

19.11.2019 17:16

Witam

Mam pytanie odnośnie ingerencji w modele w cs 1.6

 

Podmieniłem sobie model noża na serwerze, nie było z tym żadnego problemu [pobrałem gotowy plik mdl. nowego noża], ale postanowiłem zmienić również model "rękawiczek/reki", znalazłem na fpsbanana fajne pliki [pliki w załączniku] i mam problem otóż Jed's Half-Life Model Viewer nie wyświetla mi tych plików bmp w sekcji tekstury, robię coś źle? czy to trzeba zmieniać skin całej postaci aby podmienić rękę ? da radę ktoś to przekompilować na mdl.?

 

 

Dziękuje z góry i pozdrawiam

[ROZWIĄZANE] Ustawienie napisu HUD

18.11.2019 18:48

Witam

Wgrałem sobie rozgrzewkę na serwer z kodu poniżej, i wszystko gra, tylko chciałem zmienić pozycje napisu "Czas rozgrzewki" aby był na środku, ale jest problem ponieważ

 

np. gdy ustawie fPosition[0], fPosition[1] napis jest w lewym dolnym rogu,

fPosition[1], fPosition[0] to z kolei jest w  prawym górnym rogu,

a jak ustalić aby był na górze na środku ?[jak zrobić aby był 2x większy?], próbowałem wiele konfiguracji liczb ale wtedy nie da się skonwertować pliku w compilerze bo wyskakują błędy 

 

Dziękuję z góry za pomoc

Pozdrawiam

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "Rozgrzewka nr blablabla"
#define VERSION "1.2.2"
#define AUTHOR "R3X"

new const gszMusic[]="misc/sarestart.mp3"; //cstrike/sound/[gszMusic]
new const gszPausePlugins[][]={
	"alt_end_round_sounds.amxx"
};

new const giColor[3]={0, 200,200};

#define MAX_PLAYERS 32
#define SPAWN_TASKID 9999
#define TASK_EQUIP 99999
#define RESTART_TASKID 123
#define ACTIVE_TASKID 124

new bool:Active=false;
new bool:gbPlay[33];

new Float:fPosition[2];

new g_cvarRTime;
new g_cvarFreeze;
new g_cvarTimerX,g_cvarTimerY, g_cvarDelay, g_cvarSpawnDelay;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
	
	register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");
	register_event("DeathMsg","onDeath","a");
	register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be","1=0", "2!0");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn",1);
	register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel",1);
	register_event("HLTV", "setWeapons", "a", "1=0", "2=0");
	
	g_cvarRTime=register_cvar("restart_time","60");
	g_cvarTimerX=register_cvar("restart_timer_pozx","0.01",0,0.01);
	g_cvarTimerY=register_cvar("restart_timer_pozy","0.86",0,0.86);
	g_cvarDelay=register_cvar("restart_weapondelay","2.0",0,2.0);
	g_cvarSpawnDelay=register_cvar("restart_spawndelay","2.0",0,2.0);
	
	g_cvarFreeze=get_cvar_pointer("mp_freezetime");
	
	blockBuy();
}	
public plugin_precache(){
	precache_sound(gszMusic);
}

public Game_Restart(){
	if(Active){
		remove_task(RESTART_TASKID);
		return;
	}
	Active=true;
	new iRTime=get_pcvar_num(g_cvarRTime)+get_pcvar_num(g_cvarFreeze)+1;
	
	for(new i=1;i<33;i++)
		gbPlay[i]=true;

	fPosition[0]=get_pcvar_float(g_cvarTimerX);
	fPosition[1]=get_pcvar_float(g_cvarTimerY);
	new param[1];
	param[0]=iRTime;
	set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);
	
	for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
		pause("ac",gszPausePlugins[i]);
}
public CountDown(param[1]){
	new iNow=param[0]--;
	switch(iNow){
		case 0:{
			server_cmd("sv_restartround 1");
			clearRespawns();
			new param[1];
			param[0]=0;
			set_task(1.0,"Activation",ACTIVE_TASKID,param,1);
			for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
				unpause("ac",gszPausePlugins[i]);
		}
		case 1:{
			client_cmd(0,"speak one");
		}
		case 2:{
			client_cmd(0,"speak two");
		}
		case 3:{
			client_cmd(0,"speak three");
		}
	}
	if(iNow>=1)
		set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);
	new fx=0;
	if(iNow<=5){
		fx=1;
	}
	set_hudmessage(giColor[0], giColor[1], giColor[2], fPosition[0], fPosition[1], fx, 6.0, 1.0)
	show_hudmessage(0, "Czas rozgrzewki^n%2d:%02d",iNow/60,iNow%60);
}
public Activation(param[1]){
	Active=(param[0]==0)?false:true;
}
public onDeath(){
	new vid=read_data(2);
	if(Active)
		set_task(get_pcvar_float(g_cvarSpawnDelay),"respawn",SPAWN_TASKID+vid);
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwSpawn(id){
	if(Active && is_user_alive(id)){
		if(gbPlay[id]){
			play(id, gszMusic);
			gbPlay[id]=false;
		}
		if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
			remove_task(TASK_EQUIP+id);
		set_task(0.2, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
	}
}
public eventCurWeapon(id){
	if(Active){
		if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
			remove_task(TASK_EQUIP+id);
		set_task(0.5, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
	}
}
public taskEquip(id){
	id-=TASK_EQUIP;
	if(Active && is_user_alive(id)){
		fm_strip_user_weapons(id);
		fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
	}
}
public fwSetModel(ent, szModel[]){
	if(Active){
		if(equal(szModel[7], "w_hegrenade.mdl"))
			set_task(get_pcvar_float(g_cvarDelay), "taskEquip", TASK_EQUIP+pev(ent,pev_owner));
		else{
			static szClass[32];
			pev(ent, pev_classname,szClass ,31);
			if(equal(szClass, "weaponbox") || 
			contain(szClass, "weapon_")==0 ||
			contain(szClass, "item_")==0 
			){
				set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);
				fm_set_rendering(ent, _, _,_,_,kRenderTransAlpha,0);
			}
		}
	}
}
public respawn(task_id){
	ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,task_id-SPAWN_TASKID);
}
public clearRespawns(){
	for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
		if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
			remove_task(SPAWN_TASKID+i);
		if(task_exists(TASK_EQUIP+i))
			remove_task(TASK_EQUIP+i);
	}
}

public blockBuy(){
	register_clcmd("drop","block")
	register_clcmd("cl_setautobuy","block")
	register_clcmd("cl_autobuy","block")
	register_clcmd("cl_setrebuy","block")
	register_clcmd("cl_rebuy","block")
	register_clcmd("buy","block")
	register_clcmd("p228","block");
	register_clcmd("228compact","block");
	register_clcmd("shield","block");
	register_clcmd("scout","block");    
	register_clcmd("hegren","block");               
	register_clcmd("xm1014","block");
	register_clcmd("autoshotgun","block");                   
	register_clcmd("mac10","block");                
	register_clcmd("aug","block");
	register_clcmd("bullpup","block");
	register_clcmd("sgren","block");   
	register_clcmd("elites","block");     
	register_clcmd("fn57","block");
	register_clcmd("fiveseven","block");  
	register_clcmd("ump45","block");                
	register_clcmd("sg550","block");
	register_clcmd("krieg550","block");   
	register_clcmd("galil","block");
	register_clcmd("defender","block");  
	register_clcmd("famas","block");
	register_clcmd("clarion","block");   
	register_clcmd("usp","block");
	register_clcmd("km45","block");       
	register_clcmd("glock","block");
	register_clcmd("9x19mm","block");     
	register_clcmd("awp","block");
	register_clcmd("magnum","block");     
	register_clcmd("mp5","block");
	register_clcmd("smg","block");       
	register_clcmd("m249","block");                 
	register_clcmd("m3","block");
	register_clcmd("12gauge","block");   
	register_clcmd("m4a1","block");                 
	register_clcmd("tmp","block");
	register_clcmd("mp","block");         
	register_clcmd("g3sg1","block");
	register_clcmd("d3au1","block");    
	register_clcmd("flash","block");                
	register_clcmd("deagle","block");
	register_clcmd("nighthawk","block"); 
	register_clcmd("sg552","block");
	register_clcmd("krieg552","block");   
	register_clcmd("ak47","block");
	register_clcmd("cv47","block");                        
	register_clcmd("p90","block");
	register_clcmd("c90","block");
	register_clcmd("primammo","block");
	register_clcmd("secammo","block");
	register_clcmd("vest","block");
	register_clcmd("vesthelm","block");
	register_clcmd("nvgs","block");
}
public block(id){
	if(Active){
		client_print(id,print_center,"Nie tym razem");
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
public setWeapons(){
	//weapons
	new ent=-1;
	do{
		ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
		if(pev_valid( ent )) {
			set_pev(ent, pev_solid, (Active)?SOLID_NOT:1);
			fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,(Active)?0:255);
		}
	}
	while(ent);
}

play(id,const sound[])
{
	new end=strlen(sound)-4;
	if(containi(sound,".mp3") == end && end>0)
		client_cmd(id,"mp3 play sound/%s",sound);
	else if(containi(sound,".wav") == end && end>0)
		client_cmd(id, "spk sound/%s",sound);
	else
		client_cmd(id, "speak %s",sound);
	
}