Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

HeLLoOo - zdjęcie

HeLLoOo

Rejestracja: 13.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.04.2012 19:26
-----

Moje posty

W temacie: [CoDNowY] Klasa!

31.03.2012 14:45

Zrobiłbym ale nie wiem jaki jest kod na odradzanie na respie przeciwnika.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Prośba o edycje klasy

31.03.2012 14:44

Łap powinno działać. Jeśli nie napisz w tym temacie.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Błąd z klasą

30.03.2012 18:46

Rzeczywiście. Zapomniałem dodać tej biblioteki. + za Pomoc. Temat do zamknięcia.

W temacie: 1/x z kilku broni (łatwiejszy sposób)

30.03.2012 06:46

Czy możesz wysłać przykładowy plik z klasą ???


Łap:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Test";
new const opis[] = "Test";
new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 50;

new ma_klase[33];
new oneonone[33][31]
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "HeadShot");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
oneonone[id][CSW_AWP] = 1
oneonone[id][CSW_M4A1] = 4
ma_klase[id] = 1;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = 0;
oneonone[id][CSW_M4A1] = 0
oneonone[id][CSW_AWP] = 0
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(!(damagebits & (1<<1)))
return HAM_IGNORED;

new hp_ofiary = get_user_health(this)
new bron_atakujacego = get_user_weapon(idattacker)

if (oneonone[idattacker][bron_atakujacego] > 0)
{
if (random_num(1,oneonone[idattacker][bron_atakujacego]) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this,
float(hp_ofiary), 0.0, idinflictor, damagebits);
}

return HAM_IGNORED;
}


Klasa ma 1/1 z AWP i 1/4 z M4A1.

W temacie: Szukam pluginu < ROZGRZEWKA > wszystko opisane w temacie

26.03.2012 18:33

Łap:
http://amxx.pl/topic...simple-warm-up/