Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

CuBi - zdjęcie

CuBi

Rejestracja: 26.10.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.02.2012 20:23
-----

#109551 Modele dla TT

Napisane przez loleN w 03.02.2010 21:35

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

public plugin_init() {
	register_plugin("Girls :]", "0.1", "Miczu")
 
	register_event("TeamInfo","team_assign","a")
}

public plugin_precache()
{
	precache_model("models/player/wiezien.mdl")
}

public team_assign()
{
	new id=read_data(1)
	new team[32]
	read_data(2,team,31)
	if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"wiezien")
	
}


Powinno Ci działać...
  • +
  • -
  • 1


#109602 Modele dla TT

Napisane przez Owner123 w 04.02.2010 08:03

if(equal("TERRORIST",team)) cs_set_user_model(id,"wiezien")
I już znalazem błąd ;P
if(equal(team,"TERRORIST")) cs_set_user_model(id,"wiezien")
Tak zrób :)

A poza tym powyższy kod zadziała tylko po wybraniu teamu ;F
A co gdy gościu dednie ? Przy każdym spawnie model jest resetowany :F

Edit.
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

new MODEL_TT[] = "models/player/wiezien/wiezien.mdl"

public plugin_init() {
	register_plugin("TT Model Changer", "1.0", "Owner")
	register_event("ResetHUD", "eReset", "b")
}

public plugin_precache()
	precache_model(MODEL_TT)

public eReset(id)
{
	if(is_user_alive(id) && get_user_team(id) == 1)
		set_pev(id, pev_model, MODEL_TT)
}
Nie testowałem ale raczej działa.
Model więźnia wrzucasz do models/player/wiezien/ i nazywasz go wiezien.mdl
  • +
  • -
  • 1


#109611 Modele dla TT

Napisane przez honey w 04.02.2010 09:15

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "Nowy Plugin"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Sn!ff3r"

#define OFFSET_TEAM 114
#define fm_get_user_team(%1) get_pdata_int(%1, OFFSET_TEAM, 5)

#define MODELNAME "leet3"

new bool:changedModel[33 char]

public plugin_init() {
 register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
 
 RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn")
 
 register_forward(FM_SetClientKeyValue,"fw_SetClientKeyValue")
}

public plugin_precache()
{
 static modelname[128]
 formatex(modelname, 127, "models/player/%s/%s.mdl",MODELNAME, MODELNAME)
 engfunc(EngFunc_PrecacheModel, modelname)
}

public client_spawn(id)
{
 if(fm_get_user_team(id) == 1)
 {
 set_user_model(id, MODELNAME)
 changedModel{id} = true
 }
 else
 { if(changedModel{id})
 changedModel{id} = false
 }
}

public client_disconnect(id)
{
 changedModel{id} = false
}

public fw_SetClientKeyValue(id, const infobuffer[], const key[])
{ 
 return equal(key,"model") && changedModel{id} ? FMRES_SUPERCEDE : FMRES_IGNORED
}

stock set_user_model(id,model[])
{
 engfunc(EngFunc_SetClientKeyValue, id, engfunc(EngFunc_GetInfoKeyBuffer,id), "model", model)
}


Tutaj zmieniamy nazwę modelu:

#define MODELNAME "leet3"

Tym sposobem zmieniamy model TT bez żadnych "efektów ubocznych" typu: svc_bad etc..


#106889 Plugin nie liczący fragów za zabicie

Napisane przez DarkGL w 22.01.2010 17:26

a tak nie lepiej ?
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>

#define PLUGIN "Block"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "DarkGL"


public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	register_event("DeathMsg","DeathMsg","a") 
}

public DeathMsg()
{
	new kid = read_data(1)
	if  (cs_get_user_team(kid) == CS_TEAM_CT){
		new gmsgScoreInfo = get_user_msgid("ScoreInfo")
		set_msg_block(gmsgScoreInfo,BLOCK_ONCE)
	}
	
}


  • +
  • -
  • 1


#106846 Plugin nie liczący fragów za zabicie

Napisane przez G[o]Q w 22.01.2010 14:59

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>

#include <fun>

public plugin_init() {

	

	register_event("DeathMsg","DeathMsg","a") 

}



public DeathMsg()

{

	new kid = read_data(1)	//zabojca

	

	new vid = read_data(2)	// ofiara

	

	//new hs = read_data(3)	// HeadShot (1 == true)

	

	new weapon[64]		

	read_data(4,weapon,63)	//krotka nazwa broni (bez weapon_ / CSW_ )



	//code

	if  (cs_get_user_team(kid)==2)  set_user_frags ( kid, 0)

	

}


  • +
  • -
  • 1


#103667 Ile graczy ns i steam gra na serwerze

Napisane przez G[o]Q w 04.01.2010 19:26

jesli chodzi o plugin to trzeba pobrac Sid gracza i sprawdzic jesli == LAN to zwiekszyc zmienna np ns o 1 a jesli jest rozna od LAN to zwiekszyc zmienna steam o 1 i potem to wyswietlic
  • +
  • -
  • 1


#103637 Ile graczy ns i steam gra na serwerze

Napisane przez Saper w 04.01.2010 18:32

wpisujesz w konsoli komende
status
gracze nonsteam beda mieli obok nicku wpis STEAM_ID_LAN natomiast gracze steamowi wpis STEAM_0:1:12536678 ( cyfry to steam id kazdego konta )
  • +
  • -
  • 1


#103073 Zarządzanie głosem

Napisane przez mgr inż. Pavulon w 02.01.2010 13:40

Voices Management - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1