Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

AreQ123321 - zdjęcie

AreQ123321

Rejestracja: 10.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.11.2014 16:00
-----

#670837 Blokowanie broni

Napisane przez Petpat w 17.11.2014 20:06

Hmmm, filozofii tutaj nie widzę, ale masz, kolega zrobił literówkę więc dla tego są te błędy :)

 

#include <amxmodx>

public plugin_init(){
    register_plugin("..", "..", "..");
    
    
    register_clcmd("g3sg1","block");
    register_clcmd("shield","block");
}

public block(id){
    client_print(id, print_center, "Nie mozesz kupic tej broni, jest ona zablokowana");
    return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1


#670717 Blokowanie broni

Napisane przez MAGNET w 16.11.2014 20:51

W public block(id) dodajesz po prostu:
cliect_print(id, print_center, "Nie możesz kupić tej broni")

  • +
  • -
  • 1


#670799 Blokowanie broni

Napisane przez MAGNET w 17.11.2014 17:36

public block(id)
{
cliect_print(id, print_center, "Nie możesz kupić tej broni")
return PLUGIN_HANDLED;
}

  • +
  • -
  • 1


#612123 Wybor ilosci skokow

Napisane przez Wielkie Jol w 02.02.2014 11:41

Daj znać czy działa.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "Menu Wyboru Skokow"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Wielkie Jol"
#define FLAGA_VIP ADMIN_LEVEL_H
new skoki[33];
new ilosc;
public plugin_init() {
    register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
    register_clcmd("say /skoki","SkokiMenu");    
    register_clcmd("say_team /skoki","SkokiMenu");    
    register_forward(FM_CmdStart, "CmdStart");
}
public SkokiMenu(id){
    new SkokiMenu=menu_create("Menu wyboru skokow","Case");
    
    menu_additem(SkokiMenu,"Standardowo - \r 1 skok");
    menu_additem(SkokiMenu,"Dodatkowy skok - \r 2 skoki");
    menu_additem(SkokiMenu,"2 Dodatkowe skoki - \r 3 skoki");
    menu_additem(SkokiMenu,"3 Dodatkowe skoki- \r 4 skoki \d Tylko VIP");
    menu_display(id, SkokiMenu,0);
    return PLUGIN_HANDLED;
}
public Case(id, menu, item){
    switch(item){
        case 0:ilosc=1;
            case 1:ilosc=2;
            case 2:ilosc=3;
            case 3:{
            if(get_user_flags(id) & FLAGA_VIP){
                ilosc=4;
            }
            else client_print(id, print_chat, "[SKOKI] Nie jestes VIPEM, by uzywac tej opcji!");
        }
    }
    menu_destroy(menu);
    return PLUGIN_HANDLED;
}

public CmdStart(id, uc_handle){
    if(!is_user_alive(id))
        return FMRES_IGNORED;

    new flags = pev(id, pev_flags);

    if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]){
        skoki[id]--;
        new Float:velocity[3];
        pev(id, pev_velocity,velocity);
        velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
        set_pev(id, pev_velocity,velocity);
    }
    else if(flags & FL_ONGROUND)
        skoki[id] = ilosc;
    return FMRES_IGNORED;

}

  • +
  • -
  • 2


#555580 [ROZWIĄZANE] Przerobienie pluginu onlyknifeatstart

Napisane przez MaxiKINGer w 15.07.2013 18:40

http://amxx.pl/pastebin/lesi8oa9y53m/


#523629 Dodanie opcji vip do pluginu

Napisane przez Linux' w 11.03.2013 09:33

Wczoraj bylem tak zmeczony ze przez przypadek przypisalem flage do modelu a nie do funkcji, teraz juz powinno wszystko dzialac

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#523565 Dodanie opcji vip do pluginu

Napisane przez Linux' w 10.03.2013 20:50

Dodalem wszystko poza dodatkowa predkoscia. Nie testowalem ale powinno dzialac, jak chcesz zwiekszyc/zmniejszyc grawitacje to zmieniasz w set_user_gravity(id, 0.4); z tym ze, tym mniejsza liczba tym wieksza grawitacja

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1