Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Amica Wronki - zdjęcie

Amica Wronki

Rejestracja: 10.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.03.2012 15:45
-----

#209383 Dodawanie frakcji - 2 sposoby

Napisane przez Cypis' w 25.01.2011 21:21

Frakcje czytane z pliku cod_frakcje.ini w configs.

Jak zainstlować:
Gotowiec:
Spoiler

Edytacja Silnika:
Spoiler


Instrukcja jak dodac frakcje:
Spoiler

  • +
  • -
  • 139


#275678 Inne dodawanie punktów

Napisane przez byCZUS w 30.07.2011 11:51

Witam,
dzisiaj przedstawię troszkę inny sposób dodawanie punktów statystyk niż w innych tutkach ;], wygląda to mniej więcej tak:

ncje45.jpg

Dokładniej chodzi o opcję numer: 1. Po jej kliknięciu liczba dodawanych punktów się zwiększa (można to dowolnie edytować).

A więc do dzieła, na samym początku musimy dodać jedną stałą z naszymi punktami i zmienną która będzie przechowywała informacje o tym co ile ma dodawać na pkt.
Pod:
 

new const maxAmmo[31] = {0, 52, 0, 90, 1, 31, 1, 100, 90, 1, 120, 100, 100, 90, 90, 90, 100, 120, 30, 120, 200, 31, 90, 120,
90, 2, 35, 90, 90,0, 100};

dodajemy coś takiego:
 

new const co_ile[] = { 1, 4, 8, 16, 24 } // Wlasnie tutaj zmieniamy co ile maja rosnac punkty.
new szybkosc_rozdania[33];

Następnym krokiem będzie edycja widoku statystyk i handler'a od tego. Szukamy

public PrzydzielPunkty(id)
{
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
i zamieniamy na

public PrzydzielPunkty(id)
{
new szybkosc[60];
new inteligencja[65];
new zdrowie[60];
new wytrzymalosc[60];
new kondycja[60];
new tytul[25];

format(szybkosc, charsmax(szybkosc), "Ile dodawac: \r%d \y(Ile pkt dodac do statow)", co_ile[szybkosc_rozdania[id]]);
format(inteligencja, charsmax(inteligencja), "Inteligencja: \r%i \y(Zwieksza sile perkow i umiejetnosci klasy)", PobierzInteligencje(id, 1, 1, 1));
format(zdrowie, charsmax(zdrowie), "Zdrowie: \r%i \y(Zwieksza zdrowie)", PobierzZdrowie(id, 1, 1, 1));
format(wytrzymalosc, charsmax(wytrzymalosc), "Wytrzymalosc: \r%i \y(Zmniejsza obrazenia)", PobierzWytrzymalosc(id, 1, 1, 1));
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
format(tytul, charsmax(tytul), "Przydziel Punkty(%i):", punkty_gracza[id]);
new menu = menu_create(tytul, "PrzydzielPunkty_Handler");
menu_additem(menu, szybkosc);
menu_addblank(menu, 0);
menu_additem(menu, inteligencja);
menu_additem(menu, zdrowie);
menu_additem(menu, wytrzymalosc);
menu_additem(menu, kondycja);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, 0);
menu_display(id, menu);
}
Wygląd naszego menu z punktami został już zmieniony teraz, handler, znajduje się on nieco niżej, dokładnie chodzi o to:

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);

switch(item)
{
case 0:
{
if(inteligencja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
inteligencja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");


}
case 1:
{
if(zdrowie_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
zdrowie_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 2:
{
if(wytrzymalosc_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
wytrzymalosc_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");

}
case 3:
{
if(kondycja_gracza[id] < limit_poziomu/2)
{
kondycja_gracza[id]++;
punkty_gracza[id]--;
}
else
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}
zamieniamy na

public PrzydzielPunkty_Handler(id, menu, item) {
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT) {
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

if(punkty_gracza[id] < 1)
return PLUGIN_CONTINUE;

new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
new ilosc = (co_ile[szybkosc_rozdania[id]] > punkty_gracza[id]) ? punkty_gracza[id] : co_ile[szybkosc_rozdania[id]]

switch(item) {
case 0: {
if(szybkosc_rozdania[id] < charsmax(co_ile)) szybkosc_rozdania[id]++;
else szybkosc_rozdania[id] = 0;
}
case 1: {
if(inteligencja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
inteligencja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom inteligencji osiagniety");
}
case 2: {
if(zdrowie_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
zdrowie_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom sily osiagniety");
}
case 3: {
if(wytrzymalosc_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
wytrzymalosc_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety");
}
case 4: {
if(kondycja_gracza[id]+ilosc <= limit_poziomu/2) {
kondycja_gracza[id]+=ilosc;
punkty_gracza[id]-=ilosc;
} else client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maxymalny poziom kondycji osiagniety");
}
}

if(punkty_gracza[id] > 0)
PrzydzielPunkty(id);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

No i to tyle, wystarczy teraz przekompilować kod i wgrać plugin. ;]
  • +
  • -
  • 75


#372147 COD MOD Edit by TheP4rkinson FullPack

Napisane przez dw221 w 27.02.2012 20:07

Kolejna Wersja : http://www5.zippysha...84704/file.html

Nowy link do brakowało modeli :
http://www66.zippysh...26007/file.html
  • +
  • -
  • 2


#372088 COD MOD Edit by TheP4rkinson FullPack

Napisane przez dw221 w 27.02.2012 18:36

Witam ostatnio dałem wam śilnik cod mod'a przerobionego teraz daje wam całą paczkę z Cod'em ogólnie to robiłem sobie tego cod na boty ale jeżeli chcecie dać tą paczkę na serwer to wykonajcie to co ja :
Wejdźcie w cstrike->addons->metamod
i tam edytuj plik pluings.ini i usuń taki kod:
win32 addons/podbot/podbot_mm.dll

Następnie wejdź do
cstrike->addons->amxmodx->configs
i edytuj plik plugins-codmod.ini

Znajdź i usuń :
CodBots.amxx
Teraz pluingi:

QTM_CodMod.amxx //śilnik cod mod
asysta_i_zemsta.amxx //Dzięki temu pluingowi możemy dostać exp za asyste przy zabiciu lub za zemste
prefixy_cod.amxx //Na czacie przed nickiem widać nasz lvl
killstreak.amxx // Chyba wiadomo oco chodzi
cod_adminmenu.amxx //Menu Admina (komęda /codadmin)
wytrzymalosc_perku.amxx //Chyba wiadomo oco chodzi
cod_sellperk.amxx //Możemy sprzedać nasz perk (komęda /sell)
cod_shop.amxx //Możemy coś kupić w sklepie (komęda /sklep)
cod_hsxp.amxx //Dostajemy dodatkowy exp za Head Shoot
alt_end_round_sounds.amxx //Muzyka na koniec rundy
pokazuj.amxx //Pokazuje na czacie informacje
galileo.amxx //Dodatek do wyburu map
ptb.amxx //Automatyczny podział w teamie
skull.amxx //Po zabiciu widać czache :D Fajny efekt
CodBots.amxx //Boty na Coda
join_leave.amxx //Widać kto wchodzi a kto wychodzi na serwer

//Klasy

HeadAdmin.amxx //Klasa
codclass_samuraj.amxx //Klasa
codclass_ArcyProPremium.amxx //Klasa
codclass_PREMIUMProSniper.amxx //Klasa
codclass_PREMIUMAssassin.amxx //Klasa
codclass_snajper.amxx //Klasa
codclass_komandos.amxx //Klasa
codclass_strzelecwyborowy.amxx //Klasa
codclass_obronca.amxx //Klasa
codclass_medyk.amxx //Klasa
codclass_wsparcieogniowe.amxx //Klasa
codclass_saper.amxx //Klasa
codclass_demolitions.amxx //Klasa
codclass_rusher.amxx //Klasa
codclass_admiral.amxx //Klasa
codclass_predator.amxx //Klasa
codclass_SWAT.amxx //Klasa
codclass_elektryk.amxx //Klasa
codclass_cichyzabojca.amxx //Klasa
codclass_Vertex.amxx //Klasa
codclass_Pillex.amxx //Klasa
codclass_Expawner.amxx //Klasa
codclass_ElitarnyStrzelec.amxx //Klasa
codclass_Skoczek.amxx //Klasa
codclass_inzynier.amxx //Klasa
codclass_amadeusz.amxx //Klasa
codclass_kucacz.amxx //Klasa
codclass_longer.amxx //Klasa
codclass_nozownik.amxx //Klasa
codclass_spadochroniarz.amxx //Klasa
codclass_ElitarnySnajper.amxx //Klasa
codclass_Czolgista.amxx //Klasa
codclass_ninja.amxx //Klasa
codclass_deaglesniper.amxx //Klasa
codclass_weterangaila.amxx //Klasa

//Perki

codperk_adrenalina.amxx //Perk
codperk_apteczka.amxx //Perk
codperk_autodestrukcja.amxx //Perk
codperk_awpsnajper.amxx //Perk
codperk_butykomandosa.amxx //Perk
codperk_butysnajpera.amxx //Perk
codperk_butyszturmowego.amxx //Perk
codperk_dynamit.amxx //Perk
codperk_eliminatorrozrzutu.amxx //Perk
codperk_fartstrzelca.amxx //Perk
codperk_kamizelkanasa.amxx //Perk
codperk_kamuflaz.amxx //Perk
codperk_maksymalneskupienie.amxx //Perk
codperk_modulodrzutowy.amxx //Perk
codperk_morfina.amxx //Perk
codperk_nabojekapitana.amxx //Perk
codperk_nabojeninjy.amxx //Perk
codperk_nabojepulkownika.amxx //Perk
codperk_nanokamizelka.amxx //Perk
codperk_notatkikapitana.amxx //Perk
codperk_notatkininjy.amxx //Perk
codperk_notatkisapera.amxx //Perk
codperk_nozkomandosa.amxx //Perk
codperk_ogranicznikrozrzutu.amxx //Perk
codperk_pancerzneomexowy.amxx //Perk
codperk_platynowenaboje.amxx //Perk
codperk_podrecznikszpiega.amxx //Perk
codperk_podwojnakamizelka.amxx //Perk
codperk_przysposobienieobronne.amxx //Perk
codperk_rozblysk.amxx //Perk
codperk_tajemnicaadmirala.amxx //Perk
codperk_tajemnicagenerala.amxx //Perk
codperk_tajemnicawojskowa.amxx //Perk
codperk_tytanowenaboje.amxx //Perk
codperk_weterannoza.amxx //Perk
codperk_wykrywaczmetali.amxx //Perk
codperk_wyposazeniewsparcia.amxx //Perk
codperk_wyszkoleniesanitarne.amxx //Perk
codperk_wytrenowanyweteran.amxx //Perk
codperk_wzmocnionakamizelka.amxx //Perk
codperk_zaskoczeniewroga.amxx //Perk
codperk_zwinnepalce.amxx //Perk
codperk_kuszownik.amxx //Perk
codperk_zawodowyrusher.amxx //Perk
codperk_wytrenowanyzolnierz.amxx //Perk
codperk_wyrzuceniebroni.amxx //Perk
codperk_mistrzscouta.amxx //Perk
codperk_palacerekawiczki.amxx //Perk
codperk_prawarekarambo.amxx //Perk
codperk_recemacbyvera.amxx //Perk
codperk_teleport.amxx //Perk
codperk_meekstone.amxx //Perk
codperk_bezlikammo.amxx //Perk
codperk_dezercja.amxx //Perk
codperk_ksiegaexpa.amxx //Perk
codperk_krytycznenaboje.amxx //Perk
codperk_deaglesniper.amxx //Perk
codperk_weterangaila.amxx //Perk

Dowoland:

http://www66.zippysh...26007/file.html
  • +
  • -
  • 5


#378028 [ROZWIĄZANY] Problem z połączeniem ze stroną!

Napisane przez Kamil17 w 10.03.2012 10:39

188.165.238.109
lub
%
Dodaj do zdalnego Połączenia