Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

High Speed - zdjęcie

High Speed

Rejestracja: 23.10.2008
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 30.05.2010 13:35
-----

Moje posty

W temacie: Zmiana nicka po wpisaniu /nick

29.05.2010 15:26

A reszta jest kolejkowana to znaczy jesli gracz2 wpisze /nick to dopiero za 2 rundy zmieni mu sie nick. Tag ma przechodzic z rundy na runde po kolei dla graczy.

Gracz1 say /nick
Gracz2 say /nick
Gracz3 say /nick

W nastepnej rundzie gracz1 bedzie mial tag AAA
W kolejnej rundzie gracz1 straci tag AAA a zyska go gracz2
W kolejnej rundzie gracz 2 straci tag AAA a gracz3 dostanie tag AAA.

W temacie: Zakolejkowanie vipa

28.05.2010 19:26

Ja chce miec mozliwosc zakolejkowania aby gracz ktory wpisze "vip" dostanie ten napis w nastepnej rundzie itd.

W temacie: mikrofon 5 sek po smierci

27.05.2010 20:17

Wybaczcie nie sprecyzowalem pytania. Czy jesli jest to mozecie napisac w jaki sposob moge to ustawic? :)

W temacie: Godmode, unlimited ammo, przekierowanie

26.05.2010 17:35

Niestety ten godmode nie dziala.

W temacie: Spawn protection na 540 sek + poswiata

24.05.2010 17:53

Rowniez nie dziala. Tutaj jest czesc odnosnie wiadomosci cala:

public protect(id)
{
   new Float:SPTime = get_cvar_float("sv_sptime")
   new SPSecs = get_cvar_num("sv_sptime")
   new FTime = get_cvar_num("mp_freezetime")
   new SPShell = get_cvar_num("sv_spshellthick")
   set_user_godmode(id, 1)

   if(get_user_team(id) == 1)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 255, 0, 0, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_user_team(id) == 2)
   {
      set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 255, kRenderNormal, SPShell)
   }

   if(get_cvar_num("sv_spmessage") == 1)
   {
      set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
      show_hudmessage(id, "Ochrona na poczatku rundy trwa %d sekund(y)", SPSecs)
   }

   set_task(SPTime+FTime, "sp_off", id)
   return PLUGIN_HANDLED
}

W kodzie wczesniej zamiast
set_hudmessage(255, 1, 1, -1.0, -1.0, 0, 6.0, SPTime+FTime, 0.1, 0.2, 4)
bylo
set_hudmessage(255, 1, 1, 0.3, 0.6, 0, 6.0, 300.0, 0.1, 0.2, 4)

Teraz znalazlem oryginala czesc kodu stad pewnie te problemy. Mimo wszystko napis znika wg funkcji SPTime+FTime gdzie SPTime to czas trwania ochrony a FTime to freezetime. Gdy napis znika wylacza sie tez ochrona stad chce aby napis zniknal po 10 sek a ochrona wciaz dzialala.