Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kołodziej - zdjęcie

Kołodziej

Rejestracja: 06.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 28.01.2015 19:28
*****

#438606 Flagi do klas prmeium

Napisane przez Kołodziej w 31.07.2012 12:33

masz

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#438312 [Szukam] ban+ss kick reson ban reson auto message

Napisane przez Kołodziej w 30.07.2012 17:41

http://amxx.pl/topic...aniem-do-logow/

http://amxx.pl/topic...-reason-kicker/

http://amxx.pl/topic...-advanced-bans/

http://amxx.pl/topic...vanced-version/
  • +
  • -
  • 1


#438310 prosze o 4 klasy zwykle

Napisane przez Kołodziej w 30.07.2012 17:34

Widzewiak
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>

new const nazwa[] = "Widzewiak";
new const opis[] = "Ak 47 , 3 rakiety";
new const bronie = (1<<CSW_AK47);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 40;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

}

public plugin_precache()
{

sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}

}

public cod_class_enabled(id)
{

ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;

}

public cod_class_skill_used(id)
{

if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}

else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;

new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);

new Ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");

vAngle[0] *= -1.0;

entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);

entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);

VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}

}

public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 3;
}

public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;

new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);


new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);

new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();

new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}

  • +
  • -
  • 1


#438198 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Prosba o kolejne edycje klas

Napisane przez Kołodziej w 30.07.2012 13:17

Samuraj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#438193 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Sklep COD

Napisane przez Kołodziej w 30.07.2012 13:11

Sklep się nie wgrywa w silnik coda tylko tak jak masz tu opisane http://amxx.pl/topic...ow-w-codmodzie/
  • +
  • -
  • 1


#438149 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Przerobienie klasy

Napisane przez Kołodziej w 30.07.2012 11:46

SmN używaj załączników :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#437138 Która wersja COD moda?

Napisane przez Kołodziej w 27.07.2012 20:04

Nowy jest łatwiejszy w obsłudze i ustawiasz wszystko przez ini i teraz na amxx.pl większość rzeczy jest na coda nowego typu wymiana perków sklep etc.
  • +
  • -
  • 1


#437130 Która wersja COD moda?

Napisane przez Kołodziej w 27.07.2012 19:57

Nowy cod mod by qtm_peyote
  • +
  • -
  • 1


#437013 Biohazard się buguje

Napisane przez Kołodziej w 27.07.2012 15:31

Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.
  • +
  • -
  • 1


#436965 [ROZWIĄZANY] Problem z ssban

Napisane przez Kołodziej w 27.07.2012 14:15

Wyłącz serwer usuń bana przez FTP
  • +
  • -
  • 1


#436904 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Szukam łatek do coda

Napisane przez Kołodziej w 27.07.2012 11:41

są 2 to http://amxx.pl/topic...on-bez-errorow/ lub to http://amxx.pl/topic...rawa-curweapon/
  • +
  • -
  • 1


#436900 Wirus w programie Steam?

Napisane przez Kołodziej w 27.07.2012 11:39

Najlepiej przed używaniem steam wyłącz avasta
  • +
  • -
  • 1


#419862 [ROZWIĄZANE] Poszukuje pluginy FFA!

Napisane przez Kołodziej w 11.06.2012 15:34

http://amxx.pl/topic...d-round-sounds/
  • +
  • -
  • 1


#419844 [ROZWIĄZANE] Poszukuje pluginy FFA!

Napisane przez Kołodziej w 11.06.2012 14:41

interp skompiluj

#include  #include  public plugin_init() { register_plugin("interp i raty", "1.0", "kurak") set_task(20.0, "zmien") } public zmien(id) { client_cmd(id, "ex_interp 0.01") ; client_cmd(id, "rate 25000") client_cmd(id, "cl_updaterate 101") client_cmd(id, "cl_cmdrate 101") set_task(20.0, "zmien") } 


a tu powód kicka http://amxx.pl/topic...07-powod-kicka/
  • +
  • -
  • 1


#419827 [ROZWIĄZANE] Poszukuje pluginy FFA!

Napisane przez Kołodziej w 11.06.2012 14:11

http://amxx.pl/topic...-bullet-damage/

http://amxx.pl/topic...15-antyreklama/
  • +
  • -
  • 1