Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Cumshooter
Rejestracja: 04.03.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.07.2013 19:41





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 44
- Odwiedzin: 2 155
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Płock
Kontakt
6
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
Cumshooter nie posiada znajomych
Ostatnio byli
#447179 [ROZWIĄZANE COD NOWY/STARY] Prośba o zmodyfikowanie klasy
Napisane przez Cumshooter
w 16.08.2012 14:57
proszę klasa
#428825 [Pytanie]Od czego zacząć zabawę z serwerami do cs
Napisane przez Cumshooter
w 05.07.2012 17:05
1. założenie konta na hostingu do gier proponuje gamesol
2. wpłacenie gotówki przelew/sms/przelew online i takie opcje są popularne ale są też np dotpay itp
3. wybrać na jakim hostingu ma stać strona i domena
4. rejestracja na stronie na której ma stać domena
5. wpłacenie gotówki tylko tam mamy opcje wyboru przelew bankowy/przelew online
6. wybranie nazwy dla sieci "takiej samej nazwy użyjemy gdy postawimy serwery" i wykupienie jej
7. wgranie skryptu na forum polecam dla początkujących php by przemo
8. wgranie stylu do forum potem dodanie działów
9. wykupienie serwera do cs 1.6 wgranie moda powiedzmy call of duty wgranie pluginów potrzebnych do gry
10. wgranie amxx bans i także ustawienie strony do serwera żeby z niego brało
11. reklama sieci na innych sieciach a także w poprawnych działach
i to tyle
2. wpłacenie gotówki przelew/sms/przelew online i takie opcje są popularne ale są też np dotpay itp
3. wybrać na jakim hostingu ma stać strona i domena
4. rejestracja na stronie na której ma stać domena
5. wpłacenie gotówki tylko tam mamy opcje wyboru przelew bankowy/przelew online
6. wybranie nazwy dla sieci "takiej samej nazwy użyjemy gdy postawimy serwery" i wykupienie jej
7. wgranie skryptu na forum polecam dla początkujących php by przemo
8. wgranie stylu do forum potem dodanie działów
9. wykupienie serwera do cs 1.6 wgranie moda powiedzmy call of duty wgranie pluginów potrzebnych do gry
10. wgranie amxx bans i także ustawienie strony do serwera żeby z niego brało
11. reklama sieci na innych sieciach a także w poprawnych działach

i to tyle
#424998 Proszę o te 6 klas
Napisane przez Cumshooter
w 27.06.2012 14:24
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> new const nazwa[] = "Skoczek"; new const opis[] = "Ma mniejsza grawitacje"; new const bronie = (1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "cumshooter"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1); } public cod_class_enabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0); ma_klase[id] = false; } public fwSpawn_Grawitacja(id) { if(ma_klase[id]) entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0); }łap skoczka
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <fakemeta> new const nazwa[] = "DrHouse"; new const opis[] = "Ma 18 apteczek"; new const bronie = (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE); new const zdrowie = 50; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 0; new sprite_white_apteczki; new ilosc_apteczek_gracza[33]; new skoki[33]; new ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "cumshooter"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_think("medkit", "Think_Apteczki"); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1); register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump"); } public plugin_precache() { sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr"); precache_model("models/w_medkit.mdl"); } public client_disconnect(id) { new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit"); while(entApteczki > 0) { if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id) remove_entity(entApteczki); entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit"); } } public cod_class_enabled(id) { ilosc_apteczek_gracza[id] = 18; ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; } public cod_class_skill_used(id) { if (!ilosc_apteczek_gracza[id]) { client_print(id, print_center, "Masz tylko 18 apteczki na runde!"); } else { ilosc_apteczek_gracza[id]--; new Float:origin[3]; entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin); new ent = create_entity("info_target"); entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit"); entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id); entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT); entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin); entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1); entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl"); set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) ; drop_to_floor(ent); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1); } } public fwSpawn_Apteczki(id) { if(is_user_alive(id)) ilosc_apteczek_gracza[id] = 18; } public Think_Apteczki(ent) { if(!is_valid_ent(ent)) return PLUGIN_CONTINUE; new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner); new dist = 300; new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5); if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1) { new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new entlist[33]; new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin); for (new i=0; i < numfound; i++) { new pid = entlist[i]; if (get_user_team(pid) != get_user_team(id)) continue; new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid); new zdrowie = get_user_health(pid); new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0; if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie); } entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id)) { remove_entity(ent); return PLUGIN_CONTINUE; } if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time()) set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 ); new Float:forigin[3]; entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin); new iOrigin[3]; for(new i=0;i<3;i++) iOrigin[i] = floatround(forigin[i]); message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin ); write_byte( TE_BEAMCYLINDER ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] ); write_coord( iOrigin[2] ); write_coord( iOrigin[0] ); write_coord( iOrigin[1] + dist ); write_coord( iOrigin[2] + dist ); write_short( sprite_white_apteczki ); write_byte( 0 ); // startframe write_byte( 0 ); // framerate write_byte( 10 ); // life write_byte( 10 ); // width write_byte( 255 ); // noise write_byte( 255 ); // r, g, b write_byte( 100 );// r, g, b write_byte( 100 ); // r, g, b write_byte( 128 ); // brightness write_byte( 0 ); // speed message_end(); entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1); entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5); return PLUGIN_CONTINUE; } public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle) { if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return FMRES_IGNORED; new flags = pev(id, pev_flags); if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id]) { skoki[id]--; new Float:velocity[3]; pev(id, pev_velocity,velocity); velocity[2] = random_float(265.0,285.0); set_pev(id, pev_velocity,velocity); } else if(flags & FL_ONGROUND) skoki[id] = 2; return FMRES_IGNORED; }dr house
#424980 Prosba o Przerobienie banku
Napisane przez Cumshooter
w 27.06.2012 13:31
#424927 /CodAdmin Na Immunitet
Napisane przez Cumshooter
w 27.06.2012 10:48
łap .sma sobie komplikacje sam sobie zrobisz

Załączone pliki
-
cod_adminmenu.sma 5,39 KB 92 Ilość pobrań
cod_adminmenu.amxx
#423238 [ROZWIĄZANE COD NOWY] Jak dodac to w hud ??
Napisane przez Cumshooter
w 22.06.2012 19:24
cod nowy : http://darkgl.amxx.p...procentowy-exp/
cod stary : http://darkgl.amxx.p...ocentowy-exp-2/
cod stary : http://darkgl.amxx.p...ocentowy-exp-2/
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Cumshooter
- Regulamin