Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Proszę o te 6 klas6 klas

cod nowy cod mw cs1.6 klasy dr death run pomocy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 scobany

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:Hubert
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 27.06.2012 13:58

Witam proszę o te 6 klas

Skoczek
400 Grawitacji
150 HP
M3
Deagle

Szybcior
400 Prędkoci
150 HP
M3
Geagle

Dr House
150HP
18 Apteczek
2 skoki
M4A1
Deagle

Norzownik
200 HP
650 Grawitacja
Scout
Dagle
i 1/10 na zabicie z prawego z kosy

Ninja (PREMIUM)

350 Grawitacja
185 HP
300 Kondycji
Lekko nie widzialny
Kosa

Mieszaniec (PREMIUM)
Ma wszystkiego po trochy z tych klas:
Skoczek
Szybcior
Dr House
Ninja

PROSZĘ O ZROBIENIE TEGO ZA DARMO KLASY NA MW COD

Witacie pomorzecie czy nie ? :(
  • +
  • -
  • 1

#2 Cumshooter

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Płock
Offline

Napisano 27.06.2012 14:24

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
	  
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[]	= "Ma mniejsza grawitacje";
new const bronie	= (1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "cumshooter");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
łap skoczka
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
	  
new const nazwa[]   = "DrHouse";
new const opis[]	= "Ma 18 apteczek";
new const bronie	= (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "cumshooter");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

  
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 18;
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
	  
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 18 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )	 ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 18;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

	 message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}
dr house

Użytkownik Cumshooter edytował ten post 27.06.2012 14:27

  • +
  • -
  • 1

#3 Piszczala

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:17
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Bieruń
Offline

Napisano 27.06.2012 19:19

Szybcior
Ninja

Załączone pliki


Użytkownik Piszczala edytował ten post 27.06.2012 19:24

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy, cod, mw, cs1.6, klasy, dr, death run, pomocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych