public UpdateHUD()
Ta funkcja odpowiada za wyświetlanie Huda

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Cumshooter nie posiada znajomych
Napisane przez glut
w 08.09.2012 17:13
Napisane przez Piszczala
w 24.06.2012 20:52
Napisane przez dasiek
w 22.06.2012 15:24
public fb(id) { new Float:vOrigin[3] new fEntity entity_get_vector(id,EV_VEC_origin, vOrigin) fEntity = create_entity("info_target") entity_set_model(fEntity, "models/rpgrocket.mdl") entity_set_origin(fEntity, vOrigin) entity_set_int(fEntity,EV_INT_effects,64) entity_set_string(fEntity,EV_SZ_classname,"fireball") entity_set_int(fEntity, EV_INT_solid, SOLID_BBOX) entity_set_int(fEntity,EV_INT_movetype,5) entity_set_edict(fEntity,EV_ENT_owner,id) //Send forward new Float:fl_iNewVelocity[3] VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity) entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity) message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY) write_byte(22) write_short(fEntity) write_short("sprites/zbeam4.spr") write_byte(45) write_byte(4) write_byte(255) write_byte(0) write_byte(0) write_byte(25) message_end() }
Napisane przez
DraF
w 18.03.2012 14:09
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>
new const nazwa[] = "Terminator";
new const opis[] = "Ma 1/3 awp i jest mniej widzialny na nim i ma 1 rakietę jego bronie to awp + famas ";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_FAMAS);
new const zdrowie = 35;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 5;
new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fwTakeDamage_JedenZ");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_AWP )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 150);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwTakeDamage_JedenZ(this, idInf, idAtt, Float:fDmg, dmgBits){
if(!is_user_alive(idAtt) || !ma_klase[idAtt] || !(dmgBits & (1<<1CSW_AWP) ) || random_num(1, 3) != 1 )
return HAM_IGNORED;
cs_set_user_armor(this, 0, CS_ARMOR_NONE);
SetHamParamFloat(4, float(get_user_health(this) + 1));
return HAM_HANDLED;
}
Napisane przez Pietras11
w 13.03.2012 21:46
Napisane przez TheRock
w 13.03.2012 21:46
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "Telegrafista";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 0;
new g_msgHostageAdd, g_msgHostageDel;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
g_msgHostageAdd = get_user_msgid("HostagePos");
g_msgHostageDel = get_user_msgid("HostageK");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
set_task (2.0,"radar_scan",_,_,_,"b");
}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public radar_scan(id)
{
new PlayerCoords[3];
for (new id=1; id<=32; id++)
{
if((!is_user_alive(id))||(!ma_klase[id])) continue;
for (new i=1;i<=32;i++)
{
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) == get_user_team(id)) continue;
get_user_origin(i, PlayerCoords)
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageAdd, {0,0,0}, id)
write_byte(id)
write_byte(i)
write_coord(PlayerCoords[0])
write_coord(PlayerCoords[1])
write_coord(PlayerCoords[2])
message_end()
message_begin(MSG_ONE_UNRELIABLE, g_msgHostageDel, {0,0,0}, id)
write_byte(i)
message_end()
}
}
}
Napisane przez
Kamil17
w 12.03.2012 12:42
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new const nazwa[] = "Terminator";
new const opis[] = "1/3 z awp i na nim mniejszą widoczność";
new const bronie = (1<<CSW_FAMAS)|(1<<CSW_AWP);
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 5;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Terminator] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
ma_klase[id] = false;
}
public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
if( read_data(2) == CSW_AWP )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(!(damagebits & DMG_BULLET))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_AWP && random_num(1,3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
Napisane przez Enson
w 12.03.2012 12:50