Witam! Proszę o zrobienie 1 klasy ;-) Co prawda mam już tą klasę ale nie mam pliku .sma tylko skompilowany już .amxx .
Więc proszę o następującą klasę:
Klasa: Samuraj (Super Premium)
Inteligencja: 0
Zdrowie: 100
Wytrzymałość: 0
Kondycja: 200
Bronie: HE grenade, awp, deagle
Dodatkowy opis: Duzo hp, szybki, 1/1 z noza lewym przyciskiem myszki i 5 multijump.
I prosiłbym ją na IMMUNITY ;-D
Z góry dzięki i w zamian lecą oczywiście +++
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Szatan150
Rejestracja: 04.03.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 13.02.2017 04:36
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 25
- Odwiedzin: 3 314
- Tytuł: Życzliwy
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Natan
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Nakla / Bytów
Moje tematy
[ROZWIĄZANE COD NOWY] Prośba o klase .
30.06.2012 15:47
Prośba o klasy
01.05.2012 17:16
Witam. Proszę o zrobienie następujących klas:
Snajper
Opis Podstawowy: Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza
Szybkość : 7/10
Wytrzymałość : 6/10
Walka na Bliski Dystans : 4/10
Walka na Daleki Dystans : 10/10
Zalety : szybkość
biegu, AWP (mówi samo za siebie), jako tako z HP
Wady : Z bliskiej odległości przeciwko klasom na bliski/średni dystans małe szanse
Komandos
Opis Podstawowy: Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza
Szybkość : 8/10
Wytrzymałość : 8/10
Walka na Bliski Dystans : 8/10
Walka na Daleki Dystans : 4/10
Zalety : Zabijanie 1 ciosem z noża, Szybko biega, Nawet dużo hp
Wady : Nie nadaje się do walki na dalsze dystanse
Strzelec wyborowy
Opis Podstawowy: Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza
Szybkość : 4/10
Wytrzymałość : 7/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 7/10
Zalety : Dobrze sobie radzi na bliski/daleki dystans, posiada pełen pancerz
Wady : Wolno biega
Obronca
Opis Podstawowy: Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza
Szybkość : 4/10
Wytrzymałość : 7,5/10
Walka na Bliski Dystans : 9/10
Walka na Daleki Dystans : 6/10
Zalety : Posiada Wszystkie granaty, Dobry na bliski dystans (nie trzeba nawet specjalnie celować, nawet nieźle idzie na daleki dystans
Wady : Wolno biega
Medyk
Opis Podstawowy: Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza
Szybkość : 5,5/10
Wytrzymałość : 7/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 5/10
Zalety : Może leczyć siebie i sojuszników, nawet wytrzymały jak na klase bardziej do pomocy
Wady : Słaba broń, jest nie przystosowany do walki na daleki dystans
Wsparcie ogniowe
Opis Podstawowy: Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen
Szybkość : 5,5/10
Wytrzymałość : 6/10
Walka na Bliski Dystans : 7,5/10
Walka na Daleki Dystans : 5,5/10
Zalety : Posiada rakiety
Wady : Trochę mało hp, nie najlepsza broń, rakiety szybko się kończą
Saper
Opis Podstawowy: Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja
Szybkość : 5,5/10
Wytrzymałość : 6/10
Walka na Bliski Dystans : 7,5/10
Walka na Daleki Dystans : 5/10
Zalety : Posiada miny (dobre na mapy
typu cs lub na bs'a)
Wady : Trochę mało hp, nie najlepsza broń
Demolitions
Opis Podstawowy: Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego
Szybkość : 5,5/10
Wytrzymałość : 7/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 7/10
Zalety : Dynamit, niezła nawet broń, ma kamizelkę, posiada granaty (po 1 każdego typu)
Wady : Tylko 1 dynamit, mogło by być więcej hp
Rusher
Opis Podstawowy: Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu
Szybkość : 8/10
Wytrzymałość : 6/10
Walka na Bliski Dystans : 10/10
Walka na Daleki Dystans : 1/10
Zalety : BARDZO dobry na bliski dystans, szybko biega
Wady : zupełnie bezradny na większe dystanse
Rambo - klasa premium
Opis Podstawowy: Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok
Szybkość : 7,5/10
Wytrzymałość : 9/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 6/10
Zalety : Podwójny skok, w miarę dobra broń, amunicja + hp za zabójstwo
Wady : Tylko dla adminów, trochę mało celny na dalekie dystanse
Partyzant
Opis Podstawowy: Dostaje P90 + FLASH, 100 hp bazowe + mniej widzialny
Szybkość : 6,5/10
Wytrzymałość : 6/10
Walka na Bliski Dystans : 7,5/10
Walka na Daleki Dystans : 5/10
Zalety : W cieniu można go nie zauważyć, posiada FLASH'a
Wady : Mało hp, średniawa prędkość (trochę szybszy od sanitariusza)
Szpieg
Opis Podstawowy: Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga
Szybkość : 7/10
Wytrzymałość : 3/10
Walka na Bliski Dystans : 6/10
Walka na Daleki Dystans : 5/10
Zalety : Przebrany za wroga, nawet szybki
Wady : BARDZO Mało hp, słaby przeciwko wrogom którzy mają broń automatyczną
Szturmowiec
Opis Podstawowy: Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega
Szybkość : 4,5/10
Wytrzymałość : 10/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 6/10
Zalety : Dobre uzbrojenie, dużo hp
Wady : Wolny
Strzelec Wsparcia
Opis Podstawowy: Dostaje G3/SG-1, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete
Szybkość : 4,5/10
Wytrzymałość : 7,5/10
Walka na Bliski Dystans : 6/10
Walka na Daleki Dystans : 9/10
Zalety : Ma rakietę, dobra broń
Wady : tylko 1 rakieta, wolny
Lekki Żołnierz
Opis Podstawowy: Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega
Szybkość : 9/10
Wytrzymałość : 5,5/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 6/10
Zalety : Jedna z najszybszych klas w modzie, dobra broń
Wady : Mało hp
Rebeliant
Opis Podstawowy: Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 125 hp bazowe
Szybkość : 5,5/10
Wytrzymałość : 7,5/10
Walka na Bliski Dystans : 6,5/10
Walka na Daleki Dystans : 7/10
Zalety : Posiada minę, Ma HE, ma nawet dobrą broń
Wady : Wolny, ma tylko 1 mine
Terrorysta
Opis Podstawowy: Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega
Szybkość : 10/10
Wytrzymałość : 3/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 4/10
Zalety : Najszybsza klasa w modzie
Wady : Niecelna broń. Mało hp
Oczywiście za każdą klasę
Z góry dzięki
Snajper
Opis Podstawowy: Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza
Szybkość : 7/10
Wytrzymałość : 6/10
Walka na Bliski Dystans : 4/10
Walka na Daleki Dystans : 10/10
Zalety : szybkość
biegu, AWP (mówi samo za siebie), jako tako z HP
Wady : Z bliskiej odległości przeciwko klasom na bliski/średni dystans małe szanse
Komandos
Opis Podstawowy: Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza
Szybkość : 8/10
Wytrzymałość : 8/10
Walka na Bliski Dystans : 8/10
Walka na Daleki Dystans : 4/10
Zalety : Zabijanie 1 ciosem z noża, Szybko biega, Nawet dużo hp
Wady : Nie nadaje się do walki na dalsze dystanse
Strzelec wyborowy
Opis Podstawowy: Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza
Szybkość : 4/10
Wytrzymałość : 7/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 7/10
Zalety : Dobrze sobie radzi na bliski/daleki dystans, posiada pełen pancerz
Wady : Wolno biega
Obronca
Opis Podstawowy: Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza
Szybkość : 4/10
Wytrzymałość : 7,5/10
Walka na Bliski Dystans : 9/10
Walka na Daleki Dystans : 6/10
Zalety : Posiada Wszystkie granaty, Dobry na bliski dystans (nie trzeba nawet specjalnie celować, nawet nieźle idzie na daleki dystans
Wady : Wolno biega
Medyk
Opis Podstawowy: Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza
Szybkość : 5,5/10
Wytrzymałość : 7/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 5/10
Zalety : Może leczyć siebie i sojuszników, nawet wytrzymały jak na klase bardziej do pomocy
Wady : Słaba broń, jest nie przystosowany do walki na daleki dystans
Wsparcie ogniowe
Opis Podstawowy: Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen
Szybkość : 5,5/10
Wytrzymałość : 6/10
Walka na Bliski Dystans : 7,5/10
Walka na Daleki Dystans : 5,5/10
Zalety : Posiada rakiety
Wady : Trochę mało hp, nie najlepsza broń, rakiety szybko się kończą
Saper
Opis Podstawowy: Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja
Szybkość : 5,5/10
Wytrzymałość : 6/10
Walka na Bliski Dystans : 7,5/10
Walka na Daleki Dystans : 5/10
Zalety : Posiada miny (dobre na mapy
typu cs lub na bs'a)
Wady : Trochę mało hp, nie najlepsza broń
Demolitions
Opis Podstawowy: Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego
Szybkość : 5,5/10
Wytrzymałość : 7/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 7/10
Zalety : Dynamit, niezła nawet broń, ma kamizelkę, posiada granaty (po 1 każdego typu)
Wady : Tylko 1 dynamit, mogło by być więcej hp
Rusher
Opis Podstawowy: Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu
Szybkość : 8/10
Wytrzymałość : 6/10
Walka na Bliski Dystans : 10/10
Walka na Daleki Dystans : 1/10
Zalety : BARDZO dobry na bliski dystans, szybko biega
Wady : zupełnie bezradny na większe dystanse
Rambo - klasa premium
Opis Podstawowy: Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok
Szybkość : 7,5/10
Wytrzymałość : 9/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 6/10
Zalety : Podwójny skok, w miarę dobra broń, amunicja + hp za zabójstwo
Wady : Tylko dla adminów, trochę mało celny na dalekie dystanse
Partyzant
Opis Podstawowy: Dostaje P90 + FLASH, 100 hp bazowe + mniej widzialny
Szybkość : 6,5/10
Wytrzymałość : 6/10
Walka na Bliski Dystans : 7,5/10
Walka na Daleki Dystans : 5/10
Zalety : W cieniu można go nie zauważyć, posiada FLASH'a
Wady : Mało hp, średniawa prędkość (trochę szybszy od sanitariusza)
Szpieg
Opis Podstawowy: Dostaje deagla, 70 hp bazowe, ma ubranie wroga
Szybkość : 7/10
Wytrzymałość : 3/10
Walka na Bliski Dystans : 6/10
Walka na Daleki Dystans : 5/10
Zalety : Przebrany za wroga, nawet szybki
Wady : BARDZO Mało hp, słaby przeciwko wrogom którzy mają broń automatyczną
Szturmowiec
Opis Podstawowy: Dostaje M4 + deagle + he, 140 hp bazowe + 150 kamizelki, wolniej biega
Szybkość : 4,5/10
Wytrzymałość : 10/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 6/10
Zalety : Dobre uzbrojenie, dużo hp
Wady : Wolny
Strzelec Wsparcia
Opis Podstawowy: Dostaje G3/SG-1, 125 hp bazowe, ma 1 rakiete
Szybkość : 4,5/10
Wytrzymałość : 7,5/10
Walka na Bliski Dystans : 6/10
Walka na Daleki Dystans : 9/10
Zalety : Ma rakietę, dobra broń
Wady : tylko 1 rakieta, wolny
Lekki Żołnierz
Opis Podstawowy: Dostaje galil + p228, 100 hp bazowe, szybciej biega
Szybkość : 9/10
Wytrzymałość : 5,5/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 6/10
Zalety : Jedna z najszybszych klas w modzie, dobra broń
Wady : Mało hp
Rebeliant
Opis Podstawowy: Dostaje sg552 + 1 mine + 1 HE, 125 hp bazowe
Szybkość : 5,5/10
Wytrzymałość : 7,5/10
Walka na Bliski Dystans : 6,5/10
Walka na Daleki Dystans : 7/10
Zalety : Posiada minę, Ma HE, ma nawet dobrą broń
Wady : Wolny, ma tylko 1 mine
Terrorysta
Opis Podstawowy: Dostaje elites, 70 hp bazowe, o wiele szybciej biega
Szybkość : 10/10
Wytrzymałość : 3/10
Walka na Bliski Dystans : 7/10
Walka na Daleki Dystans : 4/10
Zalety : Najszybsza klasa w modzie
Wady : Niecelna broń. Mało hp
Oczywiście za każdą klasę
Z góry dzięki
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: Szatan150
- Regulamin