LaaGer, sma wysłałem ci na PW.
Powinno wszystko działać.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Shark1337
Rejestracja: 04.03.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 06.04.2012 08:01




Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 53
- Odwiedzin: 3 350
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Pfff
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Pfff
-
Zainteresowania
Pfff
Kontakt
#376590 [ROZWIĄZANE] Problem po zmianie hud +kilka bledow
Napisane przez Shark1337
w 07.03.2012 07:10
#376281 [ROZWIĄZANE] Jak dodac drugi sklep
Napisane przez Shark1337
w 06.03.2012 16:37
public wybierzsklep(id)
{
new c_sklep=menu_create("Wybierz Sklep:","cbwybierzsklep")
menu_additem(c_sklep,"Sklep za kase","1",0)
menu_additem(c_sklep,"Sklep za honor","2",0)
menu_setprop(c_sklep,MPROP_EXITNAME,"\wWyjscie");
menu_display(id,c_sklep,0)
}
public cbwybierzsklep(id,c_sklep,item)
{
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(c_sklep, item, acces, data,5, iName, 63, callback)
new klawisz = str_to_num(data)
switch(klawisz)
{
case 1:{
(public Sklepu za kase) np Sklep(id)
}
case 2:{
(public Sklepu za monety)
}
}
}i w plugin_init
register_clcmd("say /sklep", "wybierzsklep");
#376269 Gold M4A1 przybliżenie...
Napisane przez Shark1337
w 06.03.2012 16:24
#376267 [ROZWIĄZANE] Wgranie do plika bugów
Napisane przez Shark1337
w 06.03.2012 16:21
#375917 Vip na cod
Napisane przez Shark1337
w 05.03.2012 18:45
Przedstawiam wam Vip w tabeli + dodatkowy exp dal niego.
(Moj pierwszy skrypt
Vip w tabeli:
Na samym goze kodu:
Wiecej expa za vip:
Znajdz public Death
pod
Daj to:
(Moj pierwszy skrypt
Vip w tabeli:
Na samym goze kodu:
#define ADMIN_VIP ADMIN_LEVEL_A // ---> na jaka flage ma byc VIP #define SCOREATTRIB_DEAD (1<<0) #define SCOREATTRIB_VIP (1<<2)W plugin_init:
register_message(get_user_msgid("ScoreAttrib"), "MessageScoreAttrib");
Na dole kodu:
public MessageScoreAttrib(iMsgID, iDest, iReceiver)
{
new iPlayer = get_msg_arg_int(1);
if(get_user_flags(iPlayer) & ADMIN_VIP)
{
if(is_user_connected(iPlayer))
{
set_msg_arg_int(2, ARG_BYTE, is_user_alive(iPlayer) ? SCOREATTRIB_VIP : SCOREATTRIB_DEAD);
}
}
}
Wiecej expa za vip:
Znajdz public Death
pod
nowe_doswiadczenie += doswiadczenia_za_zabojstwo;
Daj to:
if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_VIP)
{
nowe_doswiadczenie += 20; // ile doswiadczenia dostaje za zabicie
}
#374896 Klasa Zeus
Napisane przez Shark1337
w 04.03.2012 07:55
Potrzebuję klasy zeus która strzela piorunami.
Tylko trzeba zmienić na piorun, a ja niestety nie umiem mógby ktoś zrobić?
Tworzenie Blyskawicy:
Dotyk
Tylko trzeba zmienić na piorun, a ja niestety nie umiem mógby ktoś zrobić?
Tworzenie Blyskawicy:
public StworzBlyskawice(id)
{
if (!ilosc_blyskawic_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykrzystales juz wszystkie blyskawice!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(poprzednia_blyskawica_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Blyskawic mozesz uzywac co 2 sekundy!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if (is_user_alive(id))
{
if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby wzmocnic Blyskawice, zwieksz inteligencje!");
poprzednia_blyskawica_gracza[id] = get_gametime();
ilosc_blyskawic_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "Blyskawica");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 64);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, 5);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
new fEntity
new Float:fl_iNewVelocity[3]
VelocityByAim(id, 500, fl_iNewVelocity)
entity_set_vector(fEntity, EV_VEC_velocity, fl_iNewVelocity)
message_begin(MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY)
write_byte(22)
write_short(fEntity)
write_short(sprite_beam)
write_byte(45)
write_byte(4)
write_byte(255)
write_byte(0)
write_byte(0)
write_byte(25)
message_end()
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}Dotyk
public DotykBlyskawicy(ent)
{
if ( !is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];
entity_get_vector( ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
iOrigin[0] = floatround(fOrigin[0]);
iOrigin[1] = floatround(fOrigin[1]);
iOrigin[2] = floatround(fOrigin[2]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32); // scale
write_byte(20); // framerate
write_byte(0);// flags
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 230.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid) || informacje_przedmiotu_gracza[pid][0] == 24)
continue;
ExecuteHam(Ham_TakeDamage, pid, ent, attacker, 55.0+float(inteligencja_gracza[attacker]) , 1);
}
remove_entity(ent);
}
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Shark1337
- Regulamin


Dodatki SourceMod



Moja zawartość


