Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wituch - zdjęcie

Wituch

Rejestracja: 03.03.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 03.05.2018 20:59
-----

#748615 skin dla dziewczyny

Napisane przez Ces't La Vie w 16.04.2018 06:43

Dodac mode gracza (dziewczyny) na nick lub steamid. Na forum jest taki plugin z tego co wiem.

 

Pozdrawiam, Marcin.




#748616 skin dla dziewczyny

Napisane przez Robiin w 16.04.2018 07:56

Podrzuć plugin, albo część kodu, w którym ustawiasz model dla admina, to Ci ktoś przerobi. Nie wyczarujemy tego z niczego.


  • +
  • -
  • 1


#748623 skin dla dziewczyny

Napisane przez White w 16.04.2018 16:04

Łap plugin na model dziewczyny po dodaniu jej odpowiedniej flagi, w tym wypadku: ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"

Oczywiście reszta nie może mieć tej flagi :)

 

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#259465 Reason Kicker

Napisane przez matiq w 16.06.2011 15:40

Dobra wszystko jest ok. już wiem w czym tkwi problem, po prostu reasonkicker.amxx trzeba wrzucić jako pierwsze w menu takie coś:

; Menus
reasonkicker.amxx ; powody kicków
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)

teraz mi już wszystko działa.
  • +
  • -
  • 1


#748412 Spawn Protection PL by Dudix

Napisane przez AwIlL^^ w 05.04.2018 20:36

Tak w pliku sma.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#748376 Spawn Protection PL by Dudix

Napisane przez Rivit w 05.04.2018 08:23

Tak, mógłbym


Robisz Zmienna bool. Jeżeli runda się zaczęła to ustawiasz na true. A w funkcji od ustawiania nieśmiertelności dajesz warunek że jak zmienną jest true to return (żeby nie ustawiać nieśmiertelności). Na koniec rundy dajesz zmienna na false
  • +
  • -
  • 1


#748381 Debug mode

Napisane przez FireMachine w 05.04.2018 09:10

Po tym co napisałeś to serwer chce byś zrobił coś więcej

1. Zostaw ten cvar "amx_debug 1"

2. Znajdź plugin który prosi o debuga i  w plugins.ini przy nim dopisz słowo   debug

 

Wtedy dostaniesz pełny log odnośnie problemu

 


  • +
  • -
  • 1


#748377 problem z kompilacja

Napisane przez FireMachine w 05.04.2018 08:34

1. Miałeś dwa razy zdefiniowane pluginy do pauzowania przez co pojawiał się twój log. (W jednym nie było m_antirushera)

2. Nigdzie nie pauzowałeś pluginów (jedynie je wznawiałeś)

3. Używaj spoilerów, wklejek bo patrząc na ten kod idzie się pochlastać (Twój kod twój wygląd)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
 
#define PLUGIN "Rozgrzewka nr blablabla"
#define VERSION "1.2.2"
#define AUTHOR "R3X"
 
new const gszMusic[]="misc/sarestart.mp3"; //cstrike/sound/[gszMusic]
new const gszPausePlugins[][]=
 
{
"RoundSound.amxx",
"M_Antirusher_2.6_alfa.amxx"
};
 
 
new const giColor[3]={0, 200,200};
 
#define MAX_PLAYERS 32
#define SPAWN_TASKID 9999
#define TASK_EQUIP 99999
#define RESTART_TASKID 123
#define ACTIVE_TASKID 124
 
new bool:Active=false;
new bool:gbPlay[33];
 
new Float:fPosition[2];
 
new g_cvarRTime;
new g_cvarFreeze;
new g_cvarTimerX,g_cvarTimerY, g_cvarDelay, g_cvarSpawnDelay;
 
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
 
register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be","1=0", "2!0");
 
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn",1);
register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel",1);
register_event("HLTV", "setWeapons", "a", "1=0", "2=0");
 
g_cvarRTime=register_cvar("restart_time","45");
g_cvarTimerX=register_cvar("restart_timer_pozx","0.01",0,0.01);
g_cvarTimerY=register_cvar("restart_timer_pozy","0.86",0,0.86);
g_cvarDelay=register_cvar("restart_weapondelay","2.0",0,2.0);
g_cvarSpawnDelay=register_cvar("restart_spawndelay","2.0",0,2.0);
 
g_cvarFreeze=get_cvar_pointer("mp_freezetime");
 
blockBuy();
}
public plugin_precache(){
precache_sound(gszMusic);
}
 
public Game_Restart()
{
if(Active){
remove_task(RESTART_TASKID);
return;
}
Active=true;
new iRTime=get_pcvar_num(g_cvarRTime)+get_pcvar_num(g_cvarFreeze)+1;
 
for(new i=1;i<33;i++)
gbPlay[i]=true;
 
fPosition[0]=get_pcvar_float(g_cvarTimerX);
fPosition[1]=get_pcvar_float(g_cvarTimerY);
new param[1];
param[0]=iRTime;
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);
 
for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
pause("ac",gszPausePlugins[i]);

}
public CountDown(param[1]){
new iNow=param[0]--;
switch(iNow){
case 0:{
server_cmd("sv_restartround 1");
clearRespawns();
new param[1];
param[0]=0;
set_task(1.0,"Activation",ACTIVE_TASKID,param,1);
for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
unpause("ac",gszPausePlugins[i]);
}
case 1:{
client_cmd(0,"speak one");
}
case 2:{
client_cmd(0,"speak two");
}
case 3:{
client_cmd(0,"speak three");
}
}
if(iNow>=1)
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);
new fx=0;
if(iNow<=5){
fx=1;
}
set_hudmessage(giColor[0], giColor[1], giColor[2], fPosition[0], fPosition[1], fx, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "Czas rozgrzewki^n%2d:%02d",iNow/60,iNow%60);
}
public Activation(param[1]){
Active=(param[0]==0)?false:true;
}
public onDeath(){
new vid=read_data(2);
if(Active)
set_task(get_pcvar_float(g_cvarSpawnDelay),"respawn",SPAWN_TASKID+vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwSpawn(id){
if(Active && is_user_alive(id)){
if(gbPlay[id]){
play(id, gszMusic);
gbPlay[id]=false;
}
if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
remove_task(TASK_EQUIP+id);
set_task(0.2, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
}
}
public eventCurWeapon(id){
if(Active){
if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
remove_task(TASK_EQUIP+id);
set_task(0.5, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
}
}
public taskEquip(id){
id-=TASK_EQUIP;
if(Active && is_user_alive(id)){
fm_strip_user_weapons(id);
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
public fwSetModel(ent, szModel[]){
if(Active){
if(equal(szModel[7], "w_hegrenade.mdl"))
set_task(get_pcvar_float(g_cvarDelay), "taskEquip", TASK_EQUIP+pev(ent,pev_owner));
else{
static szClass[32];
pev(ent, pev_classname,szClass ,31);
if(equal(szClass, "weaponbox") || 
contain(szClass, "weapon_")==0 ||
contain(szClass, "item_")==0 
){
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent, _, _,_,_,kRenderTransAlpha,0);
}
}
}
}
public respawn(task_id){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,task_id-SPAWN_TASKID);
}
public clearRespawns(){
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
remove_task(SPAWN_TASKID+i);
if(task_exists(TASK_EQUIP+i))
remove_task(TASK_EQUIP+i);
}
}
 
public blockBuy(){
register_clcmd("drop","block")
register_clcmd("cl_setautobuy","block")
register_clcmd("cl_autobuy","block")
register_clcmd("cl_setrebuy","block")
register_clcmd("cl_rebuy","block")
register_clcmd("buy","block")
register_clcmd("p228","block");
register_clcmd("228compact","block");
register_clcmd("shield","block");
register_clcmd("scout","block");    
register_clcmd("hegren","block");               
register_clcmd("xm1014","block");
register_clcmd("autoshotgun","block");                   
register_clcmd("mac10","block");                
register_clcmd("aug","block");
register_clcmd("bullpup","block");
register_clcmd("sgren","block");   
register_clcmd("elites","block");     
register_clcmd("fn57","block");
register_clcmd("fiveseven","block");  
register_clcmd("ump45","block");                
register_clcmd("sg550","block");
register_clcmd("krieg550","block");   
register_clcmd("galil","block");
register_clcmd("defender","block");  
register_clcmd("famas","block");
register_clcmd("clarion","block");   
register_clcmd("usp","block");
register_clcmd("km45","block");       
register_clcmd("glock","block");
register_clcmd("9x19mm","block");     
register_clcmd("awp","block");
register_clcmd("magnum","block");     
register_clcmd("mp5","block");
register_clcmd("smg","block");       
register_clcmd("m249","block");                 
register_clcmd("m3","block");
register_clcmd("12gauge","block");   
register_clcmd("m4a1","block");                 
register_clcmd("tmp","block");
register_clcmd("mp","block");         
register_clcmd("g3sg1","block");
register_clcmd("d3au1","block");    
register_clcmd("flash","block");                
register_clcmd("deagle","block");
register_clcmd("nighthawk","block"); 
register_clcmd("sg552","block");
register_clcmd("krieg552","block");   
register_clcmd("ak47","block");
register_clcmd("cv47","block");                        
register_clcmd("p90","block");
register_clcmd("c90","block");
register_clcmd("primammo","block");
register_clcmd("secammo","block");
register_clcmd("vest","block");
register_clcmd("vesthelm","block");
register_clcmd("nvgs","block");
}
public block(id){
if(Active){
client_print(id,print_center,"Nie tym razem");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public setWeapons(){
//weapons
new ent=-1;
do{
ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
if(pev_valid( ent )) {
set_pev(ent, pev_solid, (Active)?SOLID_NOT:1);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,(Active)?0:255);
}
}
while(ent);
}
 
play(id,const sound[])
{
new end=strlen(sound)-4;
if(containi(sound,".mp3") == end && end>0)
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s",sound);
else if(containi(sound,".wav") == end && end>0)
client_cmd(id, "spk sound/%s",sound);
else
client_cmd(id, "speak %s",sound);
 
}

  • +
  • -
  • 1


#748347 Debug mode

Napisane przez Robiin w 04.04.2018 15:50

// Plugin Debug mode
// 0 - No debugging (garbage line numbers)
// 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode
// 2 - All plugins are put in debug mode
// Note - debug mode will affect JIT performance
//
// Default value: 1
amx_debug 1

W amxx.cfg masz opcje zdebugowania wszystkich pluginów jednocześnie. Tyle, że nie ma po co.

 

Pluginy z włączoną opcją debugowania oddają Ci bardziej szczegółowe informacje o błędzie (jeśli takowy wystąpił). 

 

Jeśli nie jest dla Ciebie przeszkodą język angielski, to możesz skorzystać z bardziej rozbudowanego artykułu: https://wiki.alliedm...ins_(AMX_Mod_X)


  • +
  • -
  • 1


#748333 Jak wylaczyc antyrash

Napisane przez Toldi w 03.04.2018 19:10

Podmień i skompiluj.

new const gszPausePlugins[][]=

{
"alt_end_round_sounds.amxx",
"M_Antirusher_2.6_alfa.amxx"
};

 


  • +
  • -
  • 1


#375345 [ROZWIĄZANE] cs się wyłacza

Napisane przez psilocybe w 04.03.2012 19:18

Edytuj config.cfg i dodaj następujące linijki:

cl_allowdownload "1"
cl_allowupload "1"
cl_download_ingame "1"

  • +
  • -
  • 1