Dodac mode gracza (dziewczyny) na nick lub steamid. Na forum jest taki plugin z tego co wiem.
Pozdrawiam, Marcin.
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Wituch nie posiada znajomych
Napisane przez
Ces't La Vie
w 16.04.2018 06:43
Dodac mode gracza (dziewczyny) na nick lub steamid. Na forum jest taki plugin z tego co wiem.
Pozdrawiam, Marcin.
Napisane przez Robiin
w 16.04.2018 07:56
Napisane przez White
w 16.04.2018 16:04
Łap plugin na model dziewczyny po dodaniu jej odpowiedniej flagi, w tym wypadku: ADMIN_LEVEL_D - flaga "p"
Oczywiście reszta nie może mieć tej flagi ![]()
dziewczyny.sma 592 bajtów 79 Ilość pobrań
dziewczyny.amxx
Napisane przez matiq
w 16.06.2011 15:40
Napisane przez AwIlL^^
w 05.04.2018 20:36
Tak w pliku sma.
spawn_protection_pl.sma 5,98 KB 99 Ilość pobrań
spawn_protection_pl.amxx
Napisane przez Rivit
w 05.04.2018 08:23
Napisane przez FireMachine
w 05.04.2018 09:10
Napisane przez FireMachine
w 05.04.2018 08:34
1. Miałeś dwa razy zdefiniowane pluginy do pauzowania przez co pojawiał się twój log. (W jednym nie było m_antirushera)
2. Nigdzie nie pauzowałeś pluginów (jedynie je wznawiałeś)
3. Używaj spoilerów, wklejek bo patrząc na ten kod idzie się pochlastać (Twój kod twój wygląd)
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "Rozgrzewka nr blablabla"
#define VERSION "1.2.2"
#define AUTHOR "R3X"
new const gszMusic[]="misc/sarestart.mp3"; //cstrike/sound/[gszMusic]
new const gszPausePlugins[][]=
{
"RoundSound.amxx",
"M_Antirusher_2.6_alfa.amxx"
};
new const giColor[3]={0, 200,200};
#define MAX_PLAYERS 32
#define SPAWN_TASKID 9999
#define TASK_EQUIP 99999
#define RESTART_TASKID 123
#define ACTIVE_TASKID 124
new bool:Active=false;
new bool:gbPlay[33];
new Float:fPosition[2];
new g_cvarRTime;
new g_cvarFreeze;
new g_cvarTimerX,g_cvarTimerY, g_cvarDelay, g_cvarSpawnDelay;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("TextMsg", "Game_Restart", "a", "2&#Game_C");
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_event("CurWeapon","eventCurWeapon","be","1=0", "2!0");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn",1);
register_forward(FM_SetModel, "fwSetModel",1);
register_event("HLTV", "setWeapons", "a", "1=0", "2=0");
g_cvarRTime=register_cvar("restart_time","45");
g_cvarTimerX=register_cvar("restart_timer_pozx","0.01",0,0.01);
g_cvarTimerY=register_cvar("restart_timer_pozy","0.86",0,0.86);
g_cvarDelay=register_cvar("restart_weapondelay","2.0",0,2.0);
g_cvarSpawnDelay=register_cvar("restart_spawndelay","2.0",0,2.0);
g_cvarFreeze=get_cvar_pointer("mp_freezetime");
blockBuy();
}
public plugin_precache(){
precache_sound(gszMusic);
}
public Game_Restart()
{
if(Active){
remove_task(RESTART_TASKID);
return;
}
Active=true;
new iRTime=get_pcvar_num(g_cvarRTime)+get_pcvar_num(g_cvarFreeze)+1;
for(new i=1;i<33;i++)
gbPlay[i]=true;
fPosition[0]=get_pcvar_float(g_cvarTimerX);
fPosition[1]=get_pcvar_float(g_cvarTimerY);
new param[1];
param[0]=iRTime;
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);
for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
pause("ac",gszPausePlugins[i]);
}
public CountDown(param[1]){
new iNow=param[0]--;
switch(iNow){
case 0:{
server_cmd("sv_restartround 1");
clearRespawns();
new param[1];
param[0]=0;
set_task(1.0,"Activation",ACTIVE_TASKID,param,1);
for(new i=0;i<sizeof gszPausePlugins;i++)
unpause("ac",gszPausePlugins[i]);
}
case 1:{
client_cmd(0,"speak one");
}
case 2:{
client_cmd(0,"speak two");
}
case 3:{
client_cmd(0,"speak three");
}
}
if(iNow>=1)
set_task(1.0,"CountDown",RESTART_TASKID,param,1);
new fx=0;
if(iNow<=5){
fx=1;
}
set_hudmessage(giColor[0], giColor[1], giColor[2], fPosition[0], fPosition[1], fx, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(0, "Czas rozgrzewki^n%2d:%02d",iNow/60,iNow%60);
}
public Activation(param[1]){
Active=(param[0]==0)?false:true;
}
public onDeath(){
new vid=read_data(2);
if(Active)
set_task(get_pcvar_float(g_cvarSpawnDelay),"respawn",SPAWN_TASKID+vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public fwSpawn(id){
if(Active && is_user_alive(id)){
if(gbPlay[id]){
play(id, gszMusic);
gbPlay[id]=false;
}
if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
remove_task(TASK_EQUIP+id);
set_task(0.2, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
}
}
public eventCurWeapon(id){
if(Active){
if(task_exists(TASK_EQUIP+id))
remove_task(TASK_EQUIP+id);
set_task(0.5, "taskEquip", TASK_EQUIP+id);
}
}
public taskEquip(id){
id-=TASK_EQUIP;
if(Active && is_user_alive(id)){
fm_strip_user_weapons(id);
fm_give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
public fwSetModel(ent, szModel[]){
if(Active){
if(equal(szModel[7], "w_hegrenade.mdl"))
set_task(get_pcvar_float(g_cvarDelay), "taskEquip", TASK_EQUIP+pev(ent,pev_owner));
else{
static szClass[32];
pev(ent, pev_classname,szClass ,31);
if(equal(szClass, "weaponbox") ||
contain(szClass, "weapon_")==0 ||
contain(szClass, "item_")==0
){
set_pev(ent, pev_solid, SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent, _, _,_,_,kRenderTransAlpha,0);
}
}
}
}
public respawn(task_id){
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn,task_id-SPAWN_TASKID);
}
public clearRespawns(){
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(task_exists(SPAWN_TASKID+i))
remove_task(SPAWN_TASKID+i);
if(task_exists(TASK_EQUIP+i))
remove_task(TASK_EQUIP+i);
}
}
public blockBuy(){
register_clcmd("drop","block")
register_clcmd("cl_setautobuy","block")
register_clcmd("cl_autobuy","block")
register_clcmd("cl_setrebuy","block")
register_clcmd("cl_rebuy","block")
register_clcmd("buy","block")
register_clcmd("p228","block");
register_clcmd("228compact","block");
register_clcmd("shield","block");
register_clcmd("scout","block");
register_clcmd("hegren","block");
register_clcmd("xm1014","block");
register_clcmd("autoshotgun","block");
register_clcmd("mac10","block");
register_clcmd("aug","block");
register_clcmd("bullpup","block");
register_clcmd("sgren","block");
register_clcmd("elites","block");
register_clcmd("fn57","block");
register_clcmd("fiveseven","block");
register_clcmd("ump45","block");
register_clcmd("sg550","block");
register_clcmd("krieg550","block");
register_clcmd("galil","block");
register_clcmd("defender","block");
register_clcmd("famas","block");
register_clcmd("clarion","block");
register_clcmd("usp","block");
register_clcmd("km45","block");
register_clcmd("glock","block");
register_clcmd("9x19mm","block");
register_clcmd("awp","block");
register_clcmd("magnum","block");
register_clcmd("mp5","block");
register_clcmd("smg","block");
register_clcmd("m249","block");
register_clcmd("m3","block");
register_clcmd("12gauge","block");
register_clcmd("m4a1","block");
register_clcmd("tmp","block");
register_clcmd("mp","block");
register_clcmd("g3sg1","block");
register_clcmd("d3au1","block");
register_clcmd("flash","block");
register_clcmd("deagle","block");
register_clcmd("nighthawk","block");
register_clcmd("sg552","block");
register_clcmd("krieg552","block");
register_clcmd("ak47","block");
register_clcmd("cv47","block");
register_clcmd("p90","block");
register_clcmd("c90","block");
register_clcmd("primammo","block");
register_clcmd("secammo","block");
register_clcmd("vest","block");
register_clcmd("vesthelm","block");
register_clcmd("nvgs","block");
}
public block(id){
if(Active){
client_print(id,print_center,"Nie tym razem");
return PLUGIN_HANDLED;
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public setWeapons(){
//weapons
new ent=-1;
do{
ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
if(pev_valid( ent )) {
set_pev(ent, pev_solid, (Active)?SOLID_NOT:1);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,(Active)?0:255);
}
}
while(ent);
}
play(id,const sound[])
{
new end=strlen(sound)-4;
if(containi(sound,".mp3") == end && end>0)
client_cmd(id,"mp3 play sound/%s",sound);
else if(containi(sound,".wav") == end && end>0)
client_cmd(id, "spk sound/%s",sound);
else
client_cmd(id, "speak %s",sound);
}
Napisane przez Robiin
w 04.04.2018 15:50
// Plugin Debug mode // 0 - No debugging (garbage line numbers) // 1 - Plugins with "debug" option in plugins.ini are put into debug mode // 2 - All plugins are put in debug mode // Note - debug mode will affect JIT performance // // Default value: 1 amx_debug 1
W amxx.cfg masz opcje zdebugowania wszystkich pluginów jednocześnie. Tyle, że nie ma po co.
Pluginy z włączoną opcją debugowania oddają Ci bardziej szczegółowe informacje o błędzie (jeśli takowy wystąpił).
Jeśli nie jest dla Ciebie przeszkodą język angielski, to możesz skorzystać z bardziej rozbudowanego artykułu: https://wiki.alliedm...ins_(AMX_Mod_X)
Napisane przez Toldi
w 03.04.2018 19:10
Napisane przez psilocybe
w 04.03.2012 19:18



Moja zawartość