Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kosa :D - zdjęcie

Kosa :D

Rejestracja: 29.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.08.2013 13:36
-----

Moje tematy

Tutorial dla zielonych jak napisać naprawdę łatwy plugin

08.09.2012 10:12

Witam, Obiecałem, że napisze tutek dla zielonych i oto on :)
Dodam że plugin jest naprawdę bardzo bardzo prosty :D
więc tak zaczynamy :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>


ok więc to co napisałem wyżej to są biblioteki.Jak używacie amxmodx Studio to <amxmodx> i <amxmisc> będziecie mieli automatycznie
resztę trzeba będzie dopisać o bibliotekach i różnych funkcjach możecie poczytać tutaj : http://amxx.pl/dokumentacja/
jak już to dodaliśmy możemy jechać dalej

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

W amxmod Studio powinniście mieć taki public z automatu
pod register_plugin dodajemy
register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);

tym rejstrujemy co trzeba wpisać na say, aby wywołać daną funkcje ja wam zaprezentuję, że po wpisaniu /m dostaje się 150 armoru i 120 hp, ale tej komendy może użyć tylko Admin z flagą t czyli ADMIN_LEVEL_H
Czyli to co napisaliście do tej pory powinno wyglądać tak :
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Kosa"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);
}

jak tak wygląda to wszystko zrobiliście dobrze :)
teraz trzeba dodac Public Moc zeby z niego wywolywala sie funkcja i dodac też żeby admin mógł tylko korzystać z Komendy
czyli robimy tak

public Moc(id) {

if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H )
{

to odpowiada ze admin bedzie mogl tylko uzyc tej komendy
dalej co będzie się dostawało po wpisaniu komendy
set_user_armor(id, 150);
set_user_health(id, 120);
ColorChat(id, GREEN, "Masz 120 hp i 150 armoru Wykorzystaj to dobrze");

więc tak set_user_armor ustawia graczowi (w tym przypadku adminowi) Armor
z set_user_healthjest tak samo tylko ustawia życie
ColorChat daje informacje na zielono w zalezności od tego jak się napisze ja napisałem na zielono
więc wasz plugin powinien teraz wyglądać tak:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Kosa"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);
}
public Moc(id) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H )
{

set_user_armor(id, 150);
set_user_health(id, 120);
ColorChat(id, GREEN, "Masz 120 hp i 150 armoru Wykorzystaj to dobrze");
}

jak tak wygląda to jest wszystko git :)
teraz dodamy ostatnie "coś" co będzie dawalo graczowi informacje że nie może użyć tej komendy (jak będzie próbowal ją uzyć)
pod ostatnim }
dodajecie
else

ColorChat(id, GREEN, "nie masz uprawnien do uzycia tej komendy");

}

i to będzie na tyle
tak powinien wyglądać cały Plugin
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>
#include <ColorChat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Kosa"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /m", "Moc", ADMIN_LEVEL_H);
}
public Moc(id) {
if (get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H )
{

set_user_armor(id, 150);
set_user_health(id, 120);
ColorChat(id, GREEN, "Masz 120 hp i 150 armoru Wykorzystaj to dobrze");
}
else

ColorChat(id, GREEN, "nie masz uprawnien do uzycia tej komendy");

}


Mam nadzieję że pomogłem trochę tym zielonym całkiem :) Sory za błędy itp. ale poradnik pisany na szybko, Może jeszcze coś poprawie.Proszę piszcie mi o błędach ja poprawie :)

Poradnik by Kosa zakaz kopiowania na inne fora bez mojej zgody ! :)
Pozdrawiam Kosa

Problem z zapisem na nick

27.06.2012 16:12

Witam, otóż mam pewien problem.. nie wiem jak dodać do tego pluginu zapis na nick czyli żeby się to zapisywało na dany nick i po zmianie mapy żeby nie kasowało tych fragów co się zdobyło proszę o pomoc za pomoc daje +

Kod
/* Plugin generated by AMXX-Studio */


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "Kosa"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Damian"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /fr", "info")

}
public info(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "^x01 Posiadasz^x04 %d Fr", get_user_frags(id))

}

[ROZWIĄZANE] Nie mam modułów prosze o pomoc

25.06.2012 19:57

Witam, zająłem się instalacją diablo moda lecz brakuje mi modułów skąd je wziąć ? Za pomoc daje +

Logi :
Spoiler

Proźba o przerobienie tego pluginu żeby był napis gdzie indziej

20.06.2012 05:47

Witam otóż mam proźbe o przerobienie tego pluginu : http://amxx.pl/topic...em-ammo-packow/ tak, aby info o ammo packach nie było na dole to sie chyba nazywa status text i żeby też nie bylo w HUD. Może byc nawet nad odliczniem czasu rundy do konca moze byc po wpisaniu jakiejs komendy moze tez byc nawet pod radaremn Za pomoc daje +++++++++++++

Jak Zrobić przy zombie na kredyty żeby było zablokowane

19.06.2012 09:46

Witam otóż chodzi mi oto co mam zrobić, żeby przy Zombie które jest załóżmy za 10 kredytów było napisane (Blocked) na czerwono jak jest np też przy Only Admin (chodzi o Base Bulider 6.5)
oto kod do klas
/*================================================================================

-----------------------------------
-*- [BB] Default Zombie Classes -*-
-----------------------------------

~~~~~~~~~~~~~~~
- Description -
~~~~~~~~~~~~~~~

This plugin adds the default zombie classes from Zombie Plague
into Base Builder. All credit belongs to MeRcyLeZZ.

All classes have been balanced, but feel free to edit them if
you are not satisfied.

================================================================================*/
#include <amxmodx>
#include <basebuilder>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
/*================================================================================
[Plugin Customization]
=================================================================================*/
// Classic Zombie Attributes
new const zclass1_name[] = { "Klasyczny Zombie" }
new const zclass1_info[] = { "=Zbalansowany=" }
new const zclass1_model[] = { "bb_classic" }
new const zclass1_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass1_health = 3000
const zclass1_speed = 260
const Float:zclass1_gravity = 1.0
const Float:zclass1_knocback = 0.0
const zclass1_adminflags = ADMIN_USER
const zclass1_credits = 0
// Fast Zombie Attributes
new const zclass2_name[] = { "Szybki Zomibe" }
new const zclass2_info[] = { "HP-- Speed++" }
new const zclass2_model[] = { "bb_fast" }
new const zclass2_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass2_health = 2000
const zclass2_speed = 325
const Float:zclass2_gravity = 1.0
const Float:zclass2_knocback = 0.0
const zclass2_adminflags = ADMIN_USER
const zclass2_credits = 10
// Jumper Zombie Attributes
new const zclass3_name[] = { "Skoczny Zombie" }
new const zclass3_info[] = { "HP- Jump+" }
new const zclass3_model[] = { "bb_jumper" }
new const zclass3_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass3_health = 2500
const zclass3_speed = 285
const Float:zclass3_gravity = 0.5
const Float:zclass3_knocback = 0.0
const zclass3_adminflags = ADMIN_USER
const zclass3_credits = 0
// Tanker Zombie Attributes
new const zclass4_name[] = { "Opanczerzony Zombie" }
new const zclass4_info[] = { "HP++ Speed-" }
new const zclass4_model[] = { "bb_tanker" }
new const zclass4_clawmodel[] = { "v_bloodyhands" }
const zclass4_health = 4000
const zclass4_speed = 210
const Float:zclass4_gravity = 1.0
const Float:zclass4_knocback = 0.0
const zclass4_adminflags = ADMIN_LEVEL_H
const zclass4_credits = 0
#define TANK_ARMOR 200
/*============================================================================*/
new g_zclass_tanker
// Zombie Classes MUST be registered on plugin_precache
public plugin_precache()
{
register_plugin("[BB] Default Zombie Classes", "6.5", "Tirant")

// Register all classes
bb_register_zombie_class(zclass1_name, zclass1_info, zclass1_model, zclass1_clawmodel, zclass1_health, zclass1_speed, zclass1_gravity, zclass1_knocback, zclass1_adminflags, zclass1_credits)
bb_register_zombie_class(zclass2_name, zclass2_info, zclass2_model, zclass2_clawmodel, zclass2_health, zclass2_speed, zclass2_gravity, zclass2_knocback, zclass2_adminflags, zclass2_credits)
bb_register_zombie_class(zclass3_name, zclass3_info, zclass3_model, zclass3_clawmodel, zclass3_health, zclass3_speed, zclass3_gravity, zclass3_knocback, zclass3_adminflags, zclass3_credits)
g_zclass_tanker = bb_register_zombie_class(zclass4_name, zclass4_info, zclass4_model, zclass4_clawmodel, zclass4_health, zclass4_speed, zclass4_gravity, zclass4_knocback, zclass4_adminflags, zclass4_credits)
}
#if defined TANK_ARMOR
public plugin_init()
{
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_PlayerSpawn_Post", 1)
}
public ham_PlayerSpawn_Post(id)
{
if (!is_user_alive(id))
return ;

if (bb_is_user_zombie(id) && bb_get_user_zombie_class(id) == g_zclass_tanker)
{
give_item(id, "item_assaultsuit");
cs_set_user_armor(id, TANK_ARMOR, CS_ARMOR_VESTHELM);
}
}
#endif

Za pomoc daje +