Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Kosa :D - zdjęcie

Kosa :D

Rejestracja: 29.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.08.2013 13:36
-----

#454169 Minus bez przyczyny

Napisane przez Na 5tyk w 31.08.2012 21:42

Ja Ciebie nie rozumiem typie, od ubytku punktów reputacji maleje Ci penis, czy spada samoocena? jak to jest?

Chyba e-penis :D
  • +
  • -
  • 2


#454162 Minus bez przyczyny

Napisane przez Portek w 31.08.2012 21:15

Serio? To aż takie ważne...?
  • +
  • -
  • 3


#454153 Minus bez przyczyny

Napisane przez Na 5tyk w 31.08.2012 20:50

Jesteś nowy i nie znasz naszego regulaminu, który nie łamie regulaminu forum xD

Metoda jest prosta. Post mi się nie podobał lub kretyńska odpowiedz = :minus:
  • +
  • -
  • 1


#425086 Problem z zapisem na nick

Napisane przez dasiek w 27.06.2012 18:36

http://amxx.pl/topic...roche-o-nvault/
  • +
  • -
  • 1


#433341 Potion of Healing (Miksturki Leczenia)

Napisane przez radim w 17.07.2012 19:48

Potion of Healing (Miksturki Leczenia)
by radim

opis
Potion of Healing (pol. Miksturka Leczenia) - pomysł "ściągnąłem" z popularnej serii gier Diablo. Plugin pozwala na zbieranie miksturek leczenia z zabitych graczy, których można użyć do celów leczniczych. Miksturki są zapisywane.

inne informacje
Miksturek Leczenia używa się komendą "radio2" (domyślnie jest to klawisz "x"). Wpisz w konsoli (`): bind "x" "radio2". Plugin wykorzystuję zapis NVAULT.

komendy
/buypot - kupowanie miksturek
send gracz ilosc (np. send radim 12) - wysyłanie graczu miksturek

komendy admina
/pohadmin - menu admina, gdzie można dać, zabrać lub ustawić graczowi miksturki

cvary
poh_healthforpotion - ile ma leczyć HP (domyślnie 5)
poh_limitpotion - limit miksturek (domyślnie 20)
poh_timeafterpotion - co ile sekund można użyć miksturki (domyślnie 5.0) UWAGA! Liczba musi być zmiennoprzeciwnkowa np. 10.2 lub 15.5

poh_howpotion - ile ma dodać miksturek za kupienie ich za pomocą /buypot
poh_paypotion - ile mają kosztować mikturki, gdy kupujemy za pomocą /buypot

wymagane moduly
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <koncowka>
#include <nvault>

screenshot
Kilka ss'ów robione na szybko.
http://i.imgur.com/3hSsB.png
http://imgur.com/VclfQ.png
http://i.imgur.com/96YGx.png
http://i.imgur.com/FOrvp.jpg

Changelog:
Wersje:
1.2 -
* można kupić wyznaczoną ilość miksturek (domyślnie 1) za wyznaczoną ilość pieniędzy (deomyślnie 16000) za pomocą komendy /buypot
* można wysyłać miktruki graczom, użycie: send gracz ilosc np. send radim 12
* dodano menu admina gdzie można dodać, zabrać lub ustawić graczowi miksturki
* nowe cvary
1.1 -
* dodano limit mikstur (domyślnie 20)
* miksturkę można użyć co 5 sekund
* dodano perfix "[PoH]" przed wszystkimi wysyłanymi wiadomościami
* nowe cvary
1.0 - wydanie pluginu
Jestem otwarty na propozycję. Gdy znajdziecie jakieś bugi/błędy/errory proszę pisać.

download
Załączony plik  cstrike.rar   42,12 KB  294 Ilość pobrań

Załączony plik  PoH.sma   12,26 KB  375 Ilość pobrań
  PoH.amxx
  • +
  • -
  • 11


#422276 [ROZWIĄZANE] Problem z hudem (co robie źle)?

Napisane przez Gość w 20.06.2012 01:45

Załączony plik  Untitled.sma   874 bajtów  54 Ilość pobrań
  Untitled.amxx


#433490 BeeF3

Napisane przez dasiek w 18.07.2012 09:00

Na wstępnie - nie jest to przerobiony Cod mod ani Bf2/bf3 rank mod.


BeeF3




Już druga moja modyfikacja pod Serwery Counter Strike 1.6.

W pierwotnym założeniu mod miał dodawać nowe bronie do odblokowania klasą CodModa (starego) ale większość korzysta z nowego więc zrobiłem nowy mod.


W tym modzie mamy do Dyspozycji 4 Specjalizacje


* Inzynier - Posiada Wyrzutnie Rakiet , mp5 80 HP , 0.7 speeda i na nożu ma menu budowli(a w nim Mina i Bomba).

* Zwiadowca - 120 HP , 0.9 speeda , AWP

* Medyk - 110 HP , 1.0 speeda , p90 , Defibrylator(podchodzisz do zwłok trzymajac nóż klikasz e i w odpowiednim

momencie strzał by wskrzesić) i umiejetność "leczenia swoich" (walisz nożem bądź BRONIĄ MEDYKA ustawiną

pluginem/itemem/bronią)

* Wsparcie - M4 - 100 hp , 0.8 speeda


Co każde zabójstwo mamy 1/6 szanse na uzupełnienie naszego plecaka o nowe bronie (miejsc w plecaku - 5) W plecaku

możemy mieć bronie i itemy. Każde z nich jest w oddzielnym pluginie. Tworzenie broni i itemów jest bardzo proste.


Większość rzeczy jest już w natywach.


Info Ogólne


Wersja : 0.84 (brak Exp'a)
Zapis Plecaka : nVault/Sql
Rodzaj Konfiguracji : plik cfg.beef3
Cvary : Brak


Komendy

w Say'u

/plecak - Otwiera menu plecaka

/usun - usuwa jeden ze slotow


/zmien - zmiana specjalizacji


w konsoli


beef3_apply_cfg - laduje Config (wymagana flaga 'a')


Wymagania :

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <fakemeta_util>
#include <HamSandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <nvault>
#include <sqlx>
#include <xs>




Biblioteka Modu.

Spoiler

Jak Konfigurowac?


Plik konfiguracyjny znajduje sie w folderze configs i ma nazwe cfg.beef3 - Mozna go edytwoac w zwyklym notatniku.

Aby Serwer nam przyjął parametry ich składnia powinna wyglądacć następująco.


parametr=wartosc





Opis pozostałych


Spoiler


jesli parametry nie sa podane w configu sa one ustawiane na domyslne (brak zapisu itemow)

p_kill = 1;
hp_za_leczenie = 3;
punkty_za_leczenie = 0;
punkty_za_budowe = 0;
punkty_za_rakiete = 0;
jest_plecak = true;
developer_mod = false;
polaczony_sql = 0;
g_vault = 0;
apply_cfg_flag = ADMIN_IMMUNITY;
copy(Host,64,"127.0.0.1");
copy(DataBase,64,"test")
copy(User,64,"BeeF3");
copy(Passwd,64,"");





W razie jakichkolwiek błędów/niedopatrzeń/propozycji pisać. To jest moja pierwsza zabawa z SQL'em i odczytem z plików więc mogą być błędy.

Niedługo dodam kilka/naście poradników o obsłudze i pisaniu broni i itemów.


W paczce jest silnik ,5 Broni i Item - Tyle Dzis udało mi się zrobić (pomimo iż moda zacząłem od Feri pisać - ale 2 razy biblioteke zmieniałem +- przerwa , niedawno go wygrzebałem i lekko odnowiłem choć i tak przekombinowałem. )


Pozdrawiam i życzę miłej gry :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 24


#425628 [ROZWIĄZANE] Rosyjskie fora jak AMXX.PL?

Napisane przez dasiek w 29.06.2012 07:07

najczęściej Ruskie pluginy "nie mają szacunku do gracza i podmieniają mu całą gre" - a według regulaminu amxx.pl jest zakazane udostępnianie takowych rzeczy. + zakaz reklamowania for o tematyce podobnej. Google i do przodu.
  • +
  • -
  • 1


#132878 Troche o nVault

Napisane przez G[o]Q w 07.05.2010 20:34

Chcialbym opisac tutaj jeden ze sposobow zapisu danych jaki mozemy uzyc tworzac nasze pluginy.

1. Opis uzywanych funkcji - opisze funkcje ktore beda nam nie zbedne
Spoiler



2. Przykladowe uzycie:

powiedzmy ze do zapisu i odczytu mamy liczbe fragow gracza ktora musi zostac zapisana przy rozlaczeniu i wczytana przy polaczeniu dodatkowo zapisujemy liczbe dead'ow. Przy okazji jest też pokazany sposób zapisania ciągu znaków, w tym przypadku nick gracza.
(wazniejsze linie maja komentarze)

Spoiler

  • +
  • -
  • 35


#424515 [ROZWIĄZANE] Nie mam modułów prosze o pomoc

Napisane przez Gość w 25.06.2012 23:31

Tutaj znajdziesz większość potrzebnych Ci modułów.


#407281 [ROZWIĄZANE] Proszę O Vipa na CoD

Napisane przez JustBeFine w 06.05.2012 12:45

Proszę. Model sam sobie szukaj. Zmień potem jego nazwę na vip/vip.mdl i wklej do models/player.

Grawitkę i exp ustawiasz cvarami:

cod_grawita //Grawitka
cod_exp //Dodatkowy exp


Moduł:

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>



PS. Nie wiem czy będzie działać ponieważ jestem początkującym:P Jak nie będzie działać to pisz. Spróbujemy coś na to poradzić.

Załączone pliki




#422605 [Base Builder] Zombie Mod v6.5.3 [14/02/2011]

Napisane przez diggs w 20.06.2012 21:30

Kupujesz dodatkowy plugin na pw u Tiranta (na innej stronie) i jak już masz taki plugin-premium w tedy odkomentowujesz jedną linijkę w BaseBuilder tak aby on działał, a chodzi o to że masz tam jakiś sklep i odblokowujesz broń za jakieś tam pkt. Dokładniej nie wiem co tam jest bo się tym nie interesowałem i nie spotkałem tego nigdzie.
  • +
  • -
  • 1


#422275 [ROZWIĄZANE] Problem z hudem (co robie źle)?

Napisane przez GwynBleidD w 20.06.2012 01:16

naXe, czy ja wiem czy krótszy? Po odliczeniu pustych, wychodzi dokładnie tyle samo linii :P Co prawda ma trochę mniej znaków, ale nie to się liczy. Rejestrujemy o jedną komendę mniej, więc jest niejako "prościej", ale i to jest w tym przypadku względne. Twoje rozwiązanie jednak nie uwzględnia 3ciego aspektu z mojego poprzedniego postu, dalej nie będzie można edytować flagi poprzez cmdaccess.ini

benio, dzięki za przyznanie racji :) Tyle, że Twój post nie wniósł nic, czego mój poprzedni nie zrobił (może prócz ładnych linków do dokumentacji)
  • +
  • -
  • 1


#422272 [ROZWIĄZANE] Problem z hudem (co robie źle)?

Napisane przez naXe w 20.06.2012 00:46

Kombinujecie -_-


#include <amxmodx>
#include <fun>

public plugin_init() {
register_plugin("New Plug-In", "1.0", "Administrator")

register_clcmd("say /super", "wlacz")
register_clcmd("say /stop", "wyłącz")
}

public wlacz(id) {
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
return PLUGIN_HANDLED

set_user_noclip(id, 1)
return PLUGIN_HANDLED
}

public wyłącz(id) {
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
return PLUGIN_HANDLED

new nick[32]
get_user_name(id, nick, 31)

set_user_noclip(id)
set_hudmessage(80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(0, "%s nie ma juz supermana!", nick)
return PLUGIN_HANDLED
}


PS: Nie wiem czemu się robią polskie znaki w znaczniku sma wyłącz

Można tez tak i jest krótszy kod:

#include <amxmodx>
#include <fun>

new bool: nc[33]

public plugin_init() {
register_plugin("New Plug-In", "1.0", "Administrator")

register_clcmd("say /super", "wlacz")
}

public wlacz(id) {
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
return PLUGIN_HANDLED

new nick[32]
get_user_name(id, nick, 31)

if(nc[id]) {
nc[id] = false
set_user_noclip(id)
} else {
nc[id] = true
set_user_noclip(id, 1)
}
set_hudmessage(80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(0, "%s %s supermana!", nick, nc[id]? "ma" : "nie ma juz")
return PLUGIN_HANDLED
}



#422269 [ROZWIĄZANE] Problem z hudem (co robie źle)?

Napisane przez Gość w 20.06.2012 00:20

Odnośnie 2s w cmd_access, to już cytowałem własną wypowiedź w moim poprzednim poście, mając nadzieję, że zwrócę na to uwagę.
Jak widać, czasem trzeba prosto z mostu ;)

Jeśli chodzi zaś o
public client_connect(id)
g_Have[id] = (get_user_flags(id) & read_flags("t")) > 0
to wystarczy zamiast client_connect(), użyć client_authorized().
Wadą tego rozwiązania będzie to, że flagi zostaną pobrane tylko raz, w związku z tym, jakiekolwiek modyfikacje sumy flag w czasie rzeczywistym nie będą uwzględniane. Tego rozwiązania nie polecam.
Aczkolwiek zaletą jest, że flagi nie będą pobierane od gracza każdorazowo. Użycie client_connect() jest, masz rację, niepoprawne, gdyż kolejność, w jakiej się wykonają client_connect() oraz client_authorized() jest nieokreślona.