Chyba e-penisJa Ciebie nie rozumiem typie, od ubytku punktów reputacji maleje Ci penis, czy spada samoocena? jak to jest?

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Na 5tyk
w 31.08.2012 21:42
Napisane przez Portek
w 31.08.2012 21:15
Napisane przez Na 5tyk
w 31.08.2012 20:50
Napisane przez dasiek
w 27.06.2012 18:36
Napisane przez radim
w 17.07.2012 19:48
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <colorchat> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fun> #include <koncowka> #include <nvault>
Wersje: 1.2 - * można kupić wyznaczoną ilość miksturek (domyślnie 1) za wyznaczoną ilość pieniędzy (deomyślnie 16000) za pomocą komendy /buypot * można wysyłać miktruki graczom, użycie: send gracz ilosc np. send radim 12 * dodano menu admina gdzie można dodać, zabrać lub ustawić graczowi miksturki * nowe cvary 1.1 - * dodano limit mikstur (domyślnie 20) * miksturkę można użyć co 5 sekund * dodano perfix "[PoH]" przed wszystkimi wysyłanymi wiadomościami * nowe cvary 1.0 - wydanie pluginuJestem otwarty na propozycję. Gdy znajdziecie jakieś bugi/błędy/errory proszę pisać.
Napisane przez
Gość
w 20.06.2012 01:45
Napisane przez dasiek
w 18.07.2012 09:00
Na wstępnie - nie jest to przerobiony Cod mod ani Bf2/bf3 rank mod.
BeeF3
Już druga moja modyfikacja pod Serwery Counter Strike 1.6.
W pierwotnym założeniu mod miał dodawać nowe bronie do odblokowania klasą CodModa (starego) ale większość korzysta z nowego więc zrobiłem nowy mod.
W tym modzie mamy do Dyspozycji 4 Specjalizacje
* Inzynier - Posiada Wyrzutnie Rakiet , mp5 80 HP , 0.7 speeda i na nożu ma menu budowli(a w nim Mina i Bomba).
* Zwiadowca - 120 HP , 0.9 speeda , AWP
* Medyk - 110 HP , 1.0 speeda , p90 , Defibrylator(podchodzisz do zwłok trzymajac nóż klikasz e i w odpowiednim
momencie strzał by wskrzesić) i umiejetność "leczenia swoich" (walisz nożem bądź BRONIĄ MEDYKA ustawiną
pluginem/itemem/bronią)
* Wsparcie - M4 - 100 hp , 0.8 speeda
Co każde zabójstwo mamy 1/6 szanse na uzupełnienie naszego plecaka o nowe bronie (miejsc w plecaku - 5) W plecaku
możemy mieć bronie i itemy. Każde z nich jest w oddzielnym pluginie. Tworzenie broni i itemów jest bardzo proste.
Większość rzeczy jest już w natywach.
Info Ogólne
Wersja : 0.84 (brak Exp'a) Zapis Plecaka : nVault/Sql Rodzaj Konfiguracji : plik cfg.beef3 Cvary : Brak
Komendy
w Say'u
/plecak - Otwiera menu plecaka
/usun - usuwa jeden ze slotow
/zmien - zmiana specjalizacji
w konsoli
beef3_apply_cfg - laduje Config (wymagana flaga 'a')
Wymagania :
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <engine> #include <fakemeta> #include <fakemeta_util> #include <HamSandwich> #include <fun> #include <cstrike> #include <nvault> #include <sqlx> #include <xs>
Biblioteka Modu.
native beef_add_item(nazwa[],opis[],koszt,bron_zastepcza,klasa); // Dodawanie itemu[/left] native beef_get(co,komu) // Pobieranie - komu to id gracza native beef_set(co,komu,bool:dodaj,ile) // Ustawianie. Komu to id gracza , dodaj jesli True doda parametr z ile // jesli false - ustawi rzecz z parametru ILE native beef_give_item(id,Bron,Ammo) // Daje Bron native beef_set_weapon_kill(id,Bron,Szansa) // ustawia szanse na natychmiastowe zabicie //Bron - Bran z jakiej ma zabicie - szansa to szansa za zabicie. Dajac 4 bedziemy mieli 1/4 itp /* Wykonywane w czasie respienia */ forward item_on(id); // wlaczanie forward item_off(id);// wylaczanie // Itemu forward Create(id); // Inzynier - po nacisnieciu w menu budowania - aktualna mozliwa budowla /* Wykonywanie przy zmianie broni */ forward weapon_up(id); // Podnoszenie broni forward weapon_down(id); // upuszczenie
Co Pobrac/Ustawiac?
bf_info = 0, // Tylko GET - zapisuje w logach Informacje o pluginie bf_health, // Pobiera - Ustawia życie bf_extraspeed, // Ustawia - Pobiera dodatkowa szybkosc bf_medicpoint, // Tylko GET - Pobiera dodatkowe punkty bf_medicweapon, // Pobiera/ustwia bron Leczaca bf_point2uber, // Ustawia /pobiera co ile "trafien" w przyjaciela ma dostawac 1 punkt hp bf_setdmg, // Tylko Set - Ustawia dodatkowe obrazenia bf_spec, // Pobiera / Ustawia Specjalizacje bf_maxhp, // Pobiera / ustawia Maxymalne HP[ bf_metal, // Pobiera / ustawia dodatkowe Zlom inzyniera bf_extrahp // Ustawia / Pobiera dodatkowe HP
Jak Konfigurowac?
Plik konfiguracyjny znajduje sie w folderze configs i ma nazwe cfg.beef3 - Mozna go edytwoac w zwyklym notatniku.
Aby Serwer nam przyjął parametry ich składnia powinna wyglądacć następująco.
parametr=wartosc
Opis pozostałych
p_kill - Ilosc punktow za zabicie
p_doctor - ilosc punktów na uleczenie
p_rocket_dmg - ilosc punktow za zadanie obrazen z rakiety
p_building - ilosc punktów za budowe
medic_hp - ile hp ma dostawac leczony
saveSql - true jesli ma byc zapis SQL
sql_connect - Parametry do bazy z Sql. Wartosc ma wygladac nastepujaco
HOST#Baza#Uzytkownik#haslo
nVaultSave - true jesli ma byc zapis nVault
onlymap - parametr pozwalajacy gre na jednej mapie (gdy mapa inna - zmienia ja na podana w konfiguracji)
(nie sprawdzane blednie podana mapa!)
beef3_item - ustawiny na false usuwa zabawe z itemami (czysta gra)
beef3_config_flag - flaga pozwalajaca nam na zaladowanie Configu (domyślnie Immunited)
beef3_developer - wlacza nam DEVELOPER MODA (nie zalecane na serwerze)
jesli parametry nie sa podane w configu sa one ustawiane na domyslne (brak zapisu itemow)
p_kill = 1; hp_za_leczenie = 3; punkty_za_leczenie = 0; punkty_za_budowe = 0; punkty_za_rakiete = 0; jest_plecak = true; developer_mod = false; polaczony_sql = 0; g_vault = 0; apply_cfg_flag = ADMIN_IMMUNITY; copy(Host,64,"127.0.0.1"); copy(DataBase,64,"test") copy(User,64,"BeeF3"); copy(Passwd,64,"");
W razie jakichkolwiek błędów/niedopatrzeń/propozycji pisać. To jest moja pierwsza zabawa z SQL'em i odczytem z plików więc mogą być błędy.
Niedługo dodam kilka/naście poradników o obsłudze i pisaniu broni i itemów.
W paczce jest silnik ,5 Broni i Item - Tyle Dzis udało mi się zrobić (pomimo iż moda zacząłem od Feri pisać - ale 2 razy biblioteke zmieniałem +- przerwa , niedawno go wygrzebałem i lekko odnowiłem choć i tak przekombinowałem. )
Pozdrawiam i życzę miłej gry
Napisane przez dasiek
w 29.06.2012 07:07
Napisane przez G[o]Q
w 07.05.2010 20:34
nvault_open ( const nazwa[] )
nvault_close ('wskaznik')
nvault_set ( wskaznik, const klucz[], const wartosci[] )
nvault_get ( wskaznik, const klucz[], ... )
nvault_remove ( wskaznik, const klucz[] )
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <nvault>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define PLUGIN "Plugin"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "G[o]Q"
new fragi[33] // fragi
new deads[33] // deady
new g_name[33][48]
new plik_vault
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say poka", "pokaz")
plik_vault = nvault_open("fragi") //tutaj podajemy "nazwe" pliku z danymi
if(plik_vault == INVALID_HANDLE)
set_fail_state("Nie moge otworzyc pliku :/");
}
public client_authorized(id)
load_frags(id);
public client_disconnect(id) {
save_frags(id)
fragi[id]=0 // zeby ktos kto wejdzie po nas nie mial naszych fragow zapisanych w tablicy
deads[id]=0
copy(g_name[id], 47, "");
// mozna by wyswietlic komunikat ale tylko gdy uzywamy komendy bo inaczej nie dosc ze nic sie nie wyswietli
// to w logach zobaczymy "index out of bound"
}
public plugin_end()
nvault_close(plik_vault)
public pokaz(id) // funkcje nie ustawiaja liczby frags/deads a plugin mial tylko pokazywac dzialanie stad komenda
client_print(id, print_chat, "fragi: %d deady: %d nick: %s", fragi[id], deads[id], g_name[id]);
public load_frags(id)
{
new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128]
formatex(vaultkey,63,"%s-fragi",name)
if(nvault_get(plik_vault,vaultkey,vaultdata,127)) { // pobieramy dane
new fragitemp[16], deadstemp[16], nametemp[48];
parse(vaultdata, fragitemp, 15, deadstemp, 15, nametemp, 47) // wydobywamy z ciagu vaultdata nasze dane
fragi[id]=str_to_num(fragitemp) // przypisujemy danym ich wartosci wczytane
deads[id]=str_to_num(deadstemp)
set_user_frags(id,fragi[id])
cs_set_user_deaths ( id, deads[id] )
copy(g_name[id], 47, nametemp);
}
return PLUGIN_CONTINUE
}
public save_frags(id) {
fragi[id]+=get_user_frags(id) // zwiekszamy liczbe fragow i deadow o stan bierzacy
deads[id]+=get_user_deaths(id)
new name[48]
get_user_name(id,name,47)
new vaultkey[64],vaultdata[128] // 2 zmienne na klucz i dane ktore bedziemy zapisywac
formatex(vaultkey,63,"%s-fragi",name) //formatujemy klucz czyli nasz identyfikator dostepu najlepiej zeby roznil sie on 1 czlonem od pozostalych
formatex(vaultdata,127,"%d %d ^"%s^"", fragi[id], deads[id], name) // formatujemy dane
nvault_set(plik_vault,vaultkey,vaultdata) // zapisujemy dane "pod" danym kluczem w pliku
return PLUGIN_CONTINUE
}
Napisane przez
Gość
w 25.06.2012 23:31
Napisane przez
JustBeFine
w 06.05.2012 12:45
cod_grawita //Grawitka
cod_exp //Dodatkowy exp
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <cstrike>
#include <fun>
#include <hamsandwich>
Napisane przez diggs
w 20.06.2012 21:30
Napisane przez GwynBleidD
w 20.06.2012 01:16
Napisane przez
naXe
w 20.06.2012 00:46
#include <amxmodx>
#include <fun>
public plugin_init() {
register_plugin("New Plug-In", "1.0", "Administrator")
register_clcmd("say /super", "wlacz")
register_clcmd("say /stop", "wyłącz")
}
public wlacz(id) {
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
return PLUGIN_HANDLED
set_user_noclip(id, 1)
return PLUGIN_HANDLED
}
public wyłącz(id) {
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
return PLUGIN_HANDLED
new nick[32]
get_user_name(id, nick, 31)
set_user_noclip(id)
set_hudmessage(80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(0, "%s nie ma juz supermana!", nick)
return PLUGIN_HANDLED
}
#include <amxmodx>
#include <fun>
new bool: nc[33]
public plugin_init() {
register_plugin("New Plug-In", "1.0", "Administrator")
register_clcmd("say /super", "wlacz")
}
public wlacz(id) {
if(!is_user_alive(id) || !(get_user_flags(id) & ADMIN_KICK))
return PLUGIN_HANDLED
new nick[32]
get_user_name(id, nick, 31)
if(nc[id]) {
nc[id] = false
set_user_noclip(id)
} else {
nc[id] = true
set_user_noclip(id, 1)
}
set_hudmessage(80, 0, 255, 0.03, 0.76, 2, 0.02, 1.0, 0.01)
show_hudmessage(0, "%s %s supermana!", nick, nc[id]? "ma" : "nie ma juz")
return PLUGIN_HANDLED
}
Napisane przez
Gość
w 20.06.2012 00:20
public client_connect(id)to wystarczy zamiast client_connect(), użyć client_authorized().
g_Have[id] = (get_user_flags(id) & read_flags("t")) > 0