Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Forest94 - zdjęcie

Forest94

Rejestracja: 28.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 27.08.2013 16:47
-----

Moje posty

W temacie: Klasa Duch

01.08.2013 12:03

Znalazłem taki poradnik jak dodać przenikanie przez ściany http://amxx.pl/topic...a-przez-sciany/

ale ja potrzbuję aby to było na 10 sekund i do użycia co 25 skekund czy ktoś pomoże?

W temacie: Nie działa moc klasy ,klasa dodatkowe dmg

30.07.2013 16:58

Klasa.Zmieniłem tak ja mi podałeś.Kolejna klasa próbowałem sam ją zrobić na podstawie perku 1/4 pojawienie się u wroga ale mam mały problem.W innej klasie też nie działa 1/x z broni...nie chce kompilować

 

Usunąłem wartość_perk[33] a w jednej z linijek pojawia się

 

if(random_num(1,wartosc_perku[id]) == 1)
    {
        new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
        
        cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
        ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
        
        cs_set_user_team(id, team);
    }
}

cały kod

Spoiler
Prosiłbym o pomoc w dokończeniu klasy.Tak aby 1/4 na zrespienie się u wroga oraz aby posiadała ubranie wroga.

 

Jeszcze jedna klasa :D wcześniej się kompilowała teraz nie

wyskakuje błąd w tym ...CSW_HEGRANATE nie działa DMG_HEGRANATE też nie ...

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(idattacker))
        return HAM_IGNORED;
    
    if(!ma_klase[idattacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(damagebits & DMG_BULLET)
    {
        new weapon = get_user_weapon(idattacker);
        
        if(weapon == CSW_DEAGLE&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
            if(weapon == CSW_USP&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
            
        if(weapon == DMG_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
            cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

całe sma

Spoiler

W temacie: Nie działa moc klasy ,klasa dodatkowe dmg

30.07.2013 13:53

a na serwerze jest klasa 1/2 ale dzięki bo ja wszędzie dodaję z 1<<< i dlatego nie czyta pewnie tak ja ma.Jeszcze jakbyś wiedział jak naprawić ciche chodzenie :D A jak jest z dodatkowym dmg ? jak dodać aby był 25 +inteligencja jeszcze?
 

W temacie: Cod zmiana uzywania mocy klas

30.07.2013 13:16

ale ma to działać że po wyjściu jest to zdejmowane bo jak inaczej zrobić na v umiejętność potrzebuję binder chodźby t taki pod /bind i sobie wpisuje klawisz :D

W temacie: Cod zmiana uzywania mocy klas

29.07.2013 13:35

jak zrobię tak   

register_clcmd("useclass", "UzyjClass");

register_clcmd("uzyj", "UzyjClass");

i w configu serwera zmienię v na komendę uzyj będzie działać?

Ma ktoś plugin który binduje klawisz po wejściu na serwer a po wyjściu od bindowywuje?