Znalazłem taki poradnik jak dodać przenikanie przez ściany http://amxx.pl/topic...a-przez-sciany/
ale ja potrzbuję aby to było na 10 sekund i do użycia co 25 skekund czy ktoś pomoże?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
01.08.2013 12:03
Znalazłem taki poradnik jak dodać przenikanie przez ściany http://amxx.pl/topic...a-przez-sciany/
ale ja potrzbuję aby to było na 10 sekund i do użycia co 25 skekund czy ktoś pomoże?
30.07.2013 16:58
Klasa.Zmieniłem tak ja mi podałeś.Kolejna klasa próbowałem sam ją zrobić na podstawie perku 1/4 pojawienie się u wroga ale mam mały problem.W innej klasie też nie działa 1/x z broni...nie chce kompilować
Usunąłem wartość_perk[33] a w jednej z linijek pojawia się
if(random_num(1,wartosc_perku[id]) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
}
cały kod
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <hamsandwich> #include <fun> #include <cstrike> #define DMG_BULLET (1<<1) new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"}; new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"} new bool:ma_klase[33]; new const nazwa[] = "Zielony Beret "; new const opis[] = "1/4 na zrespienie się u wroga ma ubraniem wroga"; new const bronie = 1<<CSW_SG552|1<<CSW_DEAGLE|1<<CSW_FLASHBANG |1<<CSW_SMOKEGRENADE ; new const zdrowie = 25; new const kondycja = 5; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = -5; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Forest"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1) } public cod_class_enabled(id,) { ma_klase[id] = true; ZmienUbranie(id, 0) } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; ZmienUbranie(id, 1) } public Spawn(id) { if(!is_user_alive(id)) return; if(!ma_klase[id]) return; if(random_num(1,wartosc_perku[id]) == 1) { new CsTeams:team = cs_get_user_team(id); cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT); ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id); cs_set_user_team(id, team); } } public ZmienUbranie(id, reset) { if (!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(reset) cs_reset_user_model(id); else { new num = random_num(0,3); cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]); } return PLUGIN_CONTINUE; }
Jeszcze jedna klasa wcześniej się kompilowała teraz nie
wyskakuje błąd w tym ...CSW_HEGRANATE nie działa DMG_HEGRANATE też nie ...
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_DEAGLE&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_USP&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == DMG_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
całe sma
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #define DMG_BULLET (1<<1) #define DMG_HEGRENADE (1<<24) new const nazwa[] = "SWAT"; new const opis[] = "Posiada tarcze, 1/6 z Deagl i USP 1/2 z HE"; new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE; new const zdrowie = 20; new const kondycja = 0; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 20; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "Forest"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) { ma_klase[id] = true; cod_set_user_shield(id, 1); } public cod_class_disabled(id) { ma_klase[id] = false; cod_set_user_shield(id, 0); } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(damagebits & DMG_BULLET) { new weapon = get_user_weapon(idattacker); if(weapon == CSW_DEAGLE&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == CSW_USP&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); if(weapon == DMG_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); } return HAM_IGNORED; }
30.07.2013 13:53
a na serwerze jest klasa 1/2 ale dzięki bo ja wszędzie dodaję z 1<<< i dlatego nie czyta pewnie tak ja ma.Jeszcze jakbyś wiedział jak naprawić ciche chodzenie A jak jest z dodatkowym dmg ? jak dodać aby był 25 +inteligencja jeszcze?
30.07.2013 13:16
ale ma to działać że po wyjściu jest to zdejmowane bo jak inaczej zrobić na v umiejętność potrzebuję binder chodźby t taki pod /bind i sobie wpisuje klawisz
29.07.2013 13:35
jak zrobię tak
register_clcmd("useclass", "UzyjClass");
register_clcmd("uzyj", "UzyjClass");
i w configu serwera zmienię v na komendę uzyj będzie działać?
Ma ktoś plugin który binduje klawisz po wejściu na serwer a po wyjściu od bindowywuje?