Znalazłem taki poradnik jak dodać przenikanie przez ściany http://amxx.pl/topic...a-przez-sciany/
ale ja potrzbuję aby to było na 10 sekund i do użycia co 25 skekund czy ktoś pomoże?
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
01.08.2013 12:03
Znalazłem taki poradnik jak dodać przenikanie przez ściany http://amxx.pl/topic...a-przez-sciany/
ale ja potrzbuję aby to było na 10 sekund i do użycia co 25 skekund czy ktoś pomoże?
30.07.2013 16:58
Klasa.Zmieniłem tak ja mi podałeś.Kolejna klasa próbowałem sam ją zrobić na podstawie perku 1/4 pojawienie się u wroga ale mam mały problem.W innej klasie też nie działa 1/x z broni...nie chce kompilować
Usunąłem wartość_perk[33] a w jednej z linijek pojawia się
if(random_num(1,wartosc_perku[id]) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
}
cały kod
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <cstrike>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Zielony Beret ";
new const opis[] = "1/4 na zrespienie się u wroga ma ubraniem wroga";
new const bronie = 1<<CSW_SG552|1<<CSW_DEAGLE|1<<CSW_FLASHBANG |1<<CSW_SMOKEGRENADE ;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = -5;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Forest");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1)
}
public cod_class_enabled(id,)
{
ma_klase[id] = true;
ZmienUbranie(id, 0)
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
ZmienUbranie(id, 1)
}
public Spawn(id)
{
if(!is_user_alive(id))
return;
if(!ma_klase[id])
return;
if(random_num(1,wartosc_perku[id]) == 1)
{
new CsTeams:team = cs_get_user_team(id);
cs_set_user_team(id, (team == CS_TEAM_CT)? CS_TEAM_T: CS_TEAM_CT);
ExecuteHam(Ham_CS_RoundRespawn, id);
cs_set_user_team(id, team);
}
}
public ZmienUbranie(id, reset)
{
if (!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(reset)
cs_reset_user_model(id);
else
{
new num = random_num(0,3);
cs_set_user_model(id, (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T)? CT_Skins[num]: Terro_Skins[num]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Jeszcze jedna klasa
wcześniej się kompilowała teraz nie
wyskakuje błąd w tym ...CSW_HEGRANATE nie działa DMG_HEGRANATE też nie ...
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_DEAGLE&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_USP&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == DMG_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
całe sma
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define DMG_BULLET (1<<1)
#define DMG_HEGRENADE (1<<24)
new const nazwa[] = "SWAT";
new const opis[] = "Posiada tarcze, 1/6 z Deagl i USP 1/2 z HE";
new const bronie = 1<<CSW_USP | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;
new bool:ma_klase[33];
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "Forest");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
cod_set_user_shield(id, 1);
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cod_set_user_shield(id, 0);
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(damagebits & DMG_BULLET)
{
new weapon = get_user_weapon(idattacker);
if(weapon == CSW_DEAGLE&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == CSW_USP&& damage > 20.0 && random_num(1,6) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
if(weapon == DMG_HEGRANADE && damage > 20.0 && random_num(1,2) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
}
return HAM_IGNORED;
}
30.07.2013 13:53
a na serwerze jest klasa 1/2 ale dzięki bo ja wszędzie dodaję z 1<<< i dlatego nie czyta pewnie tak ja ma.Jeszcze jakbyś wiedział jak naprawić ciche chodzenie
A jak jest z dodatkowym dmg ? jak dodać aby był 25 +inteligencja jeszcze?
30.07.2013 13:16
ale ma to działać że po wyjściu jest to zdejmowane bo jak inaczej zrobić na v umiejętność potrzebuję binder chodźby t taki pod /bind i sobie wpisuje klawisz ![]()
29.07.2013 13:35
jak zrobię tak
register_clcmd("useclass", "UzyjClass");
register_clcmd("uzyj", "UzyjClass");
i w configu serwera zmienię v na komendę uzyj będzie działać?
Ma ktoś plugin który binduje klawisz po wejściu na serwer a po wyjściu od bindowywuje?



Moja zawartość