Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

niemamkonta - zdjęcie

niemamkonta

Rejestracja: 26.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 16.07.2013 15:27
-----

Moje posty

W temacie: Klasa Truciciel i perk

10.03.2012 21:30

Jak zmniejszyć ilość zabieranego hp po zatruciu?

Wrzucam sma bo załączniki z pierwszego postu nie działają.

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#define TASK_ID 128000
#define CZAS_LADOWANIA 10 // Jak dlugo ma sie ladowac moc w sekundach
new bool:moc_zaladowana[33];
new bool:ma_klase[33];
new msg_bartime;
new const nazwa[] = "Truciciel";
new const opis[] = "AK47, 1 HE, 1SG, po naladowaniu noza - zatruwa swoich wrogow pociskami.";
new const bronie = 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 2;
new const wytrzymalosc = 0;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
register_event("Damage", "Damage", "be", "2!0", "3=0", "4!0")
msg_bartime = get_user_msgid("BarTime");
  
register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

}
public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public client_PreThink(id)
{
	if(!task_exists(id+TASK_ID))
		return;
	  
	if(pev(id, pev_button) & (IN_MOVELEFT+IN_MOVERIGHT+IN_FORWARD+IN_BACK+IN_JUMP+IN_DUCK))
	{
		change_task(id+TASK_ID, CZAS_LADOWANIA.0);
		set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
	}
}
public CurWeapon(id)
{
	if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE && !moc_zaladowana[id] && ma_klase[id])
	{
		set_task(CZAS_LADOWANIA.0, "MocZaladowana", id+TASK_ID);
		set_bartime(id, CZAS_LADOWANIA);
	}
	else
	{
		remove_task(id+TASK_ID);
		set_bartime(id, 0);
	}
}
stock set_bartime(id, czas)
{
	message_begin((id)?MSG_ONE:MSG_ALL, msg_bartime, _, id)
	write_short(czas);
	message_end();  
}
public MocZaladowana(id)
{
	id -= TASK_ID;
  
	if(!ma_klase[id]) return;
  
	moc_zaladowana[id] = true;
	client_print(id, print_center, "POCISKI ZOSTALY ZATRUTE!");
	CurWeapon(id);
}
  
  
public ResetHUD(id) moc_zaladowana[id] = false;
#define TASK_ZATRUCIE 64000
new zatruwajacy[33];
public Damage(id)
{
	new attacker = get_user_attacker(id);
	if(!is_user_alive(attacker)) return;
  
	if(!moc_zaladowana[attacker]) return;
  
	zatruwajacy[id] = attacker;
	if(!task_exists(id+TASK_ZATRUCIE)) set_task(1.0, "Zatruj", id+TASK_ZATRUCIE, _, _, "a", 5);
}
public Zatruj(id)
{
	id -= TASK_ZATRUCIE;
	client_print(id, print_center, "Zostales zatruty!!");
	cod_inflict_damage(zatruwajacy[id], id, 8.0, 0.15);
}

Wydawało mi się że chodzi o tą ostatnią funkcję i podejrzewam(nie pamietam dokładnie) że gdy próbowałem to zmieniłem
cod_inflict_damage(zatruwajacy[id], id, 8.0, 0.3);
na
cod_inflict_damage(zatruwajacy[id], id, 8.0, 0.15);

Ale to chyba nic nie dało :| To hp za szybko schodzi.

Edit: nieaktualne

poszukałem natywu cod_inflict_damage i znalazłem że to 8.0 jest odpowiedzialne za obrażenia, a ta druga wartość za inteligencję

W temacie: Błędy na stronie 1.5.1

09.03.2012 03:10

Edytowałeś jakieś pliki? np Notatnikiem? Zamiast jakimś dobrym edytorem?

zapewne pomoże dodanie linii

error_reporting(0);

w jakimś pliku, który jest wszędzie wczytywany

np. w include/menu.inc.php albo include/functions.inc.php

error_reporting(0); po prostu ukrywa wszystkie błędy wysyłane przez skrypt


btw. próbowałeś zainstalować 1.6 zamiast 1.5.1?


nie wiem czy 1.5.1 wygląda dokładnie tak samo jak 1.6, ale teoretycznie dodanie error_reporting(0); w pliku include/menu.inc.php powinno ukryć błędy na wszystkich lub większości stron.

Przykład pliku menu.inc.php

<?php

error_reporting(0);
/* 
AMXBans v6.0

Copyright 2009, 2010 by SeToY & |PJ|ShOrTy
This file is part of AMXBans.
    AMXBans is free software, but it's licensed under the
Creative Commons - Attribution-NonCommercial-ShareAlike 2.0
    AMXBans is distributed in the hope that it will be useful,
    but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of
    MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.
    You should have received a copy of the cc-nC-SA along with AMXBans. 
If not, see <http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/2.0/>.
*/
require_once("config.inc.php");
//get usermenu from db
$menu=array();
$query = mysql_query("SELECT * FROM `".$config->db_prefix."_usermenu` WHERE `activ`=1 ORDER BY `pos` ASC") or die (mysql_error());
while($result = mysql_fetch_object($query)) {
$men=array(
  "id"=>$result->id,
  "pos"=>$result->pos,
  "activ"=>$result->activ,
  "lang_key"=>$result->lang_key,
  "url"=>$result->url,
  "lang_key2"=>$result->lang_key2,
  "url2"=>$result->url2
);
$menu[]=$men;
}
htmlsafe_recursive($menu)
?>

W temacie: [ROZWIĄZANE] Błędny czas do unbana

08.03.2012 15:05

Temat do zamknięcia. Zły czas na serwerze był.

W temacie: [ROZWIĄZANE] Błędny czas do unbana

07.03.2012 20:54

podbijam, problem z pierwszego postu jest aktualny..

W temacie: [ROZWIĄZANE] Błędny czas do unbana

06.03.2012 21:23

I wszyscy tak robią? Bo nie widziałem jeszcze sieci serwerów, która miałaby kilka amxbans :>

Wszystkim to odpowiada że jak ktoś dostanie bana na jednym serwerze na pół godziny za przeklinanie to od razu dostaje bana na kilku innych serwerach za to samo?