Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Wojak - zdjęcie

Wojak

Rejestracja: 26.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.06.2012 13:41
-----

Moje tematy

Strzelec Wyborowy

01.06.2012 14:53

Witam.
Ostatnio chciałem urozmaicić klase Strzelec wyborowy na swoim serwerze cod tak, by nie było słychac kroków tej klasy podczas biegania. Wydaje mi się, że zrobiłem tak jak trzeba, ale i tak dalej da się słyszec kroki ;// Pomoże ktoś i powie/pokaże co zrobiłem źle ?
#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>

new const nazwa[] = "Strzelec Wyborowy";
new const opis[] = "Cicho biega";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_AK47;
new const zdrowie = 25;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 25;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_perk_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
set_user_footsteps(id, 1);
}

public cod_perk_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
set_user_footsteps(id, 0);
}