Cześć.
Jest jakiś sposób aby po wyborze mapy zniknęło te menu z glosowaniem ? Mam server DM i ludzie przez te glosowanie nie mogą broni wybierać. I drugie pytanie, następna mapa jest już wybrana czas mapy mija a gra dalej trwa, da się zrobić żeby od razu po skończeniu czasu mapa się kończyła ? Używam Galileo.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
JohnOka
Rejestracja: 25.02.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.03.2013 18:46





Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 69
- Odwiedzin: 3 028
- Tytuł: Pomocny
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Płeć
Mężczyzna
-
Lokalizacja
Polska
Kontakt
2
Nowy
Narzędzia użytkownika
Znajomi
JohnOka nie posiada znajomych
Ostatnio byli
Moje tematy
Galileo- Wybor mapy i znikniecie glosowania
10.03.2013 12:04
Mistrz hackestwa :D
27.02.2013 16:10
Siema.
3 dni temu kupiłem server (8 slotow tak by z kumplami pograc) wracam dzis ze szkoly i wszedlem do konsoli servera okazuje sie przez ostatnie 2 godziny typ o ip : 46.38.57.213 chcę zgadnąc hasło rcon (robi to aktualnie tez)
3 dni temu kupiłem server (8 slotow tak by z kumplami pograc) wracam dzis ze szkoly i wszedlem do konsoli servera okazuje sie przez ostatnie 2 godziny typ o ip : 46.38.57.213 chcę zgadnąc hasło rcon (robi to aktualnie tez)

Plugin wymien perk, prosba o edycje.
23.05.2012 19:10
Siemka.
Mam taka prosbe. Chcialbym aby komende /wymien mozna bylo uzywac raz na 3/4 minuty z mozliwoscia przestawienia.będę wdzieczny ! Tutaj SMA :
Mam taka prosbe. Chcialbym aby komende /wymien mozna bylo uzywac raz na 3/4 minuty z mozliwoscia przestawienia.będę wdzieczny ! Tutaj SMA :
Spoiler
#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
#define PLUGIN "Wymien Perk"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "QTM.Peyote"
native cod_set_user_perk(id, przedmiot)
native cod_get_user_class(id)
native cod_get_user_perk(id)
native cod_get_perk_durability(id)
native cod_set_perk_durability(id, wartosc)
new bool:dostal_przedmiot[33];
new oddaj_id[33];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /wymien", "ZamienPerk");
register_clcmd("say /zamien", "ZamienPerk");
register_event("ResetHUD", "cod_perk_changed", "abe");
}
public ZamienPerk(id)
{
new menu = menu_create("Zamien sie perkiem", "ZamienPerk_Handle");
new cb = menu_makecallback("OddajPerk_Callback");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
oddaj_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0, cb);
}
menu_display(id, menu);
}
public cod_perk_changed(id)
dostal_przedmiot[id] = false;
public ZamienPerk_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!is_user_connected(oddaj_id[item])){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Nie odnaleziono zadanego gracza.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[oddaj_id[item]]){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wybrany gracz musi poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(dostal_przedmiot[id]){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Musisz poczekac 1 runde.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!cod_get_user_perk(oddaj_id[item])){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wybrany gracz nie mam zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(!cod_get_user_perk(id)){
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Nie masz zadnego perka.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new nazwa_menu[128], nick[64];
get_user_name(id, nick, charsmax(nick))
formatex(nazwa_menu, charsmax(nazwa_menu), "Wymien sie perkiem z %s:", nick)
new menu2 = menu_create(nazwa_menu, "menu_wymien")
menu_makecallback("menu2");
menu_additem(menu2, "Tak", nick);
menu_addblank(menu2, 0)
menu_additem(menu2, "Nie", nick);
menu_setprop(menu2, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_display(oddaj_id[item], menu2);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public menu_wymien(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new access, callback, data[64];
menu_item_getinfo(menu, item, access, data, charsmax(data), _, _, callback);
switch(item)
{
case 0:
{
new perk_oddajacego = cod_get_user_perk(id2)
new perk_dajacego = cod_get_user_perk(id)
new trim_oddajacego = cod_get_perk_durability(id2)
new trim_dajacego = cod_get_perk_durability(id)
cod_set_user_perk(id2, perk_dajacego);
cod_set_user_perk(id, perk_oddajacego);
cod_set_perk_durability(id2, trim_dajacego)
cod_set_perk_durability(id, trim_oddajacego)
dostal_przedmiot[id2] = true;
dostal_przedmiot[id] = true;
new nazwa_dajacego[64];
get_user_name(id, nazwa_dajacego, charsmax(nazwa_dajacego))
ColorChat(id, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wymieniles sie perkiem z %s.", data);
ColorChat(id2, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wymieniles sie perkiem z %s.", nazwa_dajacego)
}
case 1: ColorChat(id2, GREEN, "[COD:MW]^x01 Wybrany gracz nie zgodzil sie na wymiane perka.")
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public OddajPerk_Callback(id, menu, item)
{
if(oddaj_id[item] == id || !cod_get_user_class(oddaj_id[item]) || !cod_get_user_perk(oddaj_id[item]))
return ITEM_DISABLED;
return ITEM_ENABLED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Informacje exp/lvl i inne na dole hud.
19.04.2012 20:47
Siemka.
Czy ktos wiedzialby / ma kod ktory moglby udostepnic aby uzyskac taki wyglad hud jak na obrazku
Czy ktos wiedzialby / ma kod ktory moglby udostepnic aby uzyskac taki wyglad hud jak na obrazku
Spoiler

Blad native "entity_get_edict w klasie.
18.04.2012 15:56
Siemka.
Mam klase ktora robi errory na serwerze. Oto tresc ich
L 04/18/2012 - 16:48:41: [ENGINE] Invalid entity 125
L 04/18/2012 - 16:48:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_assasin.amxx")
L 04/18/2012 - 16:48:41: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 04/18/2012 - 16:48:41: [AMXX] [0] codclass_assasin.sma::knife_touch (line 149)
To samo robi perk zwiazany z ta klasa ( nie dopisalem debug ale pewnie to samo)
L 04/18/2012 - 16:48:41: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codperk_nozeassasina.amxx") (native "entity_get_edict") - debug not enabled!
L 04/18/2012 - 16:48:41: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/18/2012 - 16:48:46: [ENGINE] Invalid entity 137
Bylby ktos w stanie poprawic te klase i perk.
codclass_assasin.sma 16,78 KB 38 Ilość pobrań
codclass_assasin.amxx
codperk_nozeassasina.sma 6,25 KB 35 Ilość pobrań
codperk_nozeassasina.amxx
Mam klase ktora robi errory na serwerze. Oto tresc ich
L 04/18/2012 - 16:48:41: [ENGINE] Invalid entity 125
L 04/18/2012 - 16:48:41: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "codclass_assasin.amxx")
L 04/18/2012 - 16:48:41: [AMXX] Run time error 10: native error (native "entity_get_edict")
L 04/18/2012 - 16:48:41: [AMXX] [0] codclass_assasin.sma::knife_touch (line 149)
To samo robi perk zwiazany z ta klasa ( nie dopisalem debug ale pewnie to samo)
L 04/18/2012 - 16:48:41: [AMXX] Run time error 10 (plugin "codperk_nozeassasina.amxx") (native "entity_get_edict") - debug not enabled!
L 04/18/2012 - 16:48:41: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 04/18/2012 - 16:48:46: [ENGINE] Invalid entity 137
Bylby ktos w stanie poprawic te klase i perk.




- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Tematy: JohnOka
- Regulamin