Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

JohnOka - zdjęcie

JohnOka

Rejestracja: 25.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.03.2013 18:46
-----

#401035 KillStreak 1.3.4a, 1.4c ; Wyzwania

Napisane przez ToRRent w 24.04.2012 12:11

model w standardzie, każdy go ma, za pewne dzięki niemu mamy taki fx kiedy trafimy w sentry guna
  • +
  • -
  • 2


#353841 DeathStreak

Napisane przez MarWit w 25.01.2012 22:12

DeathStreaks by MarWit

opis
DeathStreak ( odwrotność KillStreak'a ), jest to plugin w pewnym sęsie nagradzający graczy za parokrotną śmierć. ( osoby grające w MW2/MW3 powinny wiedziec oco chodzi :) ) Pozwala to słabszym graczom na równiejszą walke.

DeathStreaki:

- PainKiller - Dostajesz wiecej zycia przy nastepnym respawnie. (wym. 3 death'ow)
- Martyrdom - Zostawiasz odbezpieczony granat przy zgonie. (wym. 4 death'ow)
- Copycat - Mozesz skopiowac ekwipunek swojego zabojcy. (wym. 4 death'ow)
- Last Stand - Zamiast ginac, krwawisz i mozesz uzywac swojej broni drugorzednej. Jezeli wytrzymasz 20s, bedziesz mogl kontynuowac rozgrywke. (wym. 4 death'ow)
- Juiced - Przy respawnie biegasz szybciej przez 7.5s badz do otrzymania obrazen. (wym. 4 death'ow)
- Revenge - Na radarze widzisz gracza ktory ostatnio cie zabil ( trwa do jego smierci/disconnectu ). (wym. 5 death'ow)
- Hollow Points - Zadajesz 3x + 1/2 int. wiecej obrazen na jedno zabojstwo. (wym. 5 death'ow)
- Dead Man's Hand - Zanim zginiesz mozesz zdetonowac ladunek C4 zabijajac graczy blisko ciebie. (wym. 6 death'ow)

komendy

say/say_team /deathstreak - wyświetla menu z opisem DeathStreaków
say/say_team /dh - j.w.

instalacja
Standardowa

download

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 44


#320297 Blokowanie perków

Napisane przez d0naciak w 11.11.2011 10:43

Nigdzie poradnika podobnego nie widziałem, a pomyślałem że na pewno komuś się przyda :) Pokazuje on jak zablokować perk dla klasy (lub kilku klas)(Goliath mi pomógł :D)

Otwieramy *.sma naszego perku, i szukamy publicu cod_perk_enabled, i zamieniamy go na :

public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Zbyszek"))
return COD_STOP;
//zawartość cod_perk_enabled
return COD_CONTINUE;
}


Wtedy zablokujemy perk dla klasy Zbyszek, a tera trochę dokładniej, jeżeli public cod_perk_enabled będzie wyglądać tak :

public cod_perk_enabled(id)
{
ma_perk[id] = true;
}


To aby zablokować trzeba zrobić tak :

public cod_perk_enabled(id)
{
if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Zbyszek"))
return COD_STOP;
ma_perk[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


Aby zablokować dla kilku klas trzeba :

if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Zbyszek"))

Zamienić na

if(cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Zbyszek") || cod_get_user_class(id) == cod_get_classid("Maciek"))


I wtedy zablokujemy dla dwóch klas, Maćka i Zbyszka, to wszystko (chyba :D)
  • +
  • -
  • 17


#376153 Mapy dobre na COD mod

Napisane przez korski w 06.03.2012 11:05

Większość z wymienionych przez Was mapek już jest na serwie, więc sam zacząłęm krążyć po CODach i patrzeć co grają.
Ze swojej strony polecam mapki typu wh, np wh_dust2, wh_nuke... ciekawy efekt, jeden gościu powiedział nawet: "przecież nie nacisnąłem F12, ku^wa znowu się zacieło" i wyszedł :D
  • +
  • -
  • 1


#386506 [ROZWIĄZANE] prosba o sciagniecie i upload

Napisane przez DarkGL w 26.03.2012 15:11

Załączony plik  hlds_patcher.rar   3,16 KB  90 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 2


#292757 Kolory w pluginach na say

Napisane przez mierzwi w 04.09.2011 20:27

jak nie ma to dodajesz #include <ColorChat>, jak kompilujesz lokalnie to wgrywasz do scripting/include colorchat.inc (pobrać musisz z linku co podał goliath), zamieniasz client_print na ColorChat

np. client_print(0, print_chat, "Teraz jest grane : %s", jakis_tytul);
na
ColorChat(0, GREEN, "Teraz jest grane^x01 :^x03 %s", jakis_tytul);
i będzie to wyglądać tak:
Teraz jest grane : DJ bobo (może też być niebieskie lub szare - zależy od drużyny w której jesteśmy)
Jeśli chcesz zmienić kolory, możesz użyć ^x01,^x03 i ^x04, opis jest powyżej który napisał speedkill


#371360 Prosba o klasy

Napisane przez zQnem w 26.02.2012 11:29

Sorry, niechcący wkleiłem sma terrorysty o tego pliku..
Nie wiem jak to zrobiłem

Nie wiem czemu tamtego posta nie mogę edytować...

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#371303 Prosba o klasy

Napisane przez zQnem w 26.02.2012 10:33

Nie jestem zbytnio doświadczony, więc korzystam z poradników.
Jak widać po dwóch klasach tamte poradniki nie nadają się...

Tutaj masz AntyTerrorystę, również z poradnika robionego.
Teraz myślę, że będzie działało :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#371217 Prosba o klasy

Napisane przez zQnem w 26.02.2012 07:51

Masz tutaj 2 klasy.
Rewolwerowca nie umiem zrobić :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#371394 [ROZWIĄZANE] Prosba o dodanie do silnika coda

Napisane przez Angel of Death w 26.02.2012 12:02

Proszę bardzo łap w załączniku:

Załączone pliki




#370601 [ROZWIĄZANE] Plugin AfkKissss - Spamowanie jedna wiadomoscia.

Napisane przez forma w 25.02.2012 13:02

Daj plik lang od tego pluginu.
  • +
  • -
  • 1


#370615 [ROZWIĄZANE] Plugin AfkKissss - Spamowanie jedna wiadomoscia.

Napisane przez forma w 25.02.2012 13:30

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1