Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Revan131 - zdjęcie

Revan131

Rejestracja: 19.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 02.09.2012 12:01
*****

Moje posty

W temacie: PRoblem z zmiany mapy

30.08.2012 10:52

to jest hosting gameserv wiec tak nie ma konsoli a logi nic nie pokazują

W temacie: Dodawanie gotowych klas zombie

07.04.2012 15:50

Sory że tak nie do tematu ale mógłbyś mi podać kilka linków do klas zombie bo nie mogę znaleźć a zależy mi aby były one po polsku

W temacie: Szukam pluginu na zabicie z noza

22.03.2012 10:23

Zabicie z noża :

Szukasz

Kod php:
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
a następnie tego warunku

Kod php:
if(weapon == CSW_KNIFE)
{
if(
informacje_przedmiotu_gracza[this][0] == 4)
damage=damage*1.4+inteligencja_gracza[idattacker];
if(
informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);
}

i dodajesz do tego

Kod php:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) /* tu wklej to z dołu*/)
to

Kod php:
|| klasa_gracza[idattacker] == nazwaklasy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)
czyli bedzie to wygladac tak

Kod php:
if(informacje_przedmiotu_gracza[idattacker][0] == 8 || klasa_gracza[idattacker] == Komandos && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK) || klasa_gracza[idattacker] == nazwaklasy && !(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK))
damage = float(health);

Niewidzialność:

Szukasz

Kod php:
public Odrodzenie(id)
i w

Kod php:
switch(klasa_gracza[id])
dodajesz na samym dole

Kod php:
case nazwaklasy:{
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 25);
}

później szukasz

Kod php:
public CurWeapon(id)
i dodajesz na końcu

Kod php:
if(klasa_gracza[id] == nazwaklasy)
set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 25);
else

set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransAlpha, 255);


Od razu informuje że to nie ja napisałem! nie mogę podać linku więc kopiuje tutaj treść postu.

W temacie: Prośba o przerobienie klas

28.02.2012 15:23

frakcji jednak nie będzie

W temacie: Generator klas COD Mod

27.02.2012 12:38

no właśnie bardzo dobrym rozwiązaniem byłoby dodanie opcji aby wybrać na którą broń było 1/x na natychmiastowe zabicie np. 1/5 z famasa i 1/2 z deagle