Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

fexus - zdjęcie

fexus

Rejestracja: 13.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.12.2023 20:55
-----

Moje posty

W temacie: Pytania o enum oraz tablice.

19.09.2012 15:01

No to czekam na resztę :) Tylko mam takie pytanie. Jak w diablo jest enum {none=0, Mag, Mnich, Paladyn[...] } to jaka jest zależność ze player_class[id] działa z tym enum'em ? Bo trochę tego nie rozumiem

W temacie: Zapis doświadczenia dla klas

18.09.2012 19:12

Benio, niezbyt rozumiem o co chodzi z tym enum. Tablica tj. osobny public z rozpisaniem tam tych nazw klas tak jak zrobiłem powyżej w publicu od menu czy ?..

W temacie: Zapis doświadczenia dla klas

18.09.2012 18:28

No wiem do czego służy. Próbowałem robić z if'em ale coś mi nie pasowało. Czy takie coś ma prawo działać tak jak bym chciał czy nie bardzo?
public WyborKlasy
{
new KlasyMenu = menu_create("/yWybierz Klase", "WyborKlasyHandle")
new czlowiek = if(awans1[id] == 0)
{
czlowiek[id] = "Czlowiek Wojownik"
}
if(awans1[id] == 1)
{
czlowiek[id] = "Obronca"
} if(awans1[id] == 2)
{
czlowiek[id] = "Zlodziej"
}
if(awans1[id] == 3)
{
czlowiek[id] = "Bojownik"
}

menu_additem(WyborKlasy,"/r%s/w[%i]",czlowiek[id],level[id])

Czy lepiej może zrobić switch(awans1) ?

W temacie: Zapis doświadczenia dla klas

18.09.2012 18:02

No to dlatego bym musiał zapisywać wartości typu Awans1 == (wartość) ponieważ one by odpowiadały za dana profesję, którą gracz wybrał. Tylko dalej nie wiem czy, da się zrobić menu by wyświetlało nazwę w menu danej klasy jaką ma (Tj po awansie nazwa klasy jest wyświetlona w menu)

W temacie: Zapis doświadczenia dla klas

18.09.2012 06:40

Czyli, zapisuje wtedy(w jednym pliku): Poziom, Doswiadczenie, (ewentualne statystyki), Awans1(1, 2 lub 3)*, Awans2(1 lub 2)*, Awans3.
*Potem z if'a wyciągać przy wybieraniu klasy? Tak powinno trybić czy nie bardzo? Oraz jeszcze jedno pytanie, czy przy takim zapisie, będę mógł zrobić tak, że najpierw Rasa1 a po awansie byłoby KlasaA zamiast Rasa1 w menu i tak dalej.