Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Avexis - zdjęcie

Avexis

Rejestracja: 12.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.08.2017 13:49
-----

#694707 Wgrywanie modelu postaci

Napisane przez wiwi249 w 29.03.2015 19:22

Chyba jeden jest dla ct a drugi dla tt tak mi się wydaje.

Błagam...

 

Jak masz dodaną literkę T do nazwy, to znaczy to, że ten plik przechowuje tekstury. Oczywiście wystarczy zwyczajnie zrobić cs_set_user_model("vip"), ale musisz sprecachować też plik vipT.mdl.


  • +
  • -
  • 1


#671059 Serwer offline (unkntown) gametracker

Napisane przez Onyke w 19.11.2014 20:56

GHT (dokładny link na pw)


  • +
  • -
  • 1


#650772 DMG z rakiety

Napisane przez Drago36 w 17.07.2014 18:19

Dodatkowy moduł nie jest potrzebny. Wystarczy dodać warunek, czy ofiara znajduje się w drużynie TT, a gdy będzie w innej to dalsza czynność (czyli zadanie obrażeń) się nie wykona.

 

Wszystko trzeba ustawić w stocku jp_radius_damage(entity), gdyż dopiero tam jest wyciągane id ofiary.

 


  • +
  • -
  • 1


#650777 DMG z rakiety

Napisane przez Rivit w 17.07.2014 18:36

stock jp_radius_damage(entity)
{
	new id = entity_get_edict(entity, EV_ENT_owner)
	for(new i = 1; i < 33; i++)
	{
		if(is_user_alive(i) && get_user_team(i) != 2) //sprawdzam czy ofiara jest zywy i czy NIE jest w CT
		{
			new dist = floatround(entity_range(entity, i))
			
			if(dist <= get_cvar_num("jp_damage_radius"))
			{
				new hp = get_user_health(i)
				new Float:damage = get_cvar_float("jp_rocket_damage")-(get_cvar_float("jp_rocket_damage")/get_cvar_float("jp_damage_radius"))*float(dist)
				
				new Origin[3]
				get_user_origin(i, Origin)
				
				if(!get_cvar_num("mp_friendlyfire"))
				{
					if(get_user_team(id) != get_user_team(i))
					{
						if(hp > damage)
							jp_take_damage(i, floatround(damage), Origin, DMG_BLAST)
						else
							log_kill(id, i, "Jetpack Rocket", 0)
					}
				}
				else
				{
					if(hp > damage)
						jp_take_damage(i, floatround(damage), Origin, DMG_BLAST)
					else
						log_kill(id, i, "Jetpack Rocket", 0)
				}
			}
		}
	}
}

http://amxx.pl/dokum...5/get-user-team

Tam masz rozpisane teamy. Zablokowałem obrażenia dla CT

 

 

@Drago

Awansik widzę xD. Ja myślałem że te dmg z rakiety to w CoD. Stąd pomysł pobierania classname.


  • +
  • -
  • 2


#639209 2048 Gra

Napisane przez Drago36 w 19.05.2014 14:22

Wpisz: /2048


  • +
  • -
  • 1


#545234 [ROZWIĄZANE] Error logi w klasie CoD

Napisane przez Amaroq w 25.05.2013 12:49

Do sprawdzenia

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#530696 Najlepsza ruletka na swiecie!

Napisane przez SzalonyKrejzol w 01.04.2013 19:28

Opis

Jest to ruletka stworzona przez naXe. Ruletka a jest uzywana tylko na dwoch serwerach! Ruletka posiada wile ciekawych nagrod takich jak zatrucie,przyszpiesenie i wiele wiecej o ktorych jestesmy poinformowani przez hud. Posida wiele cvarow umozliwiajacych latwa konfiguracje. Ruletka nie jest bindowana mozna to zrobic wpisujac w konsoli bind klawisz jail_ruletka.


Instalacja
ruletka.sma do addons/amxmodx/scripting
ruletka.amxx do addons/amxmodx/plugins (gdy juz skompilujemy)

Download
Załączony plik  ruletka.sma   22,05 KB  1256 Ilość pobrań
  ruletka.amxx
  • +
  • -
  • 9


#498997 Task na dodanie he

Napisane przez Gość w 08.01.2013 10:00

graczom TT

Tylko ja to widzę? ;)

#include <amxmodx>
#include <fun>

new maxPlayers;

public plugin_init(){
register_plugin("5secs HE", "0.1", "benio101");
}

public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();

set_task(5.0, "he", .flags="b");
}

public he(){
for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id)==1 && !user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE)){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
}
Przy czym rozwiązanie sebula wydaje się bardziej praktyczne, ale klient - nasz Pan.


#458862 Piłka do JailBreak by Cypis

Napisane przez Cypis' w 16.09.2012 21:39

Plugin nie jest w pełni mojego autorstwa autorem głównym jest xPaw, plugin przerobiłem tak, aby dodawał piłkę automatycznie na mapę jeżeli jest już na mapie "standardowa piłka"

Model piłki:
Dołączona grafika

Komendy:

jail_pilka - pokazuje menu do stworzenia piłki


say /ball - to samo co jail_pilka
say /reset - resetuje piłke na swoją pozycje

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 21


#456648 [ROZWIĄZANE] Losowanie wieznia

Napisane przez radim w 08.09.2012 20:38

np tu:
http://amxx.pl/topic...sowanie-gracza/
http://amxx.pl/wklej...57942873/<br />http://amxx.pl/topic...e-wsrod-graczy/
  • +
  • -
  • 1


#457426 [ROZWIĄZANE] Losowanie wieznia

Napisane przez d0naciak w 11.09.2012 20:28

zamiast

ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "szPlayer został wylosowany!"); 

daj
ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "%s został wylosowany!", rand); 



new name[32]; get_user_name(rand, name, 31);
ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "%s został wylosowany!", name);

  • +
  • -
  • 1


#456970 [ROZWIĄZANE] Losowanie wieznia

Napisane przez K!113r w 09.09.2012 20:13

Może

public los_tt(){

if(task_exists(TASK_LOSOWANIE))
remove_task(TASK_LOSOWANIE)

new players[32], num
get_players(players, num, "aeh", "TERRORIST");
new rand = players[random(num)];
if(is_user_alive(rand)){
//wylosowało gracza który żyje i jest w tt

}
else
{
set_task(2.0, "los_tt", TASK_LOSOWANIE, _, _, "a", 1) //powtórne losowanie
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}


oczywiście musisz dodać pod include'ami id taska (unikatowe), np.

#define TASK_LOSOWANIE 998100

  • +
  • -
  • 1


#457226 [ROZWIĄZANE] Losowanie wieznia

Napisane przez Klakier w 10.09.2012 19:51

zamiast
ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "szPlayer został wylosowany!"); 

daj
ShowSyncHudMsg(0, CreateHudSyncObj(), "%s został wylosowany!", rand); 

  • +
  • -
  • 1


#457232 [ROZWIĄZANE] Ruletka a vip

Napisane przez Klakier w 10.09.2012 20:06

Powinno być Ok

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#452875 [ROZWIĄZANE] Error logi

Napisane przez glut w 28.08.2012 21:18

Sprawdź

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>
#include <colorchat>
#include <hamsandwich>

new maxpl, killday, hud, hud1
new const muzyka[]= {"sound/misc/killday.mp3"}

public plugin_init() {
register_plugin("KillDay", "1.0", "eMus")

register_clcmd("say /kd", "sprawdz")
register_event("DeathMsg", "smierc", "a")
register_logevent("koniec_rundy", 2, "1=Round_End")
maxpl = get_maxplayers()
}

public plugin_precache() {
hud = CreateHudSyncObj()
hud1 = CreateHudSyncObj()
precache_generic(muzyka)
}

public koniec_rundy() {
killday = 0
for(new i = 1; i <= maxpl; i++)
if(is_user_alive(i))
set_user_godmode(i)

}

public smierc() {
new players[32], playersnum
get_players(players, playersnum, "cea", "TERRORIST")
if(killday == 1) {
if(playersnum == 1) {
for(new i = 1; i <= maxpl; i++) {
killday = 0
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i) && cs_get_user_team(i) == CS_TEAM_CT)
set_user_godmode(i)
}
}
}
}

public sprawdz(id) {
if (cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_T) {
ColorChat(id, GREEN, "[RzeZnia.eu] Tylko klawisz moze wlaczyc killday.")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(!is_user_alive(id)) {
ColorChat(id, GREEN, "[RzeZnia.eu]^x01 Nie zyjesz wiec nie mozesz uzywac tej komendy.")
return PLUGIN_HANDLED
}
if(killday == 1) {
ColorChat(id, GREEN, "KillDay jest juz wlaczony.")
return PLUGIN_HANDLED
}
killday = 1
for(new i = 1; i <= maxpl; i++) {
if(get_user_team(i) == 1 && is_user_alive(i))
menu_broni(i)

if(get_user_team(i) == 2 && is_user_alive(i))
set_user_godmode(i, 1)
}
set_task(1.0 , "pokaz_hud", 100, _, _, "b")
set_task(2.0 , "otworz_cele")
set_task(30.0, "wlacz_box")
client_cmd(0, "mp3 play %s", muzyka)
return PLUGIN_HANDLED
}

public pokaz_hud() {
if(killday == 1) {
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.01, 0.21, 0, 6.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(0, hud, "Bawimy sie w KillDay !")
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.01, 0.24, 0, 6.0, 1.0)
ShowSyncHudMsg(0, hud1, "Zasady:^nPo wlaczeniu masz 30s aby wybrac bron^nPo tym czasie zostanie wlaczony box^nWiezniowie walcza miedzy soba^nWiezniowie moga tworzyc grupy^nOstatnij wiezien ma zyczenie!")
}
}

public wlacz_box(id) {
client_cmd(id, "say /box")
client_print(0, print_center, "Box wlaczony! TT mozecie sie juz bic!")
}
public otworz_cele(id) {
client_cmd(id, "say /open")
}
public mikro(id) {
client_cmd(id, "say /mikro")
}
public menu_broni(id) {
if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
return PLUGIN_HANDLED

new menu = menu_create("\rWybierz bronie", "handle_menu_broni")
menu_additem(menu, "M4A1 + deagle")
menu_additem(menu, "AK-47 + deagle")
menu_additem(menu, "Famas + deagle")
menu_additem(menu, "Galil + deagle")
menu_additem(menu, "AWP + deagle")
menu_additem(menu, "MP5 + deagle")
menu_additem(menu, "P90 + deagle")
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz")
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)
menu_display(id, menu)
return PLUGIN_CONTINUE
}

public handle_menu_broni(id, menu, item) {
if(item != MENU_EXIT) {
switch(item) {
case 0: {
give_item(id, "weapon_m4a1")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_M4A1, 90)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
case 1: {
give_item(id, "weapon_ak47")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AK47, 90)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
case 2: {
give_item(id, "weapon_famas")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_FAMAS, 90)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
case 3: {
give_item(id, "weapon_galil")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_GALIL, 90)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
case 4: {
give_item(id, "weapon_awp")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_AWP, 30)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
case 5: {
give_item(id, "weapon_mp5navy")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_MP5NAVY, 120)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
case 6: {
give_item(id, "weapon_p90")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_P90, 90)
give_item(id, "weapon_hegrenade")
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 35)
}
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1