Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Task na dodanie he

Nowy Plugin

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Avexis

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:55
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.01.2013 23:05

Plugin z taskiem co 5sekund na dodanie 1 he graczom TT, jeżeli gracz żyje (pętla).

Próbowałem kilkakrotnie, ale to co stworzyłem nie działało poprawnie.
  • +
  • -
  • 0

#2 AztekHQS

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:279
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.01.2013 07:18

w jakimś publicu
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1) continue;

give_item(i, "weapon_hegrenade");
set_task(5.0, "taskHE", 1289, .flags="b");
}


gdzieś w kodzie:
public taskHE() {
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
if(!is_user_alive(i) || get_user_team(i) != 1) continue;

give_item(i, "weapon_hegrenade");
}
}


aby zatrzymać taska użyj
remove_task(1289);

Użytkownik AztekHQS edytował ten post 05.01.2013 07:19

Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
Dołączona grafika

#3 ^KoZa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 48
Pomocny

  • Postów:130
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.01.2013 19:26

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <fun>

public plugin_init()
{
register_plugin("HE co 10 sekund", "0.1", "KoZa")

set_task(5.0, "DajHe", 1829, _, _, "b")
}

public DajHe()
{
for(new i=0; i<32; i++)
{
if(is_user_connected(i) && is_user_alive(i))
give_item(i, "weapon_hegrenade")
}
}

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#4 AztekHQS

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 98
Zaawansowany

  • Postów:279
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 05.01.2013 20:27

Źle ...
public DajHe() {
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
if(is_user_alive(i)) give_item(i, "weapon_hegrenade")
}
}

(08.01.2013 09:48):
Też źle

Najlepszy serwer JailBreak!
IP: 31.186.83.208:27043
Dołączona grafika

#5 sebul

    Godlike

  • Junior Admin

Reputacja: 2016
Godlike

  • Postów:5411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 05.01.2013 20:49

Źle ...

public DajHe() {
for(new i = 1; i <= get_maxplayers(); i++) {
if(is_user_alive(i)) give_item(i, "weapon_hegrenade")
}
}

Jak już mamy się czepiać
public DajHe() {
for(new i=1, maxp=get_maxplayers(); i<=maxp; ++i)
if(is_user_alive(i))
give_item(i, "weapon_hegrenade");
}

A jeszcze najlepiej maksymalną ilość graczy pobrać tylko raz do zmiennej globalnej.

Ogólnie ten plugin wyżej będzie zawsze dawał HE, nawet jak już je mamy, dlatego powinno się sprawdzać, czy gracz ma HE. Ja bym jeszcze inaczej napisał taki plugin, czyli nie robił "globalnego" taska, tylko tworzył go dla jednego gracza w momencie rzucenia HE.
  • +
  • -
  • 0
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
Generator tabeli expa - aż do 103600 poziomu

#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 08.01.2013 10:00

graczom TT

Tylko ja to widzę? ;)

#include <amxmodx>
#include <fun>

new maxPlayers;

public plugin_init(){
register_plugin("5secs HE", "0.1", "benio101");
}

public plugin_cfg(){
maxPlayers=get_maxplayers();

set_task(5.0, "he", .flags="b");
}

public he(){
for(new id=1; id<=maxPlayers; ++id){
if(is_user_alive(id) && get_user_team(id)==1 && !user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE)){
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
}
}
Przy czym rozwiązanie sebula wydaje się bardziej praktyczne, ale klient - nasz Pan.





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych