Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Polandzki - zdjęcie

Polandzki

Rejestracja: 11.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 31.05.2014 23:34
-----

#435896 Kilkra spraw związanych z modelami i norecoil

Napisane przez Blood Angel w 24.07.2012 18:59

Może jednak sobie daruje norecoil. Wystarczy sam sposób na ten zoom.
1. Zmienia model broni (wszystkie prócz - wszystkich snajperek, AUG, SG552 lub 550 tak jakby Aug ale TT :D i m249) na model zoom.mdl.
2. Podczas zmiany aktywuje się przybliżenie które jest w AUG, SG550 czy tam 552.
3. Zmiana modelu następuje podczas wciśnięcia +attack2. Ponowne wciśnięcie przycisku sprawia że wszystko wraca do poprzedniego modelu.
4. Automatycznie zakłada tłumik na M4A1 na początku rundy (nie używając +attack2, wiem że takie coś da się zrobić bo widziałem na Cs-pochylnia :D)


#434185 Kilkra spraw związanych z modelami i norecoil

Napisane przez Blood Angel w 19.07.2012 21:17

@refresh


#432190 Kilkra spraw związanych z modelami i norecoil

Napisane przez Blood Angel w 14.07.2012 21:14

@refresh


#431099 Kilkra spraw związanych z modelami i norecoil

Napisane przez Blood Angel w 12.07.2012 09:04

Ten deagle jest ciągle zamiast zwykłego. Nie ważne czy używasz zoom'a czy nie. Tylko że podmienić model to ja potrafię ale jak zrobić by zoom był modelem broni a nie sprites zoom'a snajperki.


#430765 Kilkra spraw związanych z modelami i norecoil

Napisane przez Blood Angel w 11.07.2012 07:54

Ten czy tamten temat różnicy nie robi. I nadal nikt nie zrozumiał. Mi nie chodzi o jakiś zoom który wygląda jak w Snajperkach (mniej więcej tak: (+) :D) tylko to jest !MODEL! tak jakby broni normalnej tyle że wygląd ma inny.
Może coś podpowiem.
Zrobić public zoom. W nim dać podmianę modelu V_AK47.mdl na model ZOOM.mdl i zmniejszyć nasz rozrzut przy strzale. Zrobić if gdy ktoś używa public zoom i użyje go jeszcze raz to broń wraca do wcześniejszego stanu V_AK47.mdl i rozrzut broni jest normalny.

new bool:zoom[33]

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_event("zoom","CurWeapon","be", "1=1");
register_clcmd("zoom","zoom")
}

public zoom(id) {

new weapon = read_data(2);

if(!zoom[id] && weapon == CSW_AK47)
{
zoom[id] = true
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/zoom.mdl")
}

if(zoom[id])
{
zoom[id] = false
entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, "models/v_ak47.mdl")
}
}


Tylko nie wiem jak z rozrzutem zrobić :D


#430609 Kilkra spraw związanych z modelami i norecoil

Napisane przez Blood Angel w 10.07.2012 18:44

Wiesz czym to jest podobne do mojej prośby? Tym że jest model inny :D A jeśli chodzi o Zoom'a to nie ma to być przybliżenie aka snipera albo aug. Ja mam MODEL! zoom'a który jest podobny do przybliżenia broni w grach Battlefield lub Call of Duty MW. Czyli broń idzie na środek ekranu i jest specjalny celownik. Ja mam właśnie model takiego celownika na środku i chciałbym żeby można było go włączyć komendą "zoom" i żeby w tym czasie był zmniejszony Norecoil o jakieś 40%.


#430527 Kilkra spraw związanych z modelami i norecoil

Napisane przez Blood Angel w 10.07.2012 16:17

Witam.

Mam pytanie a zarazem prośbę. Dało by się zrobić tak by w danej broni po użyciu bind'a "zoom" model broni zmieniał się na model który wygląda jak zoom (mam taki) i do tego kiedy ta funkcja jest włączona nasz rozrzut broni zmniejsza się o 40%.

Przykład:
Mamy AK47. Po wciśnięciu klawisza "zoom" zmienia nam się na inny model i dostajemy mniejszy rozrzut. Gdy klikniemy klawisz powtórnie lub zmienimy na inną broń to wszystko wróci do normy.

Bardzo proszę o pomoc przy kodzie. Jeśli będzie potrzeba więcej informacji itp. to proszę o info.


#433851 Procent INT dodaje DMG.

Napisane przez Blood Angel w 19.07.2012 09:49

Przetestuje i dam info.

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new int = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1, 1)
damage+=0.2*int;


SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}

Dobrze dałem warunki?


#433778 Procent INT dodaje DMG.

Napisane przez Blood Angel w 18.07.2012 21:30

1. Dzięki. +
2. Mamy np. 100 INT. Czyli 20% naszej INT to 20 INT'a. Więc obrażenia zostaną zwiększone o 20.


#433590 Procent INT dodaje DMG.

Napisane przez Blood Angel w 18.07.2012 13:01

Witam.

Dwa pytania odnośnie procentów i obrażeń.

1. Jak zrobić by obrażenia z M4A1 były o 60% większe?
2. Jak zrobić by 20% INT'a dodawało obrażenia do M4A1?