Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Procent INT dodaje DMG.

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 18.07.2012 13:01

Witam.

Dwa pytania odnośnie procentów i obrażeń.

1. Jak zrobić by obrażenia z M4A1 były o 60% większe?
2. Jak zrobić by 20% INT'a dodawało obrażenia do M4A1?

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 18.07.2012 13:01

Znany jako oeN.


#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 18.07.2012 18:56

1) przykładowy kod TakeDamage

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1) // jeśli bron to m4
  damage*=1.6; // mnozy dmg razy 1.6 co daje dodatkowe 60 %
 
SetHamParamFloat(4, damage); // i ustawia obrazenia
return HAM_IGNORED;
}

zamiast
SetHamParamFloat(4, damage);
możesz użyć cod_infict damage. (czy jakoś tak)

2 ) To ma być że jak ktoś ma 20 inteligencji to dodaje 1 punk obrazen? Bo nie rozumiem.
  • +
  • -
  • 1

b_560_95_1.png


#3 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 18.07.2012 21:30

1. Dzięki. +
2. Mamy np. 100 INT. Czyli 20% naszej INT to 20 INT'a. Więc obrażenia zostaną zwiększone o 20.

Znany jako oeN.


#4 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 19.07.2012 08:57

To może tak?
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{

new int = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1, 1)
damage+=0.2*int;


SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}
oczywiście w obu przypadkach musisz dodać warunek ma_klase/ma_item dla klasy/itemu.

Użytkownik CheQ edytował ten post 19.07.2012 08:58

  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#5 Blood Angel

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:540
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Dom
Offline

Napisano 19.07.2012 09:49

Przetestuje i dam info.

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

new int = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1, 1)
damage+=0.2*int;


SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}

Dobrze dałem warunki?

Użytkownik Blood Angel edytował ten post 19.07.2012 09:49

Znany jako oeN.


#6 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 21.07.2012 02:46

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1) // jeśli bron to m4
damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker)/5; // zwiększa obrażenia o 20% posiadanych punktów inteligencji

SetHamParamFloat(4, damage); // i ustawia obrazenia
return HAM_IGNORED;
}


#7 BaxY15K

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:56
  • Lokalizacja:Jamajka
Offline

Napisano 10.04.2013 19:35

Srry za odkop ale jak zrobić że np 1 pkt inteligencji to + 1 obrażenie?

Użytkownik BaxY15K edytował ten post 10.04.2013 19:39

  • +
  • -
  • 0

#8 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 11.04.2013 17:47

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){
	damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker);
	SetHamParamFloat(4, damage);
	
	return HAM_IGNORED;
}

Przy czym warto sprawdzić, czy idattacker to gracz.







Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych