Dwa pytania odnośnie procentów i obrażeń.
1. Jak zrobić by obrażenia z M4A1 były o 60% większe?
2. Jak zrobić by 20% INT'a dodawało obrażenia do M4A1?
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 18.07.2012 13:01
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 18.07.2012 13:01
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 18.07.2012 13:01
Znany jako oeN.
Napisano 18.07.2012 18:56
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1) // jeśli bron to m4 damage*=1.6; // mnozy dmg razy 1.6 co daje dodatkowe 60 % SetHamParamFloat(4, damage); // i ustawia obrazenia return HAM_IGNORED; }
SetHamParamFloat(4, damage);możesz użyć cod_infict damage. (czy jakoś tak)
Napisano 18.07.2012 21:30
Znany jako oeN.
Napisano 19.07.2012 08:57
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { new int = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1, 1) damage+=0.2*int; SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }oczywiście w obu przypadkach musisz dodać warunek ma_klase/ma_item dla klasy/itemu.
Użytkownik CheQ edytował ten post 19.07.2012 08:58
Napisano 19.07.2012 09:49
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
new int = cod_get_user_intelligence(idattacker, 1, 1, 1)
damage+=0.2*int;
SetHamParamFloat(4, damage);
return HAM_IGNORED;
}
Użytkownik Blood Angel edytował ten post 19.07.2012 09:49
Znany jako oeN.
Napisano 21.07.2012 02:46
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_M4A1) // jeśli bron to m4
damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker)/5; // zwiększa obrażenia o 20% posiadanych punktów inteligencji
SetHamParamFloat(4, damage); // i ustawia obrazenia
return HAM_IGNORED;
}
Napisano 10.04.2013 19:35
Użytkownik BaxY15K edytował ten post 10.04.2013 19:39
Napisano 11.04.2013 17:47
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits){ damage+=cod_get_user_intelligence(idattacker); SetHamParamFloat(4, damage); return HAM_IGNORED; }
Przy czym warto sprawdzić, czy idattacker to gracz.
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych