Exp za fraga:200
Exp za 20 obrazen:20
Obrażenia zwiekszone o 10
Licze na +
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|




Mężczyzna
Napisane przez DestaKa
w 18.08.2012 14:45
QTM_CodMod.sma 44,62 KB 80 Ilość pobrań
QTM_CodMod.amxx
Napisane przez Droso
w 16.05.2012 13:52
Napisane przez ParadisO
w 03.05.2012 12:39
Napisane przez Dudix
w 06.04.2009 14:58
// 1 - wlacza plugin, 0 wylacza (domyslnie: 1)
sv_sp
// Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy (domyslnie: 5)
sv_sptime
// 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona (domyslnie: 1)
sv_spmessage
// Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej (domyslnie: 25)
sv_spshellthick
spawn_protection_pl.amxx 7,44 KB 2216 Ilość pobrań
spawn_protection_pl.sma 5,77 KB 6683 Ilość pobrań
spawn_protection_pl.amxx
Napisane przez dasiek
w 13.04.2012 15:47
#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <engine>
#include <fakemeta_util>
public plugin_init(){
register_plugin("GunXPmod", "1.1", "Benio101");
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");
}
public DeathMsg(){
new id = read_data(1);
new hs = read_data(3);
if(is_user_alive(id))
recharge(id);
if(is_user_connected(id) && (get_user_health(id) + (hs?23:17)) < 100){
fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + (hs?23:17));
}
}
public recharge(id){
if(!is_user_alive(id))
return;
switch(get_user_weapon(id)){
case CSW_GLOCK18: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id),20)
case CSW_USP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id),12)
case CSW_P228: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id),13)
case CSW_DEAGLE: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id),7)
case CSW_FIVESEVEN: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_fiveseven", id),20)
case CSW_ELITE: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_elite", id),30)
case CSW_M3: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m3", id),8)
case CSW_XM1014: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id),7)
case CSW_TMP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_tmp", id),30)
case CSW_MAC10: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mac10", id),30)
case CSW_MP5NAVY: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id),30)
case CSW_UMP45: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ump45", id),25)
case CSW_P90: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id),50)
case CSW_FAMAS: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id),30)
case CSW_GALIL: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_galil", id),35)
case CSW_AK47: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id),30)
case CSW_M4A1: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id),30)
case CSW_SCOUT: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout", id),10)
case CSW_SG552: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg552", id),30)
case CSW_AUG: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_aug", id),30)
case CSW_SG550: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg550", id),30)
case CSW_G3SG1: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_g3sg1", id),20)
case CSW_AWP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id),10)
case CSW_M249: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id),100)
}
}
Napisane przez dasiek
w 13.04.2012 21:29
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "CheQ"
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// Add your code here...
}
public client_putinserver(id)
{
set_task(5.0,"Res",id+981)
}
public Res(id)
{
id-=981;
if(get_user_team(id) != 3)
{
ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);
}
else
set_task(5.0,"Res",id+981)
}
Napisane przez
Gość
w 11.04.2012 10:41
Napisane przez
pfkers
w 08.04.2012 14:39
Napisane przez vanethar
w 06.04.2012 20:48
przekierowanie.sma 1,1 KB 33 Ilość pobrań
przekierowanie.amxx
Napisane przez dasiek
w 06.04.2012 09:50
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu serwerow"
#define VERSION "1.0"
#define ZMODYFIKOWANY "Slomka"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, ZMODYFIKOWANY)
register_clcmd("say /serwer","AwesomeMenu")
register_clcmd("say /server","AwesomeMenu")
register_clcmd("say_team /serwer","AwesomeMenu")
register_clcmd("say_team /server", "AwesomeMenu")
register_clcmd("say /servery","AwesomeMenu")
register_clcmd("say_team /servery","AwesomeMenu")
}
public AwesomeMenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu serwerow l!:", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Cs-Holy.xaa.pl [FFA][BF2]", "1", 0)
menu_additem(menu, "Cs-Holy.xaa.pl [COD:MW3]", "2", 0)
menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "Connect 127.0.0.1:27015")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
client_cmd(id, "Connect 31.186.81.82:27066")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}



Moja zawartość