Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MlodyKasciaz - zdjęcie

MlodyKasciaz

Rejestracja: 11.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.11.2012 17:58
-----

#448055 Prośba o dodanie kilku statystyk

Napisane przez DestaKa w 18.08.2012 14:45

3maj
Exp za fraga:200
Exp za 20 obrazen:20
Obrażenia zwiekszone o 10

Licze na +

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#411110 [ROZWIĄZANE] Informacje potrzebne

Napisane przez Droso w 16.05.2012 13:52

Ustawianie lvli
flaga "l"


Co do dodatkowego expa to jest ADMIN_EXTRA, co chyba jest opisane w pliku .cfg
  • +
  • -
  • 1


#405618 Problemy z pluginem nowym :)

Napisane przez ParadisO w 03.05.2012 12:39

to jest źle
new msg5=5[128]

musi być tak
new msg5[128]

wiersz nr 394
  • +
  • -
  • 1


#55030 Spawn Protection PL by Dudix

Napisane przez Dudix w 06.04.2009 14:58

Spawn Protection PL

Spolszczona wersja pluginu przez Dudix'a



Opis:

Dzięki temu pluginowi wszyscy gracze są chronieni na początku rundy.



Instalacja:

1. Plik spawn_protection_pl.amxx wklejamy do amxmodx/plugins.
2. Dopisujemy do configs/plugins.ini w nowej lini: "spawn_protection_pl.amxx".
3. Plik spawn_protection_pl.sma wklejamy do amxmodx/scripting.
4. Dopisujemy do configs/amxx.cfg poniższe Cvary.

Jeśli nadal nie potrafisz zainstalować pluginu to zajrzyj TUTAJ



Cvary:

     //  1 - wlacza plugin, 0 wylacza (domyslnie: 1)
     sv_sp 

     //  Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy (domyslnie: 5)
     sv_sptime
     
     // 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona (domyslnie: 1)
     sv_spmessage
 
     // Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej (domyslnie: 25)     
     sv_spshellthick 



Kod źródłowy:

Spoiler

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 23


#396523 [ROZWIĄZANE] Plugin na GunXPmod

Napisane przez dasiek w 13.04.2012 15:47


#include <amxmodx>

#include <cstrike>

#include <engine>

#include <fakemeta_util>

public plugin_init(){

register_plugin("GunXPmod", "1.1", "Benio101");

register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a");

}

public DeathMsg(){

new id = read_data(1);

new hs = read_data(3);



if(is_user_alive(id))

  recharge(id);



if(is_user_connected(id) && (get_user_health(id) + (hs?23:17)) < 100){ 

  fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + (hs?23:17));

}

}

public recharge(id){

if(!is_user_alive(id))

  return;

switch(get_user_weapon(id)){

  case CSW_GLOCK18: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id),20)

  case CSW_USP:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp",  id),12)

  case CSW_P228:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228",  id),13)

  case CSW_DEAGLE: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id),7)

  case CSW_FIVESEVEN: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_fiveseven", id),20)

  case CSW_ELITE:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_elite", id),30)

  case CSW_M3:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m3",  id),8)

  case CSW_XM1014: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id),7)

  case CSW_TMP:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_tmp",  id),30)

  case CSW_MAC10:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mac10", id),30)

  case CSW_MP5NAVY: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id),30)

  case CSW_UMP45:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ump45", id),25)

  case CSW_P90:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90",  id),50)

  case CSW_FAMAS:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id),30)

  case CSW_GALIL:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_galil", id),35)

  case CSW_AK47:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47",  id),30)

  case CSW_M4A1:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1",  id),30)

  case CSW_SCOUT:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout", id),10)

  case CSW_SG552:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg552", id),30)

  case CSW_AUG:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_aug",  id),30)

  case CSW_SG550:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg550", id),30)

  case CSW_G3SG1:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_g3sg1", id),20)

  case CSW_AWP:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp",  id),10)

  case CSW_M249:  cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249",  id),100)

}

}


  • +
  • -
  • 1


#396703 [ROZWIĄZANE] Plugin odradzanie graczy

Napisane przez dasiek w 13.04.2012 21:29


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <hamsandwich>

#define PLUGIN "New Plug-In"

#define VERSION "1.0"

#define AUTHOR "CheQ"



public plugin_init() {

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)



// Add your code here...

}

public client_putinserver(id)

{

set_task(5.0,"Res",id+981)

}

public Res(id)

{

id-=981;



if(get_user_team(id) != 3)

{

  ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id);

}

else

  set_task(5.0,"Res",id+981)

}


  • +
  • -
  • 1


#395593 [ROZWIĄZANE] Plugin na GunXPmod

Napisane przez Gość w 11.04.2012 10:41

Pisane na szybko, w notatniku:
Załączony plik  GunXPmod.sma   2,67 KB  60 Ilość pobrań
  GunXPmod.amxx


#393966 [ROZWIĄZANE] GunXPmod problem z brońmi

Napisane przez pfkers w 08.04.2012 14:39

Załączony plik  gunxpmod.zip   36,8 KB  107 Ilość pobrań


Sprawdz


#392770 [ROZWIĄZANE] Nie moge skompilować .sma

Napisane przez vanethar w 06.04.2012 20:48

Masz tu ładniejszy kodzik :)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#392295 [ROZWIĄZANE] Nie moge skompilować .sma

Napisane przez dasiek w 06.04.2012 09:50

za dużo klaser i pomyłka przy "ZMODYFIKOWANYM"

Tu masz kompilujące się ;)

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Menu serwerow"
#define VERSION "1.0"
#define ZMODYFIKOWANY "Slomka"
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, ZMODYFIKOWANY)
register_clcmd("say /serwer","AwesomeMenu")
register_clcmd("say /server","AwesomeMenu")
register_clcmd("say_team /serwer","AwesomeMenu")
register_clcmd("say_team /server", "AwesomeMenu")
register_clcmd("say /servery","AwesomeMenu")
register_clcmd("say_team /servery","AwesomeMenu")

}
public AwesomeMenu(id)
{
new menu = menu_create("Menu serwerow l!:", "menu_handler")
menu_additem(menu, "Cs-Holy.xaa.pl [FFA][BF2]", "1", 0)
menu_additem(menu, "Cs-Holy.xaa.pl [COD:MW3]", "2", 0)

menu_display(id, menu, 0)
}
public menu_handler(id, menu, item)
{
if (item == MENU_EXIT)
{
  menu_destroy(menu)
  return PLUGIN_HANDLED
}
new data[6], iName[64]
new access, callback
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback)
new key = str_to_num(data)
switch(key)
{
  case 1:{
   client_cmd(id, "Connect 127.0.0.1:27015")
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
  case 2:{
   client_cmd(id, "Connect 31.186.81.82:27066")
   menu_destroy(menu)
   return PLUGIN_HANDLED
  }
}

menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 1