Exp za fraga:200
Exp za 20 obrazen:20
Obrażenia zwiekszone o 10
Licze na +
To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez DestaKa
w 18.08.2012 14:45
Napisane przez Droso
w 16.05.2012 13:52
Napisane przez ParadisO
w 03.05.2012 12:39
Napisane przez Dudix
w 06.04.2009 14:58
// 1 - wlacza plugin, 0 wylacza (domyslnie: 1) sv_sp // Od 1 do 10 - Czas przez jaki ma byc ochrona na poczatku rundy (domyslnie: 5) sv_sptime // 1 - Wlaczona wiadomosc o ochronie na poczatku rundy, 0 - wylaczona (domyslnie: 1) sv_spmessage // Od 1 do 100 - Grubosc powloki ochronnej (domyslnie: 25) sv_spshellthick
Napisane przez dasiek
w 13.04.2012 15:47
#include <amxmodx> #include <cstrike> #include <engine> #include <fakemeta_util> public plugin_init(){ register_plugin("GunXPmod", "1.1", "Benio101"); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "a"); } public DeathMsg(){ new id = read_data(1); new hs = read_data(3); if(is_user_alive(id)) recharge(id); if(is_user_connected(id) && (get_user_health(id) + (hs?23:17)) < 100){ fm_set_user_health(id, get_user_health(id) + (hs?23:17)); } } public recharge(id){ if(!is_user_alive(id)) return; switch(get_user_weapon(id)){ case CSW_GLOCK18: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_glock18", id),20) case CSW_USP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_usp", id),12) case CSW_P228: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p228", id),13) case CSW_DEAGLE: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_deagle", id),7) case CSW_FIVESEVEN: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_fiveseven", id),20) case CSW_ELITE: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_elite", id),30) case CSW_M3: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m3", id),8) case CSW_XM1014: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_xm1014", id),7) case CSW_TMP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_tmp", id),30) case CSW_MAC10: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mac10", id),30) case CSW_MP5NAVY: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_mp5navy", id),30) case CSW_UMP45: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ump45", id),25) case CSW_P90: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_p90", id),50) case CSW_FAMAS: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_famas", id),30) case CSW_GALIL: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_galil", id),35) case CSW_AK47: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_ak47", id),30) case CSW_M4A1: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m4a1", id),30) case CSW_SCOUT: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_scout", id),10) case CSW_SG552: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg552", id),30) case CSW_AUG: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_aug", id),30) case CSW_SG550: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_sg550", id),30) case CSW_G3SG1: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_g3sg1", id),20) case CSW_AWP: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_awp", id),10) case CSW_M249: cs_set_weapon_ammo(find_ent_by_owner(-1, "weapon_m249", id),100) } }
Napisane przez dasiek
w 13.04.2012 21:29
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "New Plug-In" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "CheQ" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) // Add your code here... } public client_putinserver(id) { set_task(5.0,"Res",id+981) } public Res(id) { id-=981; if(get_user_team(id) != 3) { ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, id); } else set_task(5.0,"Res",id+981) }
Napisane przez
Gość
w 11.04.2012 10:41
Napisane przez
pfkers
w 08.04.2012 14:39
Napisane przez vanethar
w 06.04.2012 20:48
Napisane przez dasiek
w 06.04.2012 09:50
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "Menu serwerow" #define VERSION "1.0" #define ZMODYFIKOWANY "Slomka" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, ZMODYFIKOWANY) register_clcmd("say /serwer","AwesomeMenu") register_clcmd("say /server","AwesomeMenu") register_clcmd("say_team /serwer","AwesomeMenu") register_clcmd("say_team /server", "AwesomeMenu") register_clcmd("say /servery","AwesomeMenu") register_clcmd("say_team /servery","AwesomeMenu") } public AwesomeMenu(id) { new menu = menu_create("Menu serwerow l!:", "menu_handler") menu_additem(menu, "Cs-Holy.xaa.pl [FFA][BF2]", "1", 0) menu_additem(menu, "Cs-Holy.xaa.pl [COD:MW3]", "2", 0) menu_display(id, menu, 0) } public menu_handler(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new access, callback menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ client_cmd(id, "Connect 127.0.0.1:27015") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ client_cmd(id, "Connect 31.186.81.82:27066") menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED }