Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

MoneteQ - zdjęcie

MoneteQ

Rejestracja: 09.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 18.05.2012 21:42
-----

Moje posty

W temacie: Roundsoundy działały, a nagle przestały.

04.04.2012 22:04

Wszystko już działa. Jak się okazało na mapie po restarcie nie dziłają RS :) Do Zamknięcia :D

W temacie: [ROZWIĄZANE] PTB nie działa na serwerze - Nie przenosi, a dobrze wgrane

11.02.2012 13:07

Dzięki Wielkie :) Temat można uznać za rozwiązany.

+++++++++++

W temacie: [ROZWIĄZANE] PTB nie działa na serwerze - Nie przenosi, a dobrze wgrane

11.02.2012 11:36

Nawet z tymi cfg nie działa.

W temacie: [ROZWIĄZANE] PTB nie działa na serwerze - Nie przenosi, a dobrze wgrane

10.02.2012 22:24

Nie sądze, żeby to coś pomogło. Dzisiaj jak było 5 osob w CT a w TT to neipowalalo do CT przejść. Czyli PTB coś czuje. Może złe CFG?

// Te dwa cvary musze byc ustawione na 0, zeby PTB dzialal wlasciwie.
mp_autoteambalance 0
mp_limitteams 0

// Kontrola wiadomosci w chacie: 0 = wyl. 1 = wl. 2 = wtedy transfery beda pokazywane w HUD ale nie w chacie.
//  Jesli ustawione na 3 to wszystkie wiadomosci beda pokazywane na chacie i transfery w HUD
ptb_saychat 1
		     
// Typ transferow moze tylko byc 1,2 lub 3, gdzie 3 jest najbardziej "agresywny"
// 1 = domyslny
ptb_transfer_type 1

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem rowniez maja byc przenoszeni
ptb_switch_immunity 0

// Ustaw na 0 jesli admini z immunitetem nie beda mogli wybierac druzyn ktorych chca
ptb_limitjoin_immunity 0

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi posiadac admin zeby nie byc przenoszonym ( domyslna flaga to C )
ptb_immunity_level "c"

// Tutaj ustawiasz jaka flage musi miec admin zeby moc zmieniac ustawienia PTB (Default l ADMIN_RCON)
ptb_access_level "l"

// Jesli chcesz miec podglad transferow w HLSW chat zostaw ta wartosc ustawiona na 1
ptb_show_in_hlsw 1


// team selection control
amx_ptb limitjoin    on	 // ustawia limity przy wchodzeniu do danej druzyny
amx_ptb limitafter   0	    // liczba rund po ktorych zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb limitmin	 4	    // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie limitowanie druzyn
amx_ptb maxsize	  10	   // maksymalna wielkosc druzyny
amx_ptb maxdiff	  2	    //  maksymalna roznica w liczbie czlonkow w druzynie
amx_ptb autorounds   3	    // number of first rounds into match, which allow autojoin only
amx_ptb wtjauto	  3	    // ilosc wtj (winner team joiner) po ktorych gracz zostaje automatycznie przydzielony
amx_ptb wtjkick	  5	    // liczba wtj, po ktorych gracz zostaje wyrzucony
amx_ptb kick		 off    //  licznik  wtj kick wlaczony/wylaczony (on/off)
amx_ptb savewtj	  off	 // zapisuj wtj do pliku wtj.log

// team balancing actions
amx_ptb switch	   on	    // przerzuc/transferuj graczy
amx_ptb switchafter  3	    // liczba rund po ktorych zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchmin    5	    // minimalna liczba graczy na mapie, kiedy zaczyna sie transferowanie
amx_ptb switchfreq   1	    // relative next possible switch round
amx_ptb playerfreq   7	    // relative next possible switch round for player
amx_ptb forceswitch  0	    // liczba prob, po ktorych PTB wlacza sie , jesli konieczne
amx_ptb deadonly	 off	 //  transferuj tylko graczy, ktorzy sa DEAD

// wiadomosci (dobrze miec wlaczone kiedy debugujesz, jesli uzywasz statsx nie miej wlaczonych)
amx_ptb tellwtj	  off	 //  informuj o probach WTJ
amx_ptb announce	 off    // oglaszaj status druzyn na poczatku rundy
amx_ptb sayok	    off    // oglaszaj status druzyn, jesli druzyny sa OK
amx_ptb typesay	  off    // uzywaj wiadomosci HUD

// team strength limits
amx_ptb maxstreak    3	    // maksymalna ilosc "passy zabic" gracza
amx_ptb maxscore	 2	    // maksymalna dozwolona roznica w wyniku gry
amx_ptb minrating    1.5    // minimalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb maxrating    2.0    // maxymalny, istotny wskaznik druzyny
amx_ptb superrating  3.0    // super critical team rating
amx_ptb maxincidents 50	    // maximum kills + deaths before the score is divided by PTB_SCALEDOWN
amx_ptb scaledown    2	    // divisor for kills and deaths, when PTB_MAXINCIDENTS is reached