Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

gucio1200 - zdjęcie

gucio1200

Rejestracja: 09.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 11.09.2016 03:53
-----

Moje posty

W temacie: zombie(tylko) gina na koniec rundy

14.02.2012 01:00

#include <amxmodx>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init() {
register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public LogeventRoundEnd()
{
new iPlayers[32], iNum;

get_players(iPlayers, iNum);
new a = 0;
for(new i=0; i<iNum; i++)
{
new id = iPlayers[i];
if(GetClientTeam(id) == 2)
{
if(GetClientTeam(id) == 1)
{
if(IsPlayerAlive(id))
{
a += 1;
}
}
}
if(a <= 1)
{
if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
continue;

user_silentkill(id)
}
}
}


Pomoże ktoś ?

Wygląda to tak:
#include <amxmodx>

#define VERSION "1.0"

public plugin_init() {
		    register_plugin("Kill all Terrorist", VERSION, "Muzzi")
		    register_logevent("LogeventRoundEnd", 2, "1=Round_End");
}

public LogeventRoundEnd()
{
		    new iPlayers[32], iNum;
		    get_players(iPlayers, iNum);
		    new a=0;
		    for(new i=0; i<iNum; i++)
		    {
					    new id = iPlayers[i];
					    if(get_user_team(id) = 1)
						 {
						  if(is_user_alive(id))
						   {
						    a += 1;
						   }
						 }
					    if(a <= 1)
					    continue;
						 if(!is_user_connected(id) || !is_user_alive(id) || get_user_team(id) != 1)
										    continue;
						 user_silentkill(id)
		   }
}

Dobra poprawone wygląda to tak, ale nadal nie działa