Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Ragawan15 - zdjęcie

Ragawan15

Rejestracja: 06.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.04.2012 14:21
-----

#320753 [ROZWIĄZANE] Poszukuję pluginu exp po godzinach

Napisane przez Najkon w 12.11.2011 00:15

proszę :)

Załączony plik  EOG.sma   1,54 KB  1441 Ilość pobrań
  EOG.amxx

Cvary :

eog_expodgodziny 17
eog_expdogodziny 19"

eog_killxp 15
eog_winxp 50

Ustaw sobie według swoich potrzeb :)
  • +
  • -
  • 9


#278542 Perk Płonące Naboje

Napisane przez Cypis' w 06.08.2011 09:50

Witam, przedstawiam wam dziś perk:
Nazwa: Plonace Naboje
Działanie: Jak strzelimy do gracza to on zaczyna płonąc i traci co 0.2s 1HP (mamy 1/2-6 szans na podpalenie)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 16


#281037 Perk Siła Pudziana

Napisane przez DarkGL w 10.08.2011 23:18

Mamy sile jak pudzian i możemy odpychać się od ścian :>



Załączony plik  sila_pudziana.sma   1,89 KB  534 Ilość pobrań
  sila_pudziana.amxx
Załączony plik  sila_pudziana.amxx   3,82 KB  163 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 14


#365657 [ROZWIĄZANE] Prośba o przerobienie klasy Demolitions

Napisane przez Jeansy w 16.02.2012 20:26

bez rakiet czy dynamitu bo w kodzie jest dynamit
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const nazwa[] = "Demolitions";
new const opis[] = "niewidoczność na nożu, zmniejszoną grawitacje i 2 skoki w powietrzu";
new const bronie = (1<<CSW_GALIL);
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

register_event("CurWeapon", "eventKnife_Niewidzialnosc", "be", "1=1");

RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);


register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public cod_class_enabled(id)
{

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);

entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;

}

public eventKnife_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;

if( read_data(2) == CSW_KNIFE )
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 50);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;

new flags = pev(id, pev_flags);

if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;

return FMRES_IGNORED;
}