Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

gra5515 - zdjęcie

gra5515

Rejestracja: 02.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 07.08.2012 20:04
-----

#418787 QTM_CodMod.sma Prosze o Przerobienie (+)

Napisane przez c0d3R. w 08.06.2012 08:06

proszę o przerobienie pluku QTM_CodMod.sma by było:

- 2 Perki
- Wypisuje ile ktos ma HP
- Forum: na samej górze

Wszystko miało by byc tam gdzie jest np Klasa, Doświadczenie , Poziom, WYtrzymalosc perku .. Jak można Forum by było 1 Dziękuje.

Załączone pliki




#343607 [ROZWIĄZANE] EXP za zabicie większego lvl'a

Napisane przez HaDeS From HELL w 01.01.2012 22:46

ehhhhh Up :mur: :facepalm:

@Topic

Znajdź public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)

i tam masz takie coś :
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
i
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
		   nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);

usuń to i skompiluj

czyli jak masz podstawowy silnik coda ten public powinien wyglądać tak:
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{	
	if(!is_user_connected(attacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
	{
		new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
			
		if(!perk_gracza[attacker])
			UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
		doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
	}
	
	SprawdzPoziom(attacker);
	
	return HAM_IGNORED;
}


powinno działać
  • +
  • -
  • 5


#304165 Klasa lekki snajper i stopper

Napisane przez Na 5tyk w 08.10.2011 07:10

Taka klasę każdy zielony zrobi z poradnikami :)
  • +
  • -
  • 1


#302933 Klasa lekki snajper i stopper

Napisane przez ewciak w 04.10.2011 09:51

Plus za starania:)
  • +
  • -
  • 1


#302927 Klasa lekki snajper i stopper

Napisane przez JawoR1337 w 04.10.2011 07:47

A łap + !
Każdemu się przyda ;)
  • +
  • -
  • 1


#302921 Klasa lekki snajper i stopper

Napisane przez _nothing_ w 04.10.2011 05:54

nic nowego :D ale im więcej klas tym lepiej .


#302896 Klasa lekki snajper i stopper

Napisane przez Gość w 03.10.2011 21:43

Przedstawiam dwie klasy

Lekki Snajper
Scout 1/2 szansy na zabicie
Cichy bieg

Stopper
XM1014 1/4 szansy na zabicie
Mała widoczność
Mała ilość bazowego HP

Załączone pliki




#342469 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez d0naciak w 30.12.2011 18:42


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Stalker [Premium]";
new const opis[] = "Posiada AWP - M4A1 oraz 2 rakiety, 2 skoki";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_M4A1);
new const zdrowie = 60;
new const kondycja = 20;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("models/player/premium/sas/sas.mdl");
precache_model("models/player/premium/sasT/sasT.mdl");

}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_A))
{
client_print(id, print_chat, "[Stalker] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "sasT": "sas");
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}



ALe modele mają byc w
cstrike/models/premium/sasT/sasT.mdl
cstrike/models/premium/sas/sas.mdl
  • +
  • -
  • 2


#342499 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez aVee` w 30.12.2011 19:40

Nie chce mi się serwer włączyć jak to wgram.
  • +
  • -
  • 1


#342513 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez d0naciak w 30.12.2011 20:07

a dodales modele ? do odpowiedniego folderu ?
  • +
  • -
  • 1


#342530 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez aVee` w 30.12.2011 20:30

W tym kawałku masz błąd:
- na czerwono

ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
give_item(id, "weapon_hegrenade");
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "classic2": "swat");
ma_klase[id] = true;


Po poprawieniu tego serwer odpala pobierają się skiny, ale w grze ich nie widać.
  • +
  • -
  • 1


#342544 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez Goliath w 30.12.2011 21:05

UWAGA!
Jeżeli nazwa waszego modelu to np. predator to należy go umieścić w katalogu models/player/predator/predator.mdl uwzględniając wielkość liter!

:gwizd:
  • +
  • -
  • 1


#342574 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez aVee` w 31.12.2011 11:00

Wszystko robię dobrze, klasa autora działa - wstawię skin i jest, a stalker nie działa, pobiera się skin ale nie działa.

Już się naumiałem, d0n tHe Pr0oo w twoim kodzie jest kilka błędów jak przerobie swoje klasy premium to wstawię poprawioną wersje.

Niby jak testowałem sam to działała, ale jak wgrałem na serwer to wszyscy mieli takiego skina.




#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Robocop [Premium]";
new const opis[] = "Posiada AWP oraz zestaw pistoletow, rakiete.";
new const bronie = (1<<CSW_AWP)|(1<<CSW_DEAGLE)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_USP);
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 10;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 50;

new sprite_blast;
new ilosc_rakiet_gracza[33];
new poprzednia_rakieta_gracza[33];
new skoki[33];
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_touch("rocket", "*" , "DotykRakiety");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Rakiety", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);

register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");
}
public plugin_precache()
{
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
precache_model("models/rpgrocket.mdl");
precache_model("models/player/robo/robo.mdl");
precache_model("models/player/roboT/roboT.mdl");
}
public client_disconnect(id)
{
new entRakiety = find_ent_by_class(0, "rocket");
while(entRakiety > 0)
{
if(entity_get_edict(entRakiety, EV_ENT_owner) == id)
remove_entity(entRakiety);
entRakiety = find_ent_by_class(entRakiety, "rocket");
}
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_C))
{
client_print(id, print_chat, "[Robocop] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
give_item(id, "weapon_flashbang");
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "robo": "roboT");
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
ma_klase[id] = false;
cs_reset_user_model(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if (!ilosc_rakiet_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales juz wszystkie rakiety!");
}
else
{
if(poprzednia_rakieta_gracza[id] + 2.0 > get_gametime())
{
client_print(id, print_center, "Rakiet mozesz uzywac co 2 sekundy!");
}
else
{
if (is_user_alive(id))
{
poprzednia_rakieta_gracza[id] = floatround(get_gametime());
ilosc_rakiet_gracza[id]--;
new Float: Origin[3], Float: vAngle[3], Float: Velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_v_angle, vAngle);
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin , Origin);
new Ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(Ent, EV_SZ_classname, "rocket");
entity_set_model(Ent, "models/rpgrocket.mdl");
vAngle[0] *= -1.0;
entity_set_origin(Ent, Origin);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_angles, vAngle);
entity_set_int(Ent, EV_INT_effects, 2);
entity_set_int(Ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_int(Ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_FLY);
entity_set_edict(Ent, EV_ENT_owner, id);
VelocityByAim(id, 1000 , Velocity);
entity_set_vector(Ent, EV_VEC_velocity ,Velocity);
}
}
}
}
public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "robo": "roboT");
}
public DotykRakiety(ent)
{
if (!is_valid_ent(ent))
return;
new attacker = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);

new Float:fOrigin[3];
entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, fOrigin);
new iOrigin[3];
for(new i=0;i<3;i++)
iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(ent, "player", 190.0, entlist, 32);
for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];
if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(attacker) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));
}
remove_entity(ent);
}
public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
return FMRES_IGNORED;
new flags = pev(id, pev_flags);
if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
{
skoki[id]--;
new Float:velocity[3];
pev(id, pev_velocity,velocity);
velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
set_pev(id, pev_velocity,velocity);
}
else if(flags & FL_ONGROUND)
skoki[id] = 2;
return FMRES_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 1


#342756 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez d0naciak w 31.12.2011 12:05

na ftpie moze masz cos pomamlane ?
  • +
  • -
  • 1


#342763 Zmiana modelu gracza dla klasy/perku

Napisane przez Goliath w 31.12.2011 12:18


public fwSpawn_Rakiety(id)
{
if(is_user_alive(id))
ilosc_rakiet_gracza[id] = 1;
cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "robo": "roboT");
}

Nie ma warunku, czy gracz ma klasę.
  • +
  • -
  • 1