Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

scobany - zdjęcie

scobany

Rejestracja: 02.02.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 29.06.2012 17:59
-----

#424998 Proszę o te 6 klas

Napisane przez Cumshooter w 27.06.2012 14:24

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
	  
new const nazwa[]   = "Skoczek";
new const opis[]	= "Ma mniejsza grawitacje";
new const bronie	= (1<<CSW_M3)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "cumshooter");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);  
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);

}

public cod_class_enabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{

	 entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
	ma_klase[id] = false;

}

public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
	if(ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);
}
łap skoczka
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>
	  
new const nazwa[]   = "DrHouse";
new const opis[]	= "Ma 18 apteczek";
new const bronie	= (1<<CSW_M4A1)|(1<<CSW_DEAGLE);
new const zdrowie   = 50;
new const kondycja  = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;
  
new sprite_white_apteczki;
new ilosc_apteczek_gracza[33];


new skoki[33];

new ma_klase[33];

public plugin_init()
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "cumshooter");

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_think("medkit", "Think_Apteczki");

	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Apteczki", 1);

  
	register_forward(FM_CmdStart, "fwCmdStart_MultiJump");

}

public plugin_precache()
{

	sprite_white_apteczki = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");

}

public client_disconnect(id)
{

	new entApteczki = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(entApteczki > 0)
	{
		if(entity_get_edict(entApteczki, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(entApteczki);
		entApteczki = find_ent_by_class(entApteczki, "medkit");
	}

}

public cod_class_enabled(id)
{

	ilosc_apteczek_gracza[id] = 18;
	ma_klase[id] = true;

}

public cod_class_disabled(id)
{
	ma_klase[id] = false;

}

public cod_class_skill_used(id)
{
	  
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko 18 apteczki na runde!");
	}
	else
	{

		ilosc_apteczek_gracza[id]--;

		new Float:origin[3];
		entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);

		new ent = create_entity("info_target");
		entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
		entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
		entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
		entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);


		entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
		set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 )	 ;
		drop_to_floor(ent);


		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	}
}

public fwSpawn_Apteczki(id)
{
	if(is_user_alive(id))
		ilosc_apteczek_gracza[id] = 18;
}


public Think_Apteczki(ent)
{
	if(!is_valid_ent(ent))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);

		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{
			new pid = entlist[i];

			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;

			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);
		}

		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);

		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}

	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );

	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);

	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);

	 message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white_apteczki );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();

	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);


	return PLUGIN_CONTINUE;

}


public fwCmdStart_MultiJump(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id) || !ma_klase[id])
		return FMRES_IGNORED;

	new flags = pev(id, pev_flags);

	if((get_uc(uc_handle, UC_Buttons) & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(pev(id, pev_oldbuttons) & IN_JUMP) && skoki[id])
	{
		skoki[id]--;
		new Float:velocity[3];
		pev(id, pev_velocity,velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		set_pev(id, pev_velocity,velocity);
	}
	else if(flags & FL_ONGROUND)
		skoki[id] = 2;

	return FMRES_IGNORED;
}
dr house
  • +
  • -
  • 1


#424992 Problem z dodaniem do sklepiku drugiego slota

Napisane przez Kolejorz1234 w 27.06.2012 13:46

Mam dodany perk2 w sklepiku by mietek

lecz gdy chcę kupić w sklepiku perk2 na drugi slot to mi kupuje na 1 slot

Moje pytanie brzmi : Jak ustawić w systemie_sklep tak aby kupowało w sklepie perk2 item na drugi slot (Perk2)

Dam +

Umieściłem sma sklepu proszę mi ustawić dobrze , że bym mógł kupować itemki na 1 slot i na 2 slot

I dopiszcie mi do codshop.cfg :

// Cvar Money Cost

shop_money_ibuprofen "1500"
shop_money_fenacetyna "3000"
shop_money_tramal "6000"
shop_money_amfetamina "4000"
shop_money_lotto "10000"
shop_money_doswiadczenie "10000"
shop_money_ruletka "10000"
shop_money_perk2 "10000"


// Cvar Money Ammount
shop_money_ibuhp "25"
shop_money_fenhp "50"
shop_money_tramhp "100"
shop_money_gravity "0.50"
shop_money_expmin "2000"
shop_money_expmax "6000"

// Cvar Coins Cost
shop_coins_ibuprofen "1"
shop_coins_fenacetyna "2"
shop_coins_tramal "3"
shop_coins_amfetamina "4"
shop_coins_lotto "10"
shop_coins_doswiadczenie "10"
shop_coins_ruletka "10"
shop_coins_perk2 "10"

// Cvar Coins Ammount
shop_coins_ibuhp "25"
shop_coins_fenhp "50"
shop_coins_tramhp "100"
shop_coins_gravity "0.40"
shop_coins_expmin "2500"
shop_coins_expmax "5000"

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1


#401733 Debian chodzi wolno

Napisane przez DarkGL w 25.04.2012 19:27

Po instalacji instalacji debiana spotkało mnie niemałe zaskoczenie otóż chodzi on wolniej niż windows wcześniej zainstalowany na komputerze chodzi nawet wolniej niż windows po długim czasie użytkowania
Sprzęt to nie demon prędkości ale tak jak mówiłem windows chodził dobrze
Ram : 1 GB DDR
Procesor : Intel® Pentium® 4 CPU 3.00GHz
Dysk : 70 GB
Z mojej strony zainstalowałem tylko Chrome , Eclipse i Kadu
  • +
  • -
  • 1


#414218 Modele i dźwięki z TF2 do CS'a

Napisane przez DarkGL w 25.05.2012 17:24

Modele i dźwięki z TF2 przekonwertowane do CS'a
Załączony plik  cstrike-tf2.rar   31,28 MB  186 Ilość pobrań

  • +
  • -
  • 17