Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

jadamciwszystko - zdjęcie

jadamciwszystko

Rejestracja: 25.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 05.01.2013 09:50
-----

Moje tematy

regeneracja hp

13.07.2012 21:17

siema, mam problem z regeneracją hp w starym cod podczas gdy zadaje komuś obrazenia.
niby dostaje hp ale za dużo.
korzystam z takiego kodu:
public Regeneracja(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
		if(!is_user_alive(idattacker))
				return HAM_IGNORED;
		
		 set_user_health(idattacker, (get_user_health(idattacker)+floatround(damage*regeneracja_gracza[idattacker]/100) > maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker])? maksymalne_zdrowie_gracza[idattacker] : get_user_health(idattacker)+floatround(damage*regeneracja_gracza[idattacker]/100));
	
		
  
		return HAM_IGNORED;
}

Pytanie związane z umieszczeniem

04.03.2012 15:20

Siema, dawno nie siedziałem w starym cod i teraz sie gubie;D
umieściłem sobie w public damage:
sila_gracza[id] += (damage * (float(obrazenia_gracza[id])*0.006)) // wieksze obrazenia
tylko że nie zwiększa mi to zadawanych obrażeń, gdzie to należy umieścić?

nie losuje jak potrzeba

09.02.2012 19:15

Siema, co może być źle z natywami że źle losuje np: tajmnica wojskowa że oslepia 1/0

to może być przez slot na dwa perki i wytrzymalosc?

problem z hudem /Questy

07.02.2012 22:18

Siemka, mam problem z hudem z pluginem questy http://amxx.pl/topic...ersja-4-update/
przez ten plugin buguje mi się cały hud, czyli wszytko mryga... miał ktoś podobny problem?

Nowa statystyka Regeneracja Hp

06.02.2012 20:04

Siemka, zamieszczam wam kod który pozwoli na regeneracje hp za obrażenia zadane z broni.
Jeśli są jakieś problemy, lub jakaś literka przeoczona w kodzie proszę pisać.

do modułów należy dodać:
#include <codmod>
Pod:
#define ZADANIE_USTAW_SZYBKOSC 832
dodajemy:
#define DMG_BULLET (1<<1)
Pod:
kondycja_gracza[33],
dodajmy:
regeneracjap_gracza[33];
do plugin_init na końcu:
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "Regeneracja", 1);
do public usunumiejetnosc po:
kondycja_gracza[id] = 0;
dodajemy:
regeneracjap_gracza[id] = 0;
w public przydzielpunkty pod:
new kondycja[60];
dodajemy:
new regeneracjap[60];
w tej samej funkcji pod:
format(kondycja, charsmax(kondycja), "Kondycja: \r%i \y(Zwieksza tempo chodu)", PobierzKondycje(id, 1, 1, 1));
dodajemy:
format(regeneracjap, charsmax(regeneracjap), "Regeneracja: \r[%i - 50] \y(Zwieksza regeneracje hp)", regeneracjap_gracza[id]);
w tej samej funkcji pod:
menu_additem(menu, kondycja);
dodajemy:
menu_additem(menu, regeneracjap);
Szukamy:
case 3:
		{	
			if(kondycja_gracza[id] < 100)
			{
				kondycja_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom kondycji osiagniety");
		}
pod tym dodajemy:
case 4:  
		{	
			if(regeneracjap_gracza[id] < 50)
			{
				regeneracjap_gracza[id]++;
				punkty_gracza[id]--;
			}
			else
				client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Maksymalny poziom regeneracji osiagniety");
		}
w public resetujpunkty pod:
kondycja_gracza[id] = 0;
dodajemy:
regeneracjap_gracza[id] = 0;
w public zapiszdane zamieniamy to:
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
na to:
format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id], regeneracjap_gracza[id]);
w public wczytajdane szukamy:
new danegracza[6][32];
zamieniamy na:
new danegracza[7][32];
szukamy:
danegracza[6], 31
po tym dodajemy:
, danegracza[7], 31
pod tym:
kondycja_gracza[id] = str_to_num(danegracza[5]);
dodajemy:
regeneracjap_gracza[id] = str_to_num(danegracza[6]);
zamieniamy:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
na to:
punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id]-regeneracjap_gracza[id];
w public sprawdzpoziom dwa razy dodajemy po:
-kondycja_gracza[id]
to:
-regeneracjap_gracza[id]
na koncu .sma dodajemy:
public Regeneracja(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_alive(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
		
	
	new Float:maksymalne_zdrowie = 100.0 + cod_get_user_health(idattacker);
	new Float:nowe_zdrowie = damage * (regeneracjap_gracza[idattacker]/100.0) + pev(idattacker, pev_health);
	
	set_pev(idattacker, pev_health, (nowe_zdrowie < maksymalne_zdrowie)? nowe_zdrowie: maksymalne_zdrowie);
	
	return HAM_IGNORED;
}