Wyłącz klasę - codclass_wojownik.amxx[AMXX] Invalid Plugin (plugin "codclass_wojownik.amxx")
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Qeero
Rejestracja: 20.01.2012Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 08.05.2012 13:08
Statystyki
- Grupa: Użytkownik
- Całość postów: 18
- Odwiedzin: 2 341
- Tytuł: Początkujący
- Wiek: Wiek nie został ustalony
- Urodziny: Data urodzin nie została podana
-
Imię
Sebastian
-
Płeć
Mężczyzna
Kontakt
#407295 [ROZWIĄZANE] Serwer sam sie wylacza
Napisane przez Mr. Dziwny w 06.05.2012 13:28
#276818 Blokada HE przez 15 sec
Napisane przez BaQStiC w 02.08.2011 19:46
#406414 plugin /oddaj i /sklep
Napisane przez Maniek974 w 04.05.2012 17:23
#111552 Spadochron (parachute)
Napisane przez tymbark122 w 12.02.2010 22:20
Jest to spadochron jakiego znacie;D ale trochę inny...Nie trzeba płacić, sprzedawać itp. Tylko spadochron jest już od START'u za darmo.
Instalacja:
Plik parachute.mdl do cstrike/models
Plik parachute.amxx do cstrike/addons/amxmodx/plugins
Plik parachute.sma do cstrike/addons/amxmodx/scripting
Cvar'y
sv_parachute "1" - 0: wyłączony - 1: włączony
parachute_fallspeed "100" - szybkosc lotu
Wystraczy zmienić mape lub zrestartować Serwer i gotowe;D
Mam nadzieje, że działa
Załączone pliki
-
Spadochron (parachute).zip 73,27 KB 55514 Ilość pobrań
#406388 plugin /oddaj i /sklep
Napisane przez Maniek974 w 04.05.2012 16:54
#406319 [ROZWIĄZANE] Wincsx potrzebuje
Napisane przez IndeS w 04.05.2012 14:59
#233638 Jak zmienić plugin na czas do wybuchu bomby
Napisane przez SzyjaN w 05.04.2011 18:20
hudtimer.amxx 2,51 KB 23 Ilość pobrań
hudtimer.sma 2,18 KB 110 Ilość pobrań
hudtimer.amxx
#406286 Prosze o 2 klasy jak najpredzej
Napisane przez Kaski w 04.05.2012 14:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Camper";
new const opis[] = "Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_G3SG1)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
proszę Cie bardzo licze na ++
#406322 Prosze o 2 klasy jak najpredzej
Napisane przez Engi w 04.05.2012 15:04
Dziekuje wam bardzo dostajecie po + ; o
Mam jeszcze prosbe mozecie mi dac linki do .sma i amxx do download od razu ? Bardzo bym prosił kto 1 doda tez otrzyma +
Załączone pliki
-
codclass_camper.sma 1,51 KB 37 Ilość pobrań
codclass_camper.amxx -
codclass_maniak.sma 5,01 KB 31 Ilość pobrań
codclass_maniak.amxx
#111562 Dproto [0.9.187] - Instalacja i konfiguracja (NonSteam + Steam)
Napisane przez mgr inż. Pavulon w 12.02.2010 22:51
dproto jest pluginem metamod umożliwiającym granie na jednym serwerze graczom posiadającym Steam oraz Non Steam (protokół 48 i 47).
[error=Uwaga!]Nowa wersja dproto NIE BĘDZIE działała na nowej wersji HLDS!
Autor zapowiedział, że wersję pod nowe HLDS wyda dopiero, gdy Valve zaprzestanie aktualizacji dla GoldSource.[/error]
Instalacja dproto:
Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
- Pobieramy i rozpakowujemy paczkę z pluginem:
dproto_187.zip 168,59 KB 10681 Ilość pobrań
[warn=Portek]Żeby DPROTO 0.8.65+ działało poprawnie należy zaktualizować plik dproto.cfg![/warn]
-
dproto_179.zip 175,9 KB 6195 Ilość pobrań
-
dproto_0_9_87.rar 149,77 KB 13202 Ilość pobrań
-
dproto_0_9_86.rar 144,6 KB 991 Ilość pobrań
-
dproto_0_8_72.rar 138,69 KB 908 Ilość pobrań
-
dproto_0_8_68.rar 137,08 KB 832 Ilość pobrań
-
dproto_0_8_65.rar 128,43 KB 651 Ilość pobrań
-
dproto_0_8_61.rar 132,02 KB 622 Ilość pobrań
-
dproto_0_4_8p.rar 132,46 KB 816 Ilość pobrań
-
dproto_0_3_7.rar 117,65 KB 1020 Ilość pobrań
- W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go dproto
- kopiujemy do niego plik dproto.dll (w przypadku serwera windows) lub dproto_i386.so (w przypadku serwera linux). [pliki te w paczce znajdują się w katalogu bin/]
- edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim na początku linijkę:
win32 addons\dproto\dproto.dll
(dla serwera windows)
lublinux addons/dproto/dproto_i386.so
(dla serwera linux) - kopiujemy plik dproto.cfg do głównego katalogu lub katalogu gry (cstrike/)
- uruchamiany serwer dodając do linii strartowej -binary ./hlds_i686
Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list otrzymamy coś podobnego do:
To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
[ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
2 plugins, 2 running
Od wersji 0.4.5 dproto została zaimplementowana poprawka dzięki której xds_opt nie jest już potrzebne
Instalacja xds_opt:
- Instalacja przebiega standardowo jak dla pluginów metamod czyli:
- Pobieramy:
dla serwerów windows: xds_opt_windows.rar 83,83 KB 1656 Ilość pobrań
dla serwerów linux: xds_opt_linux.rar 41,5 KB 2016 Ilość pobrań
- W katalogu cstrike/addons/ tworzymy folder i nazywamy go xdsopt a następnie rozpakowujemy do niego paczkę z pluginem
- edytujemy plik plugins.ini metamod'a (zwykle cstrike/addons/metamod/plugins.ini) i dodajemy w nim linijkę:
win32 addons\xdsopt\xds_opt.dll
(dla serwera windows)
lublinux addons/xdsopt/xds_opt.so
(dla serwera linux) - uruchamiany ponownie serwer.
Jeżeli po wpisaniu w konsoli komendy meta list znajdujemy:
To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.[ 3] xdsopt RUN - xds_opt.so v0.1 ini Start Never
Choć dla serwerów Windows wymagane są tylko linijki z prefix'em win32 a serwerów Linux z prefixem linuxwin32 addons\dproto\dproto.dll
linux addons/dproto/dproto_i386.so
win32 addons\amxmodx\dlls\amxmodx_mm.dll
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
win32 addons\xdsopt\xds_opt.dll
linux addons/xdsopt/xds_opt.so
plugins.ini 221 bajtów 1273 Ilość pobrań
Changelog:
0.9.187:
- Dodano patch na exploit FVU
- naprawiono błąd "STEAM userid keysize is bogus" dla klientów SteamEmuclients
- naprawiono error "Invalid challenge format" wyślietkalny klientowi przy łączeniu się z serwerem
- Naprawiono kilka błędów
- Usunięte opcje subserwera i "master-client" - opcje te nie są więcej potrzebne
- "Added challenge checking code to "rules" and "players list" requests handlers" - tłumaczenie wydaje się bezsensowne, więc nie tłumaczę
0.9.87
- Poprawiono generowanie steamid dla Steamclient'a 2009
- Naprawiono: Status VAC zawsze "chroniony" na serwerach Windows
- Przeniesiono wszystkie opcje wykrywacza fałszywych graczy do dproto.cfg
- Uaktualniono przykładowe pluginy amxx
- Dodano drobną poprawkę dla luki w zabezpieczeniach fragmentu parsera netchan
- Poprawione wykrywanie fałszywych klientów (od argentyńskich hakierów)
- Ulepszono i poprawiono kod odpowiedzialny za detekcję floodowania pakietami i wykrywanie fałszywych klientów
- Aktualizacja pluginów - AMXX API
- Poprawa bugu z cid_AVSMP, wcześniej cały czas miało wartość 1
- Dodano pomocne komendy do monitorowania zagrożeń, więcej w pliku Readme.txt
- poprawka wielu błędów
- dodane wsparcie dla klientów AVSMP (Scrackowany Steam)
- poprawka dla losowych svc_bad przy połączeniu
- poprawione wykrywanie botów
- poprawiony problem z bibliotekami AMD
- poprawiony hybrydowy tryb wyświetlania (Ulibione)
- boty nie będą już wyrzucane, ani banowane
- poprawiono bug który wyrzucał serwer gdy ten pracował z banami DB (?) (banid)
- poprawka względem nowego kodu revEmu
- projekt przeniesiony do nowego systemu oznaczeń, obecny format: MAJOR.MINOR.REVISION
- dodano support poprzednich wersji biblitek
- dodano support dla revEmu/SteamClient2009
- dodany został parametr konfiguracyjny umożliwiający ustawienie pierwszego prefiksu dla klientów z emulowanym SteamID, np. gracze z revEmu mogą być identyfikowani jako STEAM_4_0_xx
- dodano drugi poziom ochrony przed wszystkimi rodzajami fałszywych klientów (expliot?)
- dodano ochronę przed floodowaniem serwera zapytaniami bez połączenia z serwerem (PlayerList, ServerInfo, Rules)
- dodano opcje "HLTVExcept_IP", umożliwiającą ustawienie z jakiego IP hltv może się łączyć z serwerem (działa z cid_HLTV = 5). Przydatne jeśli używasz pluginu HLTVReport, ale nie chcesz aby inne HLTV łączyło się z serwerem.
- Kod źródłowy nie będzie więcej dostępny publicznie
- (nietestowane) "VAC Problem" - umożliwiający grę graczom zbanowanym na VAC
- naprawiono błąd przepełnienia bufora w SV_ParseCvarValue2()
- naprawiono błąd powodujące crashe na serwerach linux'owych w przypadku gdy serwer uruchamiał użytkownik bez uprawnień do zapisu w katalogu root
- naprawiono problem powodujący wyrzucenie graczy z błędem "Unknown HLTV Type"
- poprawka w kodzie anti-svc_bad
- - Poprawka "Server failed to transmit file AY&SY" - pewien rodzaj sys_bad
- - Poprawiono GameNameChanger pod windows
- - Support UTF8 Chat/Nick usunięty
- - Poprawka związana z wyrzucaniem graczy z starszym patchem aniżeli 21
- - Naprawiono "NET_SendPacket"
- - Istnieje wiele zmian w dproto.cfg. Nowe dproto i stary config nie będzie działać!
- - Dproto obsługuje wszystkie istniejące (i miejmy nadzieję w przyszłości) v48 silników dla systemów Windows i Linux (w tym engine_amd.so/engine_i486.so).
- - Naprawione usterki w SV_ParseVoiceData () wykorzystywanej przez expliot hlds_vcrash.
W wersji 0.4.1 pojawił się tymczasowy fix exploit'a hlds_vcrash.
Aby z niego skorzystać należy pobrać: vcrash_fix.rar 967,28 KB 1396 Ilość pobrań
I podmienić pliki.
W przypadku windows'a jest to swds.dll, natomiast dla linux'a należy podmienić plik engine_i686.so
Konfiguracja dproto:
Konfiguracja polega na edycji pliku dproto.cfg znajdującego się w katalogu cstrike.
(Podane wartości są wartościami standardowymi)
Sposób zapisu działań:LoggingMode = 2
1 = Konsola
2 = Pliki Log
3 = Obie metody
Sposób weryfikacji danych Userinfo:UserinfoVerification = 3
1 = Sprawdza maksymalny rozmiar podczas łączenia się (Wykorzystuje wartość MaxUserInfoSize)
2 = Usuwa nieużywane pola userinfo (Wykorzystuje wartości ValidInfoFields)
3 = Obie metody
Sprawdzanie jest wymagane i ma na celu ograniczenie przepełnień bufora i błędów svc_bad.
Aby zapewnić działanie ustawienia języka u graczy należy do ValidInfoFields_Engine dodać \langMaxUserInfoSize = 230
ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password
ValidInfoFields_cstrike = \_vgui_menus\_cl_autowepswitch
ValidInfoFields_ag = \cl_autowepswitch
Jeżeli chcemy korzystać również z innych wartości userinfo to należy je wszystkie dodać do pola ValidInfoFields_Engine oddzielone od siebie znakiem odwróconego slash'a: "\" np:
ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\lang\_res
Zarządzanie autoryzacją (authid).cid_HLTV = 7 //HLTV
cid_NoSteam47 = 8 //NS bez możliwości generowania ID
cid_NoSteam48 = 10 //NS bez możliwości generowania ID
cid_Steam = 1 //Steam
cid_SteamPending = 9 //Autoryzowany poprawnie lecz bez poprawnego steamid (np STEAM_0:0:0)
cid_RevEmu = 1 //gracze z revEmu ( >= 9.74)
cid_OldRevEmu = 1 //gracze ze starszą wersją revEmu
cid_SteamEmu = 1 //gracze z hCupa's SteamEmu
cid_Setti = 3 //SETTI
1: Rzeczywiste ID (lub generowane) steam (STEAM_xx:xx:xx)
2: Rzeczywiste ID (lub generowane) valve (VALVE_xx:xx:xx)
3: STEAM_ generowane na podstwie IP
4: VALVE_ generowane na podstwie IP
5: Przestarzałe - gracz zostanie wyrzucony
6: (zarezerwowane do przyszłego użycia)
7: HLTV
8: STEAM_ID_LAN
9: STEAM_ID_PENDING
10: VALVE_ID_LAN
11: VALVE_ID_PENDING
12: STEAM_666:88:666
Wymuszanie ID analogowe do eSTEAMATiON dla starszych wersji evEmu i SteamEmuSteamEmuCompatMode = 1
0 = wyłączone
1 = włączone
Poprawka generowania ID w eST w wersji 0.3.1OldEstCompatMode = 0
0 = wyłączona
1 = włączona
//Prefixy w generowanym IDIPGen_Prefix1 = 0 //a
IPGen_Prefix2 = 4 //b
Liczby naturalneSTEAM_a:b:c
//Autoryzację serwera.DisableNativeAuth = 0
0 = włączona
1 = wyłączona
Wyłączenie autoryzacji (1) zalecane dla starszych serwerów, zapobiega zatrzymaniu serwera podczas startu.
Wysyłane informacje o serwerze.ServerInfoAnswerType = 2
0 = Nowy styl ( Silnik Source'a)
1 = Stary styl (Poprawia niedziałanie "ulubionych" u graczy NS)
2 = Styl Hybrydowy - aktualnie najlepszy, serwer widoczny dla wszystkich
Włącza emulacje master-klient. Pomaga w rejestracji na liście master.MasterClient = 0
Używaj gdy jest błąd "You server is old" i tylko z opcją -nomaster
0 = emulacja wyłączona
1 = emulacja włączona
Ustawia wersję gry wysyłaną do master-serwera.Master_GameVersion = 1.1.2.6/Stdio
Włącza mini-serwer przekierowujący na serwer główny.SubServer_Enable = 0
0 = wyłączony
1 = włączony
Te opcje (SubServer_) są użyteczne jeżeli chcesz aby wszyscy widzieli serwer.SubServer_Port = 28015 //port na którym będzie działał mini-serwer.
SubServer_MasterClient = 0 //używanie opcji master-klient
SubServer_AnswerType = 0 //rodzaj odpowiedzi
SubServer_RedirectCommand = connect 169.254.141.3:27015 //wysyłana komenda
SubServer_IP = 0.0.0.0 //ip mini-serwera
Możliwe jest aby serwer główny i mini-serwer korzystały z innych rodzai odpowiedzi. Wtedy użytkownicy którzy nie "widzą" głównego serwera będą w stanie zobaczyć mini-serwer.
Nazwa gry wyświetlana graczom. W przypadku zostawienia pustego pola zostanie wyświetlana standardowa nazwa.Game_Name =
Poprawka wyświetlania właściwego ID graczy w przypadku korzystania z monitoringu HLStats.HLStatsPlayerIdFix = 0
0 = wyłączona
1 = włączona - używaj tylko wtedy gdy korzystasz z HLStats
Eksportuj wersję dproto.ExportVersion = 1
0 = cvar dp_version nie będzie eksportowany do zasad serwera
1 = cvar dp_version będzie eksportowany. Widoczny będzie w programach monitorujących (typu HLSW)
Oficjalny temat oraz zawsze aktualna wersja pod adresem: dproto.com lub cs.rin.ru/forum/viewtopic.php?f=29&t=55986
#329807 Czysta paczka metamod + amxmodx
Napisane przez Hiroshima w 03.12.2011 21:33
Poniżej możecie pobrać gotową do wrzucenia na serwer, czystą paczkę Metamod-p + AMX Mod X 1.8.1
Czyste i gotowe do wrzucenia na serwer.
Paczka nie zawiera dproto, kto chce, doinstaluje sobie sam.
Zawartość folderu addons jak i plik liblist.gam wrzucasz do katalogu cstrike na serwerze, po czym go restartujesz.
- Paczka na serwery postawione na Windowsie:
AMXModX-1.8.1+Metamod-Paczka_Windows.zip 3,76 MB 6620 Ilość pobrań
- Paczka na serwery postawione na Linux'ie:
AMXModX-1.8.1+Metamod-Paczka_Linux.zip 3,32 MB 4501 Ilość pobrań
#404903 Bardzo prosze o kilka klas; )
Napisane przez CiotMan w 02.05.2012 09:23
#404910 Bardzo prosze o kilka klas; )
Napisane przez Hleb w 02.05.2012 09:30
#404931 Bardzo prosze o kilka klas; )
Napisane przez nero31 w 02.05.2012 09:55
#404820 Bardzo prosze o kilka klas; )
Napisane przez Szefu Kapucyn w 02.05.2012 06:33
- AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod
- → Przeglądanie profilu: Reputacja: Qeero
- Regulamin