Wyłącz klasę - codclass_wojownik.amxx[AMXX] Invalid Plugin (plugin "codclass_wojownik.amxx")

To równanie zostało stworzone przy pomocy kodu LaTeX:
Edytor LaTeX online: CodeCogs.com/latex/eqneditor.php
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisane przez Mr. Dziwny
w 06.05.2012 13:28
Napisane przez BaQStiC
w 02.08.2011 19:46
Napisane przez Maniek974
w 04.05.2012 17:23
Napisane przez tymbark122
w 12.02.2010 22:20
Napisane przez Maniek974
w 04.05.2012 16:54
Napisane przez IndeS
w 04.05.2012 14:59
Napisane przez SzyjaN
w 05.04.2011 18:20
Napisane przez
Kaski
w 04.05.2012 14:18
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Camper";
new const opis[] = "Dostaje auto-kampe i podczas kucania z nia jego widocznosc spada do 170 ma takze zmniejszona grawitacje do 550";
new const bronie = (1<<CSW_USP)|(1<<CSW_GLOCK18)|(1<<CSW_G3SG1);
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 35;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 10;
new ma_klase[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "amxx.pl");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_PlayerPreThink, "fwPrethink_Niewidzialnosc", 1);
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "fwSpawn_Grawitacja", 1);
}
public cod_class_enabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
}
public cod_class_disabled(id)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 1.0);
ma_klase[id] = false;
}
//Przy kucaniu
public fwPrethink_Niewidzialnosc(id)
{
if(!ma_klase[id])
return;
new button = get_user_button(id);
if( button & IN_DUCK && get_user_weapon(id) == CSW_G3SG1)
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 170);
}
else
{
set_rendering(id,kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
}
}
public fwSpawn_Grawitacja(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 550.0/800.0);
}
Napisane przez Engi
w 04.05.2012 15:04
Dziekuje wam bardzo dostajecie po + ; o
Mam jeszcze prosbe mozecie mi dac linki do .sma i amxx do download od razu? Bardzo bym prosił kto 1 doda tez otrzyma +
Napisane przez mgr inż. Pavulon
w 12.02.2010 22:51
win32 addons\dproto\dproto.dll(dla serwera windows)
linux addons/dproto/dproto_i386.so(dla serwera linux)
To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.Currently loaded plugins:
description stat pend file vers src load unlod
[ 1] dproto RUN - dproto_i386.so v0.9.179 ini Start Never
[ 2] AMX Mod X RUN - amxmodx_mm_i386. v1.8.1.3 ini Start ANY
2 plugins, 2 running
win32 addons\xdsopt\xds_opt.dll(dla serwera windows)
linux addons/xdsopt/xds_opt.so(dla serwera linux)
To znaczy że instalacja przebiegła pomyślnie.[ 3] xdsopt RUN - xds_opt.so v0.1 ini Start Never
Choć dla serwerów Windows wymagane są tylko linijki z prefix'em win32 a serwerów Linux z prefixem linuxwin32 addons\dproto\dproto.dll
linux addons/dproto/dproto_i386.so
win32 addons\amxmodx\dlls\amxmodx_mm.dll
linux addons/amxmodx/dlls/amxmodx_mm_i386.so
win32 addons\xdsopt\xds_opt.dll
linux addons/xdsopt/xds_opt.so
Sposób zapisu działań:LoggingMode = 2
Sposób weryfikacji danych Userinfo:UserinfoVerification = 3
Aby zapewnić działanie ustawienia języka u graczy należy do ValidInfoFields_Engine dodać \langMaxUserInfoSize = 230
ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password
ValidInfoFields_cstrike = \_vgui_menus\_cl_autowepswitch
ValidInfoFields_ag = \cl_autowepswitch
ValidInfoFields_Engine = \name\bottomcolor\topcolor\model\cl_lc\cl_lw\cl_updaterate\cl_dlmax\rate\_pw\*hltv\password\lang\_res
Zarządzanie autoryzacją (authid).cid_HLTV = 7 //HLTV
cid_NoSteam47 = 8 //NS bez możliwości generowania ID
cid_NoSteam48 = 10 //NS bez możliwości generowania ID
cid_Steam = 1 //Steam
cid_SteamPending = 9 //Autoryzowany poprawnie lecz bez poprawnego steamid (np STEAM_0:0:0)
cid_RevEmu = 1 //gracze z revEmu ( >= 9.74)
cid_OldRevEmu = 1 //gracze ze starszą wersją revEmu
cid_SteamEmu = 1 //gracze z hCupa's SteamEmu
cid_Setti = 3 //SETTI
Wymuszanie ID analogowe do eSTEAMATiON dla starszych wersji evEmu i SteamEmuSteamEmuCompatMode = 1
Poprawka generowania ID w eST w wersji 0.3.1OldEstCompatMode = 0
//Prefixy w generowanym IDIPGen_Prefix1 = 0 //a
IPGen_Prefix2 = 4 //b
Liczby naturalneSTEAM_a:b:c
//Autoryzację serwera.DisableNativeAuth = 0
Wysyłane informacje o serwerze.ServerInfoAnswerType = 2
Włącza emulacje master-klient. Pomaga w rejestracji na liście master.MasterClient = 0
Ustawia wersję gry wysyłaną do master-serwera.Master_GameVersion = 1.1.2.6/Stdio
Włącza mini-serwer przekierowujący na serwer główny.SubServer_Enable = 0
Te opcje (SubServer_) są użyteczne jeżeli chcesz aby wszyscy widzieli serwer.SubServer_Port = 28015 //port na którym będzie działał mini-serwer.
SubServer_MasterClient = 0 //używanie opcji master-klient
SubServer_AnswerType = 0 //rodzaj odpowiedzi
SubServer_RedirectCommand = connect 169.254.141.3:27015 //wysyłana komenda
SubServer_IP = 0.0.0.0 //ip mini-serwera
Nazwa gry wyświetlana graczom. W przypadku zostawienia pustego pola zostanie wyświetlana standardowa nazwa.Game_Name =
Poprawka wyświetlania właściwego ID graczy w przypadku korzystania z monitoringu HLStats.HLStatsPlayerIdFix = 0
Eksportuj wersję dproto.ExportVersion = 1
Napisane przez Hiroshima
w 03.12.2011 21:33
Napisane przez CiotMan
w 02.05.2012 09:23
Napisane przez Hleb
w 02.05.2012 09:30
Napisane przez nero31
w 02.05.2012 09:55
Napisane przez Szefu Kapucyn
w 02.05.2012 06:33