Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

zwid114 - zdjęcie

zwid114

Rejestracja: 17.01.2012
Aktualnie: Nieaktywny
Poza forum Ostatnio: 19.10.2014 20:40
-----

Moje tematy

Archy nie dają wyższego skoku oraz niewidzialność na nożu jest cały czas

06.08.2014 09:32

Witam, niestety znalazłem kolejne dwa problemy:
1. Itemy takie jak pióro z niebios czy małe/duże skrzydła(spolszczone) nie dają wyższego skoku(np 6,10 itp), ale animacja uderzenia o ziemie jest, nie miałem jak sprawdzić obrażeń(czy są zadawane).

case 82:
		{
			player_item_name[id] = "Pioro z Niebios"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_gravity[id] = random_num(9,11)
			
			if (is_user_alive(id))
				set_gravitychange(id)	
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: +%i premia wyzszego skoku - Wcisnij e zeby uzyc",player_item_name[id],player_b_gravity[id])	
			
		}
public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else if(player_class[id] == Matrix)
                {
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
                }
		else if(player_class[id] == Skoczek)
                {
                        if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
                        else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
						else set_user_gravity(id,0.65*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
                }

				
				
	}
}

2. Mam klasę premium assasin- ma na nożu od razu niewidzialność oraz moc nóż +r szybciej biegnie oraz na starcie dostaje scout. Wszystko działa poza jednym ,,szczegółem'' postać gdy już stanie się niewidzialna to biorąc broń do reki czy pake/granat nie staje się znów widoczna - podaje cześć kodu:

if (on_knife[id] && player_class[id]==Assasin)
	{
		set_hudmessage(60, 200, 25, -1.0, 0.25, 0, 1.0, 2.0, 0.1, 0.2, 2)
		show_hudmessage(id, "Jestes niewidzialny gdy trzymasz noz")
		player_b_inv[id] = 12
	}	

	if (button2 & IN_RELOAD && on_knife[id] && button[id]==0 && (player_class[id]==Mefisto || player_class[id] == Assasin)){
		button[id] = 1;
                moc_mefisto(id)
        }
if ((!(button2 & IN_RELOAD)) && on_knife[id] && button[id]==1) button[id]=0

[ROZWIĄZANE] Długi skok dla jednej postaci

26.07.2014 11:12

Mam pytanie, jak zmienić aby umiejętność długiego skoku(ctrl) była dla jednej postaci gdy mam takie coś przy gravity i wydaje mi się to ta część kodu:

 

public set_gravitychange(id)
{
    if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
    {
        if(player_class[id] == Ninja)
        {
            if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
            else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
            else set_user_gravity(id, 0.25)
        }
        else if(player_class[id] == Matrix)
                {
            if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
            else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
            else set_user_gravity(id, 0.25)
                }
        else if(player_class[id] == Skoczek)
                {
                        if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
                        else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
                        else set_user_gravity(id, 0.65)
                }
        else
        {
            set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
        }
    }
}

Dodanie questów diablo 5.9l

16.07.2014 21:09

Mam taki błąd podczas kompilacji po dodaniu questów z tego tematu -> http://amxx.pl/topic...awanie-questow/ Ktoś podpowie? :

 

diablo.sma(670) : error 020: invalid symbol name ""
diablo.sma(670) : warning 215: expression has no effect
diablo.sma(670) : error 001: expected token: ";", but found ")"
diablo.sma(670) : error 029: invalid expression, assumed zero
diablo.sma(670) : fatal error 107: too many error messages on one line

Zmiana max hp vipa czy dobrze?

29.05.2014 09:16

Mam pytanko mianowicie mam VIP-a na serwerze który po zabiciu ma dostawać hp, problem w tym że max hp ustalone jest na 100
health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "100")
Gdy mam sytuację że gracz ma poniżej 100 hp działa, lecz mając np150 zmniejsza nam do stu. Chciałbym zapytać wtajemniczonych czy jeżeli zmieniłbym na takie coś

 

health_max = register_cvar("amx_vip_max_hp", "diablo_get_user_str(id);")

to klasa miała by max hp zależne od siły?

Nekromanta nie wkrzesza

28.05.2014 20:16

Podstawowa postać a nie da rady wskrzeszać umarłego z drużyny. Ani E, R na nożu czy broni nie działa, pasek się nie ładuje ani też samo odczekanie nie działa? Wie ktoś co jest grane? Zależy mi na tej postaci bo to była jedna z moich ulubionych oraz innych graczy.